Yardım arkadaşlar lütfen

selamlar herkese , lise 1 e giden kuzenim var ufak bunun evinde interneti fazla başında durdugu için kesmişlerdi geçenlerde bize geldiler oturmaya ailece bende dedim madem kesin netin benim pc yi kullan neyse saat geç oldu bunlar evden ayrıldı ben geçtim pc nin başına bu saf facebook olsun daha önce girdiği siteler olsun hiçbirinden quit yapmamış sadece tarayıcıyı X dan kapatmış haliyle herşey açık duruyordu önümde meraktan facebook mesajlarını okuyım dedimgözlerime inanamadım iğrenç resim paylaşmalar (gay sitelerindeki p*rno resimleri yani) kendisini çeksem konuşsam ne değişecek bilmiyorum büyük ihtimalde yalanlamaya çalışcak ama herşey ap açık ortada , abisine söylesem oda karışık bir durum yani Şu an naapcam bilmiyorum daha önce böyle birşeyle karşılaşan yardım ederse sevinirim


0|0
1|6

En İyi Erkek Görüşü

  • O tip siteler icin aile koruma programları var neden kullanılmyor?

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 5

  • Sanane ? konuşma sanane kızın zevkinden bir çok kızların gayler ilgisini çeker bizimde lezbiyenleri çektiğimiz gibi.

    0|0
    0|0
  • Büyüklerine bildirin terbiye edilmesi gerek ilerisi hiç aydınlık görünmüyor, ona nekadar baskı uygulasalar okadar cok o sitelere girmek isteyecek ama baskı onun fena bişey oldugunu sanmasını saglar saygılar.

    0|0
    0|0
  • oturup konusucan yoksa okulda adı kotuye cıkar o cocugun soyleeyım ben sanada kendıne yazık etmeden cek koseye

    0|0
    0|0
  • Ne oluyor bu yeni nesile ya..

    0|0
    0|0
  • kuzenin gay sitelerine mi bakıyo die üzülüyon p*rno sitelerine girdi die mi üzülüyon yoksa her ikisi birdenmi?

    0|0
    0|0
    • her ikiside

    • valla çok berbat olmuş. gay olayını abisine söle derm ben hani erotik sitelere girer falan ergendir der geçersn ama eşcinsel olmasını abisine sölemen lazm tabi onunda ailesin. pskolojik destek almalı yani

Kızlar Ne Diyor 1

  • Kuzeninde garip hareketlervar mı?eşcinsellik eğilimi gibi belki yanlış anlaşılmadır bir konuş merak etmişte olabilir hemen yargılama ilk önce ifadesini al.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...