TECRÜBELİ BÜYÜKLERİM ACİL YARDIM?

Bugün kız arkadaşımla 2 kere ilişkiye girdik. Birinde prezervatif kullandım. Diğerinde bittiği için kullanamadım. Boşalırken aleti çekmekte biraz geç kaldım biraz içine boşaldım az bişey. Çocuk falan olur mu korkuyorum. s?


1|0
9|15

En İyi Kız Görüşü

  • Kaç yaşındasınz?

    0|0
    0|0
    • Ben 18 e giricem o 17 ye giricek?

    • Hepsini Göster
    • Çok saol abla yardımın için teşk.

    • Rica ederim 😊

En İyi Erkek Görüşü

  • Kız adet gününü biliyomuaun?

    0|0
    0|0
    • olay bugün öğlende oldu. 9 gün var?

    • Hepsini Göster
    • Anladım abi sağol. Adet olmasına 9 gün kala yaptık. İçine çok az bişey kaçırmışım. Kız zaten bozuk. Buda 6. ya da 7. yapması bişey olur mu?

    • Bozuksa iyi yap sıkıntj yapma rahat ol. Kız istedikkten sonra erkwk adamız tabi yapacaz. zorla yatan yok. Ama prezervatif tak koçum spermlerimiz genç. Kızın Adetini takip et. Geri çekme yöntemini kullan ya da prezervatif tak kardeşim bir sorun olursada abin yardimci olur yazabilirsin😉

Kızlar Ne Diyor 8

  • Olma ihtimali var

    0|0
    0|0
    • Microgynon kullanırsa sıkıntı var mı peki?

  • bir ertesi gün ilacı al kıza geç olmadan icir.

    0|0
    0|0
    • Abla kızın babası eczaneci zaten. Bana dediki microgynon yuttum zaten 3 tane falan daha yutmam falan filan dedi. Çok korkuyorum başıma falan kalacak diye ya :(

  • Cok az ihtimal var ama kıza destek ol gelmedi falan de. bir hafta sonra hastaneye gidip kan testi yaptırsın. Bizimde başımıza geldi. Korkunctu. Allah korusun ya

    0|0
    0|0
    • Siz ne gibi önlemler aldınız lütfen yardım et

    • Önlem derken şöyle anlatayım ertesi gün sabahı ella içtim. bir kac gün sonra gittm test aldım ama güvenemedim 10 gün içinde defalarca kez hastaneye gittim. Kan idrar testi yaptırdım ultrason baktırdım. Allaha binlerce şükür çıkmadı bişey ama piskolojim altüst oldu. Sevgilim öahvoldu bide biz ayrı sehirlerdeyiz. Demediğim kalmadı. Cok pişmanım defol allah senin cezanı versin daha neler neler. Sonra düzeldik ama kıza cok anlayıslı davran

  • Ella kullanmadığı surece risk var demektir. Onun kullandigi haplar iliski oncesindeki periyotlarda duzenli kullanilirsa ise yarayan seyler tabi genede cok guvenmemek gerekir. Ama kiz seni korkutmakmi istiyor anlamadim bu rahatlik neyin nesi yani normalde kizin kafayi yemş olmasi lazımdı. Neyse beklicen artik olur olmaz allah bilir burdaki kimse riski yuzdeye vuramaz. Ama olursada sende o da resit degilsen ailelerin imzasiyla kurtaj olur kizin velisi mahkmeye basvurmadigi surece davalik filan olmazsiniz sesiz sedasiz aldirabilirsiniz yani genede allah gostermesin

    0|0
    0|0
    • Amin abla Amin. ALLAH korusun. İnşallah o durumlara gelmez. Zaten kız açıktı. Benimde öyle sevgilim falan değil. Ve de aşırı derece rahat kız. Sürekli kullanıyor benim bildiğim o microgynon ilacını. Bende bugün sordum birlikte olduktan sonra hemen kullandın mı ilacı dedim evet dedi. Sonra mesajlara falan cevap vermiyordu. Bende öyle numaranı siliyorum bidahada beni arama falan dedim. Öyle görüşmüyoruz , görüşmeyeceğiz artık.

    • Hepsini Göster
    • Tamam abla hasta olursa sıkıntı yok değil mi %100 ?

    • Yok yok olursa bir sıkıntı ama mutlaka sor ihmal etme

  • Kiz yumurtlama dönemindeyse olabilir

    0|0
    0|0
    • Yani adete 9 gün kala oldu olay?

    • Adetinin başlangıç gününü 1. gun olarak sayarak 15-23 günler arasi yumurtlama dönemidir.

    • Yani abla ben anlamıyorum şimdi adetine 9 gün kala yumurtalama dönemi oluyomu peki?

  • Olur hap alın ertesi gün hapı ama acil alın

    0|0
    0|0
    • Abla kızın babası eczaneci zaten. Bana dediki microgynon yuttum zaten 3 tane falan daha yutmam falan filan dedi. Çok korkuyorum başıma falan kalacak diye ya :(

    • Hepsini Göster
    • Sperm öyle yoğun olduğu için çabuk kurur normal ıslaklık kalmaması sen dediğim gibi kıza karşı rahat ol kendini rahat hissetmesin önlemini alsın normalde senin rahat onun tedirgin olması lazım ama sizde tam tersi sürekli bitki çayları içsin ısırgan falan onlar tutunmayı zorlaştırır aspirin içebilir adet söktürücü içebilir

    • Ya olay dediğin gibi tam tersine döndü abla o rahat. Ben rahatsızım. Kendisine dedim zaten hiç mi korkmuyosun ya başımıza bir iş gelirse falan dedim. Dediki babam eczacı salak mıyım ben sen rahat ol falan dedi. Bide o microgynon da kullandı. Ondan kullanıyor

  • Allah analı babalı büyütsün

    0|0
    0|0
  • Olabilir riskli kızın doğurganlık oranına bağlı

    0|0
    0|0
    • Microgynon kullanarak garantiye alınabilir mi?

    • İşe yarayabilir ertesi gün hapı ne kadar erken alırsa okadar etkili olur

    • Ertesi gün hapı almadık. Microgynon var dedi. Ondan kullanıcam korkma falan dedi. Ben işimi garantiye almak istiyorum ama?

Erkekler Ne Diyor 14

  • Olma olasılığı var. Kızın regl dönemini yeni atlatmış olması spermin daha kolay tutunmasını sağlar. Mümkünse git ertesi günü hapı alın. Yanlış hatırlamıyorsam ilişkiden sonra 48 saat boyunca kullanılabiliyordu.

    0|0
    0|0
    • Ya abi Microgynon kullanıcam dedi. Güvendim bende tamam dedim. Kıza güvenmiyorum ama gözü bende giderken çok çok evleniriz falan dedi gitti uyuz oldum. s

    • Hepsini Göster
    • Tamam abi saol teşekkür ederim

    • Önemli değil kardeşim.

  • Ertesi gun hapi falan alin olum eczaneden kos kos hadi iyisin he o da simdi tam cahinda şak diye kapmistir icerde yumurta olgunlasmaya baslamistir bile hadi gözun aydin baba oluyosun

    0|0
    0|0
    • Abi ertesi gün hapı değilde. İlişkiden sonra microgynon kullandı işte. Adet olmasınada 9 gün kala oldu bu olay. Kızda zaten bozuk yani. Bozanda ben değilim. ALLAH korusun be abi ne babası daha 18 yasındayım

    • Hepsini Göster
    • Tabiki allah göstermesin bir cana kiymak car ucunda

    • Abi çok büyük bir hataya düşmüşüm harbiden. ALLAH affeder inşALLAH. Bu olaydanda kurtulursam ders olur bana. Daha son olsun

  • kıza eczaneden ella al ve yuttur.
    orjinal ella al.

    0|0
    0|0
    • bu arada 24 saati geçirme. ilacın etkinliği azalır.

    • Hepsini Göster
    • Atılmıyor abi ya mesaj engeli var. Kaldır onu az konuşalım abi be

    • abim engel yok. sen takibe al. ben takibini onaylayım. sonra çıkar o baklayı :-)

  • Adet olana kadar hatun stres :)
    Kaç gün var adetine kızın
    3-5 gün varsa risk az 13-15 gün varsa banko

    0|0
    0|0
    • 9-10 gün var?

    • Takip edin
      Geciktiği anda kanda gebelik testi yaptırın
      ya da ertesigün hapı alın hemennn

    • Abi kız sıkıntı çıkarıyor ya çok rahat. bir tek tutuştum bildiğin. Bana bu koşullar altında ne öneriyosun geç kalırsak falan hadi diyelim ki geç kaldık yinede bir çözümü olur mu?

  • Hamile kalabilir..

    0|0
    0|0
    • Abi kızla 7 gündür görüşmüyoruz. Kızda o yolun yolcusu zaten. Bide çok rahattı kız. Artı içine boşalmadım abi. Kendimi geriye çektim. Geç kalmadım diye hatırlıyorum. Ama kendisi eliyle kontrol etti. İçime gelmiş biraz dedi. Sonrada peçeteyle sildi gitti. Dahada hiç görüşmedim

    • Icine bir damla bile girse sperm hareketli oldugu icin gider döllenme olur icerden.
      Umarim gitmemistir.
      Birdahakine dikkat et.

    • İnşALLAH gitmemiştir abi. Gittiğini varsayacak olursak kesinlikle olur mu sence? Riski nedir? ALLAH korusun abi ya. s

  • Allah analı babalı büyütsün kardeşim

    0|0
    0|0
  • Ertesi gün hapı kullansın olma ihtimali yüksek

    0|0
    0|0
    • Microgynon olur mu onun yerine?

  • olasi kardesim

    0|0
    0|0
    • Abi adet olmasına 9 gün kala yaptık. İçinede boşalmadım zaten. Sadece biraz kaçmış. Bide ilişkiden hemen sonra microgynon hapını yuttu. Çok mu tehlike altındayız?

    • Hepsini Göster
    • Abi yemin ederim şu 2 -3 gündür ne haldeyim ya. Dua ediyorum hep abi. Bugünde ilişkiye girdikten sonraki 3. gün bilmiyorum abi çok kötüyüm ya

    • dua et dusunme artik abcm olursa yapcak bisey yok artik cunku

  • dua ette olmasın

    0|0
    0|0
    • Abi dua ediyorum işte. Kız çok rahat ama. Zaten açık bir kızdı. Tamda içine boşalmadım. Biraz kaçmış içine sadece o kadar. Adet olmasınada 9 gün kala oldu bu olay. O rahat ben rahatsızım. Bide ilişkiden sonra doğum kontrol hapı kullandı. Ertesi gün hapı değil. Adı microgynon

  • O haltı yerken düşüncektin heran hersey olabilir

    0|0
    0|0
  • Olma ihtimali var tabi..

    0|0
    0|0
    • Abla kızın babası eczaneci zaten. Bana dediki microgynon yuttum zaten 3 tane falan?

  • olur bittin sen

    0|0
    0|0
    • senin heralde 4 5 tane çocuğun var?

  • Olur

    0|0
    0|0
    • ALLAH korusun

    • Hepsini Göster
    • Tövbe kapısı açıktır her zaman. Ben hükmünüde üstlenmeyi düşünüyorum zaten bu dünyada.

    • Ozmn kizla eclen ve ikinizde namazinizi tovbenizi edin rabbim ins affeder

  • Olma ihtimali yüksek dikkat et

    0|0
    0|0
    • önerin nedir?

    • Hepsini Göster
    • Neyse ileri günlere bak hamile kalmasın

    • Abi ne yapmam lazım işte ileriki günlerde?

Yükleniyor...