Bu platformda gaylik (lezbiyen de gayliktir) hakkında ne düşünülüyor?

Bu platformda gaylik (lezbiyen de gayliktir) hakkında ne düşünülüyor?

Bu durum toplumu nereye doğru sürükler?


0|0
3|3

En İyi Erkek Görüşü

  • Bence gaylik erkekler için on numara ya şu kızları anlamaya çalışmak bir ömür sürüyo onlara ihtiyacımız olmadığını bi düşününce çok cazip ...

    0|1
    0|0
    • :D tabi giren çıkan herşeyi baştan düşünmek lazım hayatından kadınlar çıkıo ama ya giren :D

    • Orasını hiç karıştırma işte o büyük sorun :)))

Kızlar Ne Diyor 3

  • cınsel tercıhler tartısılamaz bence toplumuda bıyere suruklemez cunku yıllardır var böyle seyler daha bıyere gıttıgımız yok...

    0|0
    0|0
  • Bence insanların tercihine saygı duyulmalı.

    1|0
    0|0
    • Saygı duymaktan çok onların dışlanmasını engellemek, topluma kazandırılmaları sağlanmalı bence...

    • Sen bunu söyleyerek bile onları dışlamış oluyorsun aslında. onlar zaten toplumun içinde. Sadece saygı görmedikleri yerlerden uzaklar.

    • :D önce bi dışlandıklarını kabul etmek lazım bence

  • şimdi olduğundan daha farklı bir yere 'sürüklemez'. zaten bu insanlar saçma önyargılar yüzünden gizli olarak yaşıyor, kimileri onu bile yapmaya cesaret edemeyip heteroseksüel taklidi yapıyor. kendilerini özgürce ifade edebilecekleri bir ortam olursa daha insanca yaşarlar sadece, hepsi bu.

    1|0
    0|0
    • o ortamı nerde kurcaksın peki bide o var... Türkiye gaylik için çok ama çok ters bir ülke gibi gelio bana

    • Hepsini Göster
    • bizde sorunun bini bir para, sıraya soksak bile hiçbirine vakit yetmez ki:)

    • Ülke sorunları hiç bitmez ülke Türkiye olunca der ünlü düşünür Sokrates :D Ancak gayler kurtarsa ülkeyi işte o zmn bi ayrıcalık yakalarlar belki ömür boyu... :D

Erkekler Ne Diyor 2

  • iki ayrı millete dönüştürür dünyayı

    0|0
    0|0
  • Tercih meselesi

    0|0
    0|0
    • Mesele tercih meselesi olmaz hormonlarının kontrolü sende olmayınca ...

    • Hepsini Göster
    • Hayır tercih olarak bakıyorum.Hormonları doğrultusunda değil istekleri doğrultusunda seçim yapıyorlar.

    • İstekleri doğrultusunda tercih yapıyolarsa hastalıklı lan bunlar anaaa manyak mı bunlar demio musun ? :D

Yükleniyor...