Sperm satmak istiyorum?

selam arkadaşlar ek gelir elde etmek için spermlerimi satmak istiyorum yaygın olmasa da ülkemizde böyle faaliyetler olduğunu duydum bu konu ile ilgili bilginiz var mı?


0|0
2|5

En İyi Kız Görüşü

  • Kıbrıs'ta var

    0|1
    0|0
    • o şekilde bebek sahibi mi oldun

    • Hepsini Göster
    • Ben de kesin olmaz gibi bir görüşte bulunmadım dikkat edersen. Çok uzak ihtimal ama herşey olabilir dedim

    • Hem bütün sperminden aynı kadın mı cocuk dogurcak. baska genler de karısıyo kardeşlik payı cok aza düşüyo
      👆👆şu cümlenin başlı başına saçmalık olduğunun farkındasın değil mi
      @In-Flames

En İyi Erkek Görüşü

  • Dünyada 7 milyar insan sperm üretir ne alaka yani

    0|1
    0|0
    • üretir ama herkes bunu yapamaz herkesin önünde organı var ama herkes kamera karşısında açamıyor deilmi :D

    • Hepsini Göster
    • Hadi oyisin HEE mastürbasyon para ile yapican

    • yeahhh :D

Kızlar Ne Diyor 1

  • Ne hale geldik böyle ya

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 4

Yükleniyor...