Arkadaşlar anal acıtıyor ama?

Arkadaşlar afedersiniz makat dişkilarkende açılıyor o kadar peki neden anal yaparken acıyor s*carken acımıyor?


0|2
527

En İyi Kız Görüşü

  • O delik çıkışa uygun, girişe değil.
    Anlamayacak kadar saf olmamalısın.

    3|6
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 27

  • Eğer erkek girişi kadına bırakır ise ve kadın kendince istediği gibi alırsa içine hiç acıma falan olmaz.. Çünkü diğer şekilde kadın kendini istemeden sıkmakta erkekde zorla girmeye kalkınca ağrı oluyor doğal olarak.. Zaten içeri girip de bir müddet öylece beklenince kaslar alışıyor.

    0|2
    0|0
  • anüs ağzında sfinkter denen halka şeklinde kas var. bu kas tek yönlü çalışır. yani içten dışa bir şey çıkarken açılarak gevşer. dıştan içe bir şey girende tam tersi kapanır. bu nedenden dolayı acır ve yırtılır

    0|0
    0|0
  • sen hiç kabz oldmamış gibisin

    1|0
    0|0
  • sicarken got deligi relax normal zamanlarda slkl ondan onu vaseline ile relax yapacan sonra alistira alistira yapcan ozaman alirsin keyif anal seksden

    0|0
    0|0
  • Biri giriyor, birinden çıkıyor.
    Ondan olabilir mi?
    Ayrıca biri kazık,
    diğeri biraz cıvık...
    Aynı senin sorun gibi :)

    0|0
    0|0
  • Analda dıştan giriş olduğu için acır. Boşaltım içerden dışarıya doğru olduğu için acıma olmaz.

    0|0
    0|0
  • anal yaptırmayın. Her açıdan sakat mkk

    0|0
    0|0
  • Çünkü o kaslar içeriden dışarıya doğru çıkarmaya programlanmış. Dışarıdan içeriye almak için değil.

    1|0
    0|0
  • kardeşim anal yapma bagırsaklara zarar verirsin

    0|0
    0|0
  • sonra vay efendım mars mı uzak hındıstan mı videoların ızleyıp bu nesıle ne olmus dıyorz her konuda cahiller

    0|0
    0|0
  • Yapısı itibariyle boşaltma organı..
    Sen bir şey sokarsan çalışma mantalitesine aykırı çalışmış oluyor

    0|0
    0|0
  • Acitir

    0|0
    0|0
  • anal seks acı olmadan ne anlamı kalır

    0|0
    0|0
  • Analdan erkek zevk alir kadin değil zevk aliyorum diyen kari bence maldir

    0|0
    0|0
  • erkek işi biliyorsa doğru teknikle analda da acımaz.

    0|0
    0|0
  • Anal da acı olmaz oluyorsa partneriniz işi bilmediginden

    0|0
    0|0
  • Demek ki çıkarken acıtmıyor, girerken acıtıyor 😃

    0|0
    0|0
  • Yapmasini bilirse yspan zevk bile alirsin

    0|0
    0|0
  • birinde giriyo
    birinde cikiyo ondan

    0|0
    0|0
  • Yapan yapmayan herkes konuşuyo...

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    7

Kızlar Ne Diyor 4

  • Kadın analdan zevk almaz. Tam tersine çok acı çeker. O yapan zevk aldım diyenler de erkek zevk alsın diye yalan söyleyenler tamamen psikolojik. Bunu haydar dümen bile söylemiştir kadın analdan zevk almaz diye. Ama erkek zevk alır kalçasından. Erkek ve kadının boşaltım sistemi aynıdır ama tek farkla. Erkeğin orasında prostat var prostata baskı yapınca yalayınca parmaklayınca aşırı zevk alıyosunuz. En azından yalatın ya da okşatın kadına. Erkek arkadaşlarımın üzerinde denedim onayladım. Daha da ilginci penise dokunmadan sadece parmaklayarak boşalabiliyolar. İlk defa böyle bir zevk yaşadıklarını söylüyolar. Çünkü erkeklerin g noktası orda. Bunları biliyorum çünkü partnerlerime daha çok zevk vermek istiyorum. Bu arada kadının bütün zevk alacağı şeyler vajinadadır g noktası bile vajinadadır. Araştırın prostat orgazmı diye. Hala yaparım diyen varsa soksun döte parçalasın kadının bağırsaklarını.
    Erkekler anal bölgelerinden zevk alırlar. Gay olsun ya da olmasın her erkek anal bölgelerinden uyarılmaya çok açıktır. O yüzden kızların da aynı bölgeden aynı uyarılmayı yaşayacaklarını düşünürler ki bu kadın anatomisi gerçeğine aykırıdır.
    Gay olanlar bunu zaten anal ilişki yaşayarak yaşarlar. Ama gay olmayanlar " Ne ulan ben gay miyim?" diyerek oralarını elletmezler bile. Bu sefer de içlerinde kalan ve hiç bir zaman yaşayamadıkları bu zevki kadınlar üzerinde yaşamaya kalkarlar ki, bu durum zaten başlıbaşına bir yansıtma ve sapma durumudur.

    1|1
    0|0
  • Dışkı için varolduğu nasılda belli demek ki.

    1|2
    0|0
  • Biri içten geliyo doğal olanı biride dıştan giriyo hayvansal olanıı ondandır canısı

    0|0
    0|0
  • Anal seks ters ilişki haramdır

    1|4
    0|0
Yükleniyor...