Kapat

Mast yaparken neden?

Mast yaparken sonlara doğru inleme falan bişey olmuyor yüzeysel okşuyorum sadece yapa yapa bir yükseliş oluyor doğal olarak snrada rahatlama öyle çok feci şeyler olmuyor orgazm olmuyorum sanırım anlamadımki ama rahatlama hissi oluyor 1 dk falan off


0|1
1|12

En İyi Erkek Görüşü

  • rahatlıosan olan oluodur merak etme

    1|0
    0|0
    • Ne bileyim valla bazıları yok ayaklarım titriyo nefes nefese kalıyorum falan diyor bende neden öyle şeyler olmuyorki...

    • Hepsini Göster
    • bikaç dk lık hatta saniyelik bir zevk işte...

    • olsun kısa süre olmasına bakmayın aldığınız zevkin süresi olmaz nitelik önemli

En İyi Kız Görüşü

  • bende de inleme falan olmuyor ama organzm oluyo

    1|0
    0|0
    • Ne bileyim valla bazıları yok ayaklarım titriyo nefes nefese kalıyorum falan diyor bende neden öyle şeyler olmuyorki... Sende oluyormu çok bişey?

    • bende o kadarı olmuyor sadece o anda titreme oluyor fazla nefesim gitmiyo

    • hımm

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder
Sponsorlu

Erkekler Ne Diyor 11

  • Orgazm oluyorsun.
    İlla şiddetli olacak diye bir kaide yok.

    1|0
    0|0
    • ama saniyeler sonra geçiyor normalmi

    • Herkesinki öyle. Orgazm denilen şey o zevkin doruk noktası oluyor. Doruğa çıkmak zor ama inmek çok kolay.

    • hım anladım

  • mast yani seks değil

    1|0
    0|0
  • Ne bekliyorsun ki?
    Boyle inim inim inleyip zangir zangir titreye titreye orgazm mi olmayi bekliyordun?

    0|0
    0|0
    • bazıları öyle diyorda.

    • Bunu herkes ister normal.
      Ha o dedigim sekilde orgazm olsbilmen icin iyi bir konstre olmadi motive olman gerek
      Teknigin taktiginin iyi olmasi lazim.
      Oyle bile olsa her zaman ayni sekilde olamiyabilir yani 😏

  • istersen tarif edebilirim

    0|0
    0|0
  • Çaresini hemen bulalım

    0|0
    0|0
  • Seninki calismiyor :(

    0|0
    0|0
  • Herkeste olacak diye bir şey yok ki

    0|0
    0|0
  • sen yapamiyorsun

    0|0
    0|0
    • Sanırım, bir video açıyorum bakarak öylece okşuyorum flan öyle yani sesim soluğum çıkmıyor rahatlama hissi oluyor falan..

    • o noktayi bulmayi calis

  • Olacağı bu zaten p*rno filmlerindeki gibi sanma orda adam kadına bir adım atıyor arada beş metre var kadın inlemeye başlıyor

    0|0
    0|0
  • O rahatlama aninda bir erkek olsa karsnda icine girmesine izin verirmydin tam o an ama

    0|0
    0|0
    • Hayır, belki çok istekli olursun o an ama bikaç saniyelik şey için değmez bnce

    • Ama yakisklinkasli biri oluck karsnda olucak o ani dusunerek yorm yap lutfen

    • Seninorgazm ederdn simdi sulandirir yalardm

  • 3 Hafta 1 yap nasıl orgazm oluyorsun gör... çok kısa zamanla yapıyorsundur...

    1|0
    0|0
    • Yo aslında haftada 1-2

    • Olamazsın işte Ayda 1 kez yap nasıl uçarsın bir gör...

Sponsorlu

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan En İyi Görüş seçilmiş, ancak hala görüşünü paylaşarak katkıda bulunabilirsin.

Yükleniyor...