LÜTFEN BİLENLER CEVAPLASIN?

Kız arkadaşımla birlikte olduk. Boşalacağım sıra çektim. Boşaldıktan sonra kız arkadaşım biraz içine kaçtığınu söyledi. Yani çok çok az bişey içine boşalmışım çok az. Adet olmasına 9 gün kala birlikte olduk. Hamile kalma olasığı nedir?


1|1
2|4

En İyi Kız Görüşü

  • Hamile kalma ihtimali düşük yumurtlama dönemi bitmiştir diye düşünüyorum 9 gün kalmış ise

    0|0
    0|0
    • Abla şimdi şöyle oldu. Birlikte olmadan önce konuşmuştuk zaten. Dediki ayın 14 üne adet günüm. Birlikte olduğumuz zamanda ayın 5'iydi

    • Rahat ol o zaman bişey olmaz

    • Ella falan yutmadı ama ertesi gün ilacı kullanmadı?
      Bide tam içine boşalmadım zaten birazcık kaçtı sadece?

En İyi Erkek Görüşü

  • yahu hamile kalma olayı bir keredemi oluyor sanıyorsun, %1 belki öyle bir ihtimal var tam ilişki yaşansa bile.

    0|0
    0|0
    • Valla içine çok çok azıcık bişey kaçmıştır. Oda adet olmasına 9 gün kala oldu birliktelik. Bide doğum kontrol hapı kullanıyor. Ertesi gün değil. Microgynon diye. Risk ne sence?

    • yok denecek kadar az

    • ALLAH yar ve yardımcım olsun. Amin. Sende dua et bana eyvALLAH sağol

Kızlar Ne Diyor 1

  • Tabiki var ertesi gün hapı al kullansın hemen.

    0|0
    0|0
    • Bugün 3. günü?

    • Ay hadi allah analı babalı büyütsün shjgshdgs

    • ALLAH korusun. Daha 18 yaşındayım ne öyle boş boş konuşuyorsun bok

Erkekler Ne Diyor 3

  • Yüzdesi fazla yumurtalama döneminde degil mi birazcık ama. birazcık diye moral veriyorsun kendine ama tek bir damlada binlerce sperm var

    0|0
    0|0
    • Abi çok kötüyüm bu aralar psikolojim bozuldu ya. Keşke yapmasaydım diye diye bitiriyordum kendimi. Ne yapmam lazım benim? Kızı bozanda ben değilim zaten. Öyle kız arkadaşım falanda değil

    • Hepsini Göster
    • Daha 18 yaşındayım

    • S. kerken iyi ama yaşım 18 demiyorsun

  • Her zamanki gibi var tabi.

    0|0
    0|0
    • % olarak sence?

    • Hepsini Göster
    • Adet olursa sıkıntı yok değil mi kesinlikle?

  • Gozun ayddin baba oluyrsun :)

    0|0
    0|0
    • ALLAH korusun lan ağzını hayra aç

    • Hepsini Göster
    • Ins bisey cikmaz dostum.

    • inşALLAH dua et sende bana sağolasın

Yükleniyor...