Doğal yöntem mi tıbbi yöntem mi?

arkadaşlar 23 yaşındayım penis boyum ereksiyon halin de 18 cm ve bu durumdan cidden moralim fena bozuluyor biraz daha büyük olsa fena olmaz =) büyütmek için doğal yöntemi mi yoksa tıbbi yöntem mi seçmeliyim doğal yöntem ise neler yapmalıyım ya da bu ölçü normal midir

Güncellemeler:
neden kimse gelmiyo ki sorularıma yaaa

0|0
0|2

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Erkekler Ne Diyor 2

  • sende zeka sorunu olduğu kesin. ya da sen bir psikopat canisin. kadınlara acı vermeyi seven bir cani

    0|0
    0|0
    • zekâ sorunum yok valla dostum piskopatta değilim kimseye acı yaşatmakta istemiyorum

    • Hepsini Göster
    • ne biliyorsun. filmlerdekini kastediyorsan sen cahilsin. oradki kadınlar rahim operasyonu geçirmiş kadınlar. doğal değiller. yahu sen bilimi mi yanıltmaya çalışıyorsun. ispatylı bilimsel bir veriyi nasıl yalanlarsın. açın gözünüzü film işlerini bırakın onlar yalan dolan. akıllı olun

    • ne filmi güzel kardeşim yaw banane filmden pornodan allah allah gerçek hayatta eminim ki 20 nin baya bir üstünde olan kişiler var

  • Zenciler mutlumu sanıyon sen kolpa herif : Ddd

    0|0
    0|0
    • valla kardeş kolpayla işim olmaz olanı söylüyom ama biraz daha büyük olsa süper olur diye düşünüyom zencilerin ki kadar ya da onlarınkinden daha büyük olsa =)

    • Oldu emmoglu 10 metre olsun essekmı arıyon sen: Dd

    • yokkk o kadar da değil de yani bir 25 30 cm hiç fena değil aslın da dostum

Yükleniyor...