Arkadaşlar emolar çok çekici değil mi siz ne düşünüyorsunuz?

bence haksızlık yapılıyor onlarda insan özellikle de şu sirmc salağına gıcık oldum arkadaşlar benim fikrim şu düşünceleri farklı olabilir ama konuşmaları şirin, piercingleri müthiş bence müthişler özellikle giyinişleri müthişşş. peki siz nasıl düşünüyorsunuz ? bide o* bilmem ne işte gay falan diyorsunuz ama artık bir kendinize bakın abi ya bıktım sizin şu boş kafalılığınızdn bunu keyiflerinden değil içlerinden geldikleri için seviyorlar tamam mı gizlemiyorlar işte açık açık belirtiyorlar biz böyleyiz diye yeter abi bıktım emocu değilim ama yanlarındayım tamam?

ayrıca bence sesleri müthiiiişşşşşşşşşşşş ötesi.

Güncellemeler:
link link açılmıyormuş bu açılır bakın lütfenn.

0|0
1|8

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 7

  • Konusmalari tatli mi ? Turkceyi katlediyorlar ve sen tatli mi diyorsun ? Kac yasindasin sen ? Herhalde bir gecis doneminde falansin.

    Keyiflerinden degil iclerinden geldigi icin seviyorlar gibisinden bir cumle kurmussun.. Mantik hatasinin ta kendisisin. İclerinden geldigi gibi davrandiklarindan keyfi oluyor zaten.

    Bu arada sen biraz geride kalmissin.. Yeni moda apaci olmak.. Yakisir sanada.. Hadi abicim. Dar salvar giy sende .. Ac orani burani .. Benzeme insana .. İlgi gor onlar gibi.

    0|1
    0|0
    • ben emocu olmadığımı başta söylemiştim ayrıca tatlı dedim ama asla öyle konuşmam yazılışları falan ayrıca allaha şükür de ne gerideyim ne geçiş dönemindeyim emoculukta oramı buramı açmak meselesi değil anladın?

    • Tamam tamam en birinci sensin !1!11!

      Gereksiz bir is pesindeler , pesindesin.. Kisilikleri oturunca bunu onlarda anlayacaklar.

    • saygı duyuyorum bu senin düşüncen.

  • ''Otobüse beleş bin pislik'' repligi geldi aklıma :D

    0|0
    0|0
    • komikti ama alakasızdı emolara benzer bir yönleri de yoktu bence.

  • efhett chookk thatlıı yhaaa :D Şaka şaka

    0|0
    0|0
  • Tansiyon fırlamış

    0|0
    0|0
    • anlamadım?

    • Hepsini Göster
    • "Çok çekici değil mi?"den ırkçılığa nasıl geldi konu anlamadım :)


      Neyse, insanların kişisel tercihlerini beğenmesek de saygı duymayı öğrendiğimiz zaman sanırım hepimiz için daha yaşanası bir hayat olacak.



      Onların varlığı bizim benimsememizi veya beğenmemizi gerektirmiyor, i.ne de olsa, emo da olsa, herkesin yaşam hakkı var.


      Yeter ki o tercihler vicdan ve kanunlarla çelişmesin...

    • ben emoları sadece çekicilikleriyle değilherşeyiyle eleştirdim ve dışladıkları için ırkçılık dedim zaten öyle bence.

  • efet yha haqlishın :S

    0|0
    0|0
    • isim iimiş :)

    • Hepsini Göster
    • :D ya çok merak ettim sen kaç yaşındasın?

  • Emoluk dediğimiz şey avrupada sağlam bir kitleye sahip bir müzik akımı. Benim tarzım değil ama bizim ülkede, bu tür kıyıda köşede kalmış şeylere 14-17 yaş arası, henüz kimlik bunalımı içinde olan gençler rağbet ediyor. Özellikle giyim konusunda farklılaşma isteği.oysa bu farklılık çabası emolugun ozune ters,çünkü emo olan gençler genelde toplumdan uzak kalmak isteyen,içine kapanan kesim.yani avrupada böyle.

    Bizim ülkemizde durum tam tersi. Hı bu özenme yanlış mı ? Değil. Çünkü hepimizin geçtiği dönemler bunlar.çoğumuz genelde bir müzik kültürünün şekliyle öz olmaya calistik zamanında.özenmemek mümkün değildir,insan birşeylere özenerek kendi kimliğini ve kisiligini oturtur.

    Tarzları hoşuma gitmiyor ama gençtirler,bırakın neyi istiyorlarsa öyle olsunlar,o şekilde davransınlar.

    Bazı bu tarzda olan gençler,asi olucam diye terbiye sınırını aşabiliyor.onlar kıl yumağı o ayrı.birde 20 küsür yaşına gelip bu tarzda olanlar var,onlarıda yargılamıyorum ama ergen tavırlarıo yaşına rağmen bozukluk teşkil ediyor.

    0|0
    0|0
    • sadece müzik akımı mı ? araştırmanı tavsiye ederim ama sadece ergenlerle alakası yokki isimi yanlış kullanıyorlar bence ya duygusal tamam da ergen ne abi?

    • Hepsini Göster
    • o senin düşüncen ayrıca zaman ayırıp yazdığın içinde teşekkür ederim.

    • Emolugu resimde,heykelde,şiirde,mimaride kullandılarda biz mi ilgilenmedik.duygusallik emoluk değildir.emoluk duygusaldır sadece. Rica ederim.

  • kız emolar işte iyi idare eder ama erkeklere değinmek istemiyorum bile :D

    0|0
    0|0
    • ahanda işte bir tane daha rahat bırakın değinin ama bence abartı.

    • beğenmiyorum tiplerini öyle diyeyim beğenip beğenmemek bana kalmış kötü bir söz de çıkmadı zaten benden.

Kızlar Ne Diyor 1

  • bence çok itici. kızı erkeği ikisi birden :)

    1|0
    0|0
Yükleniyor...