Cinsellik kaç yaşında yaşanmaya başlanmalı?

sizce cinsellik kaç yaşında yaşanmaya başlanmalı veya flört dediğimiz şeyler nelerdir?


0|0
11|16

En İyi Erkek Görüşü

  • Önce arkadaş olursun birileriyle. Arkasından icleridnen biryle sinemaya gitmeye başlarsın ama sadece arkadaş olarak buna da flört etiketi koymuşlar neyse.

    Daha sonra zamanla birbirinizden hoşlanma ihtimaliniz dogar cıkarsınız. sevgili olursunuz. Ama cinsellik ögesini de kattıgınız zaman bil ki artık iş cıgrından cıkar. Zamanla da kötü hissedersin. Ama kendine karşı sorumluysan hatta kendine deger veriyorsan cinselligi karşındakinden emin olmadan yaşamazsın. en az 6 ay vefazlası gecmeli yani karşındaki sana ne kadar deger veriyor önemli. hatta 1 senedne fazla gecmeliv e gelecege emin adımlarla gitmek istiyorsan yani ileriye dönük düşünüyorsanız zaten evlilikte yapacakalrınızı sevgiliyken yapmazsınız. yoksa Bunu düşünmüyorsa sevgilin ya da sen zaten iş işten gecer. ve bir süre sonra artık kendini iyi hissetmezsin

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 15

  • Evlendikten sonra yaşanması daha makuldür .

    1|1
    0|0
  • Valla Evlenmeden Cınsellık Olayına Gırmesen Daha Iyı.

    3|4
    1|1
  • Xper seviyesi 4+'den sonra

    2|0
    0|0
    • 3'den sonra cinsellik kategorisinde soru sorabiliyorsun ama 3 olsun hadi 4 çok

  • şimdi ne desem taşlarlar beni burda:D

    0|0
    1|2
  • 16 yaşından sonra yavaş yavaş deneyim kazanılabilir.. ama farklı anlayışa sahip bir ülkede yaşadığımız için kızlar daha dikkatli olmalı ilişki yaşarken.. flört olayı artık ilk okulda bile oluyor ufak ufak, ciddi deneyimler 12-13 yaşından itibaren yaşanıyor ve yavaş yavaş cinsel istek arzu orataya çıkıyor.. dediğim gibi 16 yaş civarı dikkatli olunarak bişeyler yaşanabilir :)

    1|0
    2|3
  • evlen

    2|1
    1|0
  • ingilterede 16 yaşında bi kızla 18 yaşından küçük 16 ve üstü erkekler birlikte olabiliyor. 18 - 16 olunca tecavüze giriyor. bence bu ideal bi yaş...

    0|0
    0|0
  • flortu bılemem ama cınsellık nıkah memuru sızı karı koca ılan edıyorum dedıkten sonra baslamak bır yana ıstersen engellı maraton kosun

    0|0
    0|0
  • cinsellik 18 den sonra yaşanmalı flört se zaten çok daha erken başlıyor

    0|0
    0|0
  • Kendini olgun hissettiği yaşlarda.

    0|0
    0|0
  • bence her şey evlikte yaşanmalı flört hayatı da nişanlı ikenn yaşanmalı

    1|0
    0|0
  • sen başlayabilirsin sorun yok

    0|0
    0|0
  • bunlar emperyallerin oyunları, haberin var demi

    0|0
    0|0
  • 19 yaş ve yukarısı iyidir diye düşünüyorum.

    0|0
    0|0
    • 18 yaş ve yukarısı iyidir diye düşünüyorum.

    • 18 demememin nedeni, insan 18 yaşına girince birden "ben büyüdüm lan" diye sağa sola saldırıyor, önce bir oturup soluklanmak iyidir. Bu da 19'a denk geliyor.

  • cinsellik evlendiğinde yaşanmalı yoksa haram

    3|3
    1|0

Kızlar Ne Diyor 11

  • nikah memuru sana sorduğun evet cevabını verdikten sonra olay yerinde başlanabilir.

    1|5
    2|1
  • evlendikten sonra yasanmali .. Bazi seyleri erken yasarsan degeri kalmaz herseyi erkenden yasarsan evlilige ne saklayacaksin hic bi heyecani kalmazki..

    1|0
    1|0
  • flört 15 - 16 gibi başlayabilir ama cinsellik için18'i doldurmak şart. 18'i doldurduktan sonra kendini ne zaman hazır hissediyorsa o zaman cinsellik için iyi oluyor.

    0|0
    0|0
  • o sorumluluğu kaldırabileceğine inandığın zaman vicdan yapıcağın şeylere kalkışma derim.

    0|0
    0|0
  • Gerekli bilgilere sahip olmaya 14-15 yaslarinda baslasinlar.

    Sonra kalkip '''condom'u ters cevirip kullanabilir miyiz?'' diye soruyorlar olmuyor efendim.

    uygulamali egitime ''kizlik zarini bakarsam gorebilir miyim?'' bu sorunun cevabindan emin olduklari yasta baslasinlar.

    0|0
    1|0
  • cinsellik yaşadıktan sonra pişman olmıycak sadece erkek istediği için değil kendi istediği içinde yaşıyacak bunu ahlaksızlık olarak görmüycek sevdiğiyle yapılmasında bir sakınca görmeyecek yaşa olgunluğa sahip olduğunda

    1|0
    0|0
  • Flört 16 dan sonra cinsellik evlendikten sonra yaşanmalı.

    1|0
    1|0
  • 12'den sonra.

    0|0
    0|2
  • bılmem kı ınsan kendını hazır hıssettıgınde olmalı işte

    1|1
    0|3
  • Evlendiği yaşı ne zamansa o yaş;)

    0|1
    1|0
  • cinsellik, boş bir güvenle değil, karşılaşması muhtemel sorunlara karşı yaptığının arkasında durabileceği yaştan önce kesinlikle başlamamalı.

    benim sevgilim yokken anaokulundaki veletin manitası var. flört konusunda hayat hiç adil değil.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...