Vajinamdan gelen koyu renk akıntının nedeni? Lütfen yardım edin?

Regl olmadığım zamanlar bile vajinamdan koyu kırmızı kahverengiye dönük akıntı geliyor. kötü kokuyor. sureklı günlük ped takmaktan ve kulot değiştirmekten bıktım. parfüm kokulu ped takıyorum yine bastırmıyor. bunun nedeni ne olabilir? ve bazı sebeplerden dolayı doktora gidemiyorum. bunun için bana ilaç önerirmisiniz?


0|0
4|11

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • Parfumlu pedler zararli kullanma sakin zaten hastasin bellli bir de o tarz seyler kullaniyorsun iyice mahvediyorsun.. her wcde yika suyla sakin bir kez bile aksatma. dinimizde bile idrardan dolayi en cok kabir azabi. temiz ol oncelikle ve idrar yolu iltihabin vardir. nette arastir bircok sey icililiyor iyi geliyor dene. Bitkisel zararsiz

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 10

  • Cinsel hayatın var mı?

    0|0
    0|0
  • mantar olabilir ve doktora gitmen gerekir

    1|1
    0|0
  • mantar...

    1|0
    0|0
  • Mantar olabilir

    0|1
    0|0
  • Mantar falan oluyormuş genelde bu dediğin belirtiler. Bence öneri alma doktora gözük

    0|0
    0|0
  • kan mı

    0|0
    0|0
  • Monurol saşe denedin mi hiç?

    0|0
    0|0
  • Jinekoloka gorun derim durum ciddi bence

    1|0
    0|0
  • Kesinlikle doktora git ne olursa olsun gizlilik içinde oluyor zaten korkma utanma doktora git

    1|0
    0|0
  • İlişkiden hastalık kapmışsındır

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • Soğan körü yap soğanı alıyorsun iki taraftan dilip kaynatıp suyunu içiyorsun Saraçoğlu söylemişti😊

    1|0
    0|0
  • Oha doktora git o ne ya

    1|0
    0|0
  • Mantar falan degil o
    Myom olmasi muhtemel
    Gidip mr cektirirsen iyi olur myom buyumeden ilacla yavaslatman lazim
    Gecmis olsun

    0|0
    0|0
Yükleniyor...