Arkadaşlar sevgilimle cinsellik muhabbeti sorunumuz?

arkadaşlar bıktım artık bir sevgilim var 6 aydr birlikteyiz her muhabbeti cinselliğe bağlıyor şöyle yaparım şöyle soyarım şöyle böyle az önce yine dedım yine kızdım. Ben seni rahatlatmak için söylüyorum evlenınce cinsel hayatımız sorunlu olmasın dıye dıyo. Beni cinsellik muhabbetinde kullandığını düşüyorum bazençok sinirleniyorum ama aynı ilçede oturuyoruz ve ailelerimiz tanışıyo böyle br faydalanmayı aklına bile getrme ihtimali yok. dün annesinin yanındaydı annesi beni biliyor fakat hiç bir yorum yapmıyor dün dedım kı ona annene benımle nıyetının ciddi oldugunu söyledın mı dedim ne oldugunu anlamadım aradı benı aç telefnda anlatıcam faln bır sınırle fırçaladı benı ve snra bn anneme bu kız olcak demeden annem bı yorum yapmaz dıye fırçaladı sorumun cevabı değildi kullanılıyorum galiba? bu aksam kızınca tamam bıdaha konusmıcm dedı böyle ve sustu daha yazmadı ne bu şimdi sırf bu konu yuzunden kaç kere ayrıldım yalvardı yakardı döndüm napayım ben bişi söyleyin:(((


0|0
6|11

En İyi Erkek Görüşü

  • sen ne yaparsın bilmemde bunu buraya yazman iyi oldu bazen bizde işin dozaşını kaçıra biliyoruz sanırım bundan sonra daha dikkatli olurum :S

    1|1
    1|0
    • yapmayın gerçekten ınsanları zor durumda bırakıyosunuz bndeki sevgisini bu şekilde tüketmeye başladı:(

    • ulan bazen erkek olduğum için utanıyorum:( çok doğru bişey söylüyorsun ama biz yine aynıyız..

    • doğru ama sonuç malesef :(

Erkekler Ne Diyor 10

  • üzme çocuğu...

    0|0
    1|0
    • sen öyle konusan biriyle evlenır mıydın ya da kardeşin öyle konuşsa hoşuna gider miydi yapmayın ltfn

    • e ayrıl rahatsız oluyorsan.

      Ne o ne bu diyerek kendini muallaka salıyorsun benimle ne ilgisi var.

  • Herif seni cinsel obje olarak görüyor ilk fırsatta yatağa bile atmaya çalışır. Sakın ziktirtme kendini

    0|0
    1|0
    • saçmalama ltfn yok öyle bir ihtimali ya anlatamıyrm derdimi :(

    • O zaman kendi kendine osbir çekmeye çalışıyor başka açıklaması yok

  • Seninle işi yok. S.kip s.kip bıracak. Sen evlililk hayalleri kurmaya devam et :) hani takıl :)) zavallım

    0|0
    1|0
  • mezara mı götüreceksin 1 kereden bişey olmaz bence

    0|0
    2|0
    • saçma sapan konusmasana konusanada verenede o.. gözüyle bakıp burda mangalda kül bırakmıyosun

    • Hepsini Göster
    • Arkadaş adam kızı kullanmak istiyor sende mezara mı götüreceksin 1 kereden birşey olmaz diyorsun bayram şekeri mi bu her önüne gelene verecek bu kadar önemsizleştirmeyin bekareti...

    • aşk, çiftleşme arzusudur. Üremek diye bir şey olmasaydı, evlilikler olmazdı. İnsan sevdiğini arzulamayacak da kimi arzulayacak? Sevişmek sevmekten gelir. Herkes kendi yorumunu yapıyo sen ne karışıyosun @blue194o ? git kendi yorumunu yap kimseye karışma lüksün yok burda.

  • daha ciddiyetini belirtmemiş annesine görmüyormusun neyin evliliğinden bahsediyor o dallama ?

    1|0
    0|0
  • Siz kadınlar, eliniz tutulsa kullanıldığınızı sanıyorsunuz.

    0|0
    2|2
    • yazdığı mesajları görsen anlardın ne demek istediğimi

    • Yahu, aşk, çiftleşme arzusudur. Üremek diye bir şey olmasaydı, evlilikler olmazdı. İnsan sevdiğini arzulamayacak da kimi arzulayacak? Sevişmek sevmekten gelir.

  • her sohbet oraya gidiyosa uzak dur.. evlensen nolucak ki boylesıyle adamın beynı asagı kaymıs

    0|1
    0|1
  • konusma zorlami konusturuyor

    0|0
    0|0
    • hayr ama sebebı ne bn rahatsız oluyrm yazma bana böle diyince moralı bozuluyo cevap vermıyo sabahda uyuya kaldım dıyo konusmadıgım halde ısrar etmesının sebebını soruyorm ben

    • birinin kiz kardesinle oyle seyler konusmasini istermisin diye sor ?

  • amacı senı kullanmak cınsellık yasayıp bı kenara atmak zaman kotu kolla ..

    0|0
    0|0
    • yok öyle br ihtimali ya anlatamıyrm derdimi galıba

  • demek ki tek amacı seni yataga atmak

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 6

  • bırak şu psikopat abazayı tek elde edebileceği kadın olarak seni görmüş kullanıyor seni onunla evlenipte ne yapıcaksın

    1|1
    0|0
  • Kullanılıyorsun gayet basit

    0|0
    0|0
  • dirayetli olun. biliyorsunuz, zinanın da çeşitleri vardır. arkadaşınız dil ile yapılanı tercih etmiş. siz radikal duruşunuzu ona gösterin. bu sebepten dolayı ayrılmanız değerinizi daha da yükseltecektir sanırım. Allah yardımcınız olsun... saygılar

    1|1
    0|0
  • valla erkek olsam ben seni almam :D

    0|3
    0|0
    • o niye ki noldu şimdi :))

    • Hepsini Göster
    • ya yok bunda ters mers tepmez düzeltemedim bir türlü rahip olsa iyiydi bn çevirirdim onu :P :D

    • o halde evlenirsen işin var :D

  • bas tekmeyi ondan adam olmaz, kaç şans daha vereceksin ki.

    0|0
    0|1
  • sorundasim canim benim ayni sorun bizdede vardiii ama artik ya da daha azaldi gibi bisey :-D oyle bisey yazdgnda kismet . diyip gcistriorumm.. konusmayinca neden konusmuosun dio sevmiorum diorumm en son baya kaydim o gunden beri acmadi konuyuu

    0|0
    0|0
    • ya bn bu konu yüzünden ayrıldım yalvardı yakardı sensiz yapamıyrm senı kaybetmenın acsını yasadım bırakmadı beni döndüm ikinci gece basladı yıne bıde bunun gecesı gündüzü yok boş kaldığı an lafı çeviriyo bak az önce tamm konusmıcam dedı ve gercekten konusmadı gttı yattı kesın kızdım tek muhabbet o mu dedım bn senı rahatlatma ıcın söylüyordum tamam daha söylemicm dedı sustu:(

    • Hepsini Göster
    • askerdeya ondan brazck hak veriorm yani onada :-D kiz yok saplarn arasnda kld bbisimmm

    • benımkıde işi gereği dağ gibi bir yerde duruyolr çevresi hep erkek ondan sanırım ama kız görmesın bir noktada daha iyi ozmnda kıskanırım :P:D

Yükleniyor...