Çişinizi tutabiliyor musunuz?

Çok sıkıştınız ve tuvalete gittiniz mesela cisinizi yaparken aniden tutup 10 saniye dayanabilir misiniz? Çok zor değil mi ? (: Patlayacakmış gibi oluyor


0|0
18|12

En İyi Kız Görüşü

  • dayanırım ama bu çok sağlıklı bir hareket değil

    normal zamanda gün içinde 3 defa 10-15 kez bu hareketi çiş yapıyormuş gibi tutup bıarakark kasların gelişimini sağlamalıyız.ve kadınların yaşlılıktaki en büyük problemi çiş tutamamayı şimdiden çözmüş oluruz

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 17

  • bırakın boyle çişten boktan işlerle uğraşmaya :) elin amerikalısı uzaya adam gönderiyor... biz pipiden çıkan sıwıyı kanalizasyona heba etmemeye çalışıyoruz.

    0|3
    0|0
  • Senin için deneme yapacağım bir daha ki sefere unutmazsam.

    0|0
    0|0
  • yaptım daha önce.hatta yarıda kesip tuvaletten çıkmışlığım oldu :)

    0|0
    0|0
  • böyle bişey denemem bile ne gerek var salıver gitsin

    0|0
    0|0
  • tutuyorum ama allah bilir o an neler yaşadıgımı :D

    0|0
    0|0
  • Çocukken yapardım, çok gereksiz bir hareket :)

    0|0
    0|0
  • Dayanırım :S

    0|0
    0|0
  • Niye ben manyak mıyım tuvaletteyken tutucam?

    0|1
    0|0
  • Cok rahatsiz edici bir durum gercekten. Ama orada harcaddigim zamana aciorm :)

    0|0
    0|0
  • Soracak soru kalmadı bencede :(

    0|1
    0|0
  • Sıkı tutarım.

    1|0
    0|0
  • :D Hiç öyle bir deneyimim olmadı. Salıver gitsin be.

    0|0
    0|0
  • öyle şeyler yapma ya prostat olursun

    0|0
    0|0
  • Cevabım silinmiş

    :)

    0|0
    0|0
    • Ne yazmıştın ki? sakıncalı bir şey idi herhalde. :)

  • erkeklerde sistit yapar tutma.

    0|0
    0|0
  • İdrar tutmak iyi bir şey değil marifet hiç değil kısırlığa bile neden oluyor

    0|0
    0|0
  • hiç denemedim. aklıma da gelmedi. enteresanmış hagaten. dur bi deniyim ben.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 12

  • Muhahah alemsin arkadas.

    0|1
    0|0
  • madem fatezide ısrarcıyız ben buzlu badem ve süt dolu küveti tekrar gündeme getirelim derim.

    0|3
    0|1
  • evet çok kez denedim ve yapıyorum, bu pek sorun değil ama çiş yaparken hapşurmak ve öksürmek çok kötü oluyor, hiç denk geldi mi? :) oraya buraya işiyorsun, bazen işeyemiyorsun kesiliyor :D komik bi durum :))

    0|0
    0|0
  • Bu aralar egzersiz programıma dahil ettim.Zamanla oluyor.

    0|1
    0|0
  • eskıden cıs tutmakmı varmıs la xD

    0|0
    0|0
  • Arkadaş üroloji uzmanısın sanırım milletin mesaneyi patlatıp kendine iş mi çıkaracan ne :D:D

    0|0
    0|0
  • prostat olmamak için tutmuyorum.koyveriyorum gidiyor

    0|0
    0|0
  • Bazen üç gün tutup fırlattığım oluyor, sapanla taş atarmışcasına.

    0|0
    0|0
  • Bu nasıl bir sadist eğlence anlayışırdır

    0|0
    0|0
  • Üroloji 1. Muayne Od.

    0|0
    0|0
  • Çocukken tutamıyordum şimdi tutuyorum

    0|0
    0|0
  • Ben tutup olduğum yerde 5-10 tur dönerdim. ne saçma ya

    0|0
    0|0
Yükleniyor...