Ereksiyon soruna yol açan ilaç bırakılınca?

Sertleşme sorununa yol açan bir ilaçı kullanmayı bırakınca durum normale döner mi?


0|0
1|2

En İyi Kız Görüşü

  • Kimisinin damarlarinda, kanlanmada sorun oluyor
    Bazı hastalıklardan kaynaklı..
    Kimisi psikolojik oluyor
    İlki ise sebep, geri dönmez
    İkincisi ise, sorunlarını cozduysen evet donebilir

    0|1
    0|0
    • %100 ilaç kaynaklı olduğunu düşünüyorum
      Antietileptik bir ilaç ayrıca beta-bloker

    • Hepsini Göster
    • Primodone mi? Onun ereksiyon sorununa yol açtığını duymadım hic

    • Evet etken madde Primidone sanırım o değil, sorun beta broker alımında olabilir ondan olduğunu düşünüyorum
      Beta broker olabilir mi?
      Sadece birliktelikte ereksiyon olmuyor

En İyi Erkek Görüşü

  • Psikiyatri ilacı mı bu?

    0|0
    0|0
    • Hayır beta-bloker dideral isimli bir ilaç

    • Hepsini Göster
    • Peki teşekkür ederim, herşey için

    • kaliteli geciktiriciler filan da var. hoşçakal.

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan En İyi Görüş seçilmiş!

Erkekler Ne Diyor 1

  • doner tabi.

    0|1
    0|0
    • Umarım. Yani kalıcı bir etki değildir diyorsunuz?

    • psikolojik olay daha cok sen iyi düşün.

    • Ya zaten bu ilacı uzun zamandır kullanıyorum nedense bu ilacın cinsel yaşama etkisini araştırdıktan sonra etkisini gördüm

Yükleniyor...