Nasıl südyen takmalıyım?

100 beden ve koltuk altimdan geliyor göğüslerim, yaşım 18 ebe sutyeni gibi toparlayici takiyorum boş singerli de takıyorum daha büyük duruyor nasıl takicam. ne takmam lazım biktim artık bu toparlayicidan


0|1
4|14

En İyi Erkek Görüşü

  • Çuval tak, ancak tasır heralde

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • 100 bd göğüs ölçüsünde malesef toparlayıcıdan başka bişey takamassın ama yeni sezon toparlayıcılar var çok cici duruyo severek kullanırsın

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 13

  • mesela ben 90 beden takiyorum:)))))

    0|0
    0|0
  • nasıl rahat ediyorsan ole

    0|0
    0|0
  • Maşallah memelere kurban 😀

    0|0
    0|0
  • Ben sana başka bir şey takarım gel sen :)

    0|0
    0|0
  • sen ciddimisin gerçekten

    0|0
    0|0
  • özelden yaz sana resim atayım

    0|0
    0|0
  • süt var mı süttendir sağmak lazım

    0|0
    0|0
  • Nerde büyüttün o memeleri bukadar

    0|0
    0|0
  • Koltuk altındamı gelıyorr nasıl yanı hıc boyle bır kız arkadasım olmadı 😵

    0|0
    0|0
  • Sütyen takma meme ucu kapatıcı kullan birde atlet bak nasıl olcak

    0|0
    0|0
  • Ayy ne butujj

    0|0
    0|0
  • Memitolara özgürlük lütfen

    0|0
    0|0
  • mağduriyetini anlıyoruz. bizce zaten südyen diye birşey hiç olmamalı. özgürlük yolundaki mücadelemizde senin de bizimle haykırmanı isteriz: KAHROLSUN SÜDYEN! MEMELERE ÖZGÜRLÜK! imza: dünya erkekleri :)

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • Ameliyat olman lazım

    0|0
    0|0
  • Senin anan yok mu?

    0|0
    0|0
    • Annem toparlayici taktırmıştır işte kendimi bild bileli böyle bakıyorum bir kaç kez heveslendim aldım boş singerli falan bunu mu takacaksin falan dedi yani diyalogumuz pek iyi değil

    • hm anlıyorum iç çamaşırı mağzasın'da ki çalışanlar yardımcı olurlar bence yer türlü canını sıkma 😉👍

  • Ciddi mi

    0|0
    0|0
Yükleniyor...