1 saat önce banyo yaptım ama Şu an koku var?

Neden bilmiyorum ama külodu indirdiğimde koku geldi resmen. Bildiğin vajina kokusu yani. İlk defa başıma geldi banyodan sonra hemen olması. Akıntıdan mı kaynaklı bu durum? birşey var mıdır ki?


0|1
5|29

En İyi Erkek Görüşü

  • bak arkadaşım normal vajina kokusu pis ve tiksindirici değildir. kendine has güzel buruk kokusu vardır.

    eğer koku kokmuş balık ya da et gibi kokuyorsa bu enfeksiyon var demektir ve vajenit olmuş bir yerlerden mikrop almışsın demektir.

    normal vajina kokusu pis olmaz. tam tersi davetker olur erkeğin yalama emme isteğini artırır. (eğer öküz değilse)

    0|0
    0|0
    • pis koku demedim zaten. Sadece o derece akıntım nasıl oldu da koktu onu anlamadım. Banyoda orayı bizzat temizlerim yani. Enfeksiyon olsa ağrısı olur mantar değil zaten.

    • vajinal enfeksiyonda ağrı olacak diye bir kural yok. dahası ağrı olmaz. idrar yollarında enfeksiyon olursa ağrı ve yanma olur. vajinal enfeksiyonda olmaz

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 28

  • Siz kadınlar ne sorunlusunuz :) yok akinti yok adet yok koku. bitmez kadinlarin derdi. iyiki erkek doğmuşum kadim olsaydim ne yapardim çok şükür ki erkeğim :) yok ağda yok sac yok boya yok dil boyasi manikur pedikur ordit tak uğraş ayakta işeme hayat mi lan bu :)

    0|0
    0|0
  • Iyy pis ya kusucam valla

    1|1
    0|0
  • Akıntıdan olabilir

    0|0
    0|0
  • Banyodan sonra aynaya bakmayın diyoruz :D

    1|0
    0|0
  • pis piss

    0|0
    0|0
  • enfeksiyon kapmıssın, idrar testi yaptır

    0|0
    0|0
    • Öyle olsa tuvalete çıkarken ağrı olur

  • oda spreyi sık

    0|0
    0|0
  • ağrı var mı

    0|0
    0|0
  • Islanmış olabilirmisiniz

    0|0
    0|0
  • kaşıntı var mı

    0|0
    0|0
    • Mantar değil

    • Hepsini Göster
    • Banyodan sonra tuvalete girmedim k

    • peki mantar olmadığına nasıl eminsin, akıntı yaz günlerinde yapar sıcaktan,

  • Git bida yıkan pis..

    0|0
    0|0
  • etkilenmiş Islanmış olabilirmisin?

    0|0
    0|0
  • contaların gevşemiş :D

    0|0
    0|0
  • Yalanmazki o 😨

    0|0
    0|0
  • sen bir 10 binlik bakıma girmen lazım bacım :)

    0|0
    0|0
  • Akıntıdandır

    0|0
    0|0
  • Miydemi bulandırdın ya valla

    0|0
    0|0
  • Vajina kokusu derken nasil bir koku

    0|0
    0|0
  • Nasil bir koku

    0|0
    0|0
  • Mastr mi yaptin

    0|0
    0|0
  • mis gibidir şimdi onun kokusu :)

    0|0
    0|0
  • Akıntıdan ötürü ya da iltihabi bir durum olmuş olabilir. Ya da ıslak giyiniyorsanız o da zamanla enfeksiyon bakteriyel kökenli kokuya neden olabilir.

    0|0
    0|0
  • Aynı külodu giydiysen ondan olabilir

    0|0
    0|0
    • Yok artık. Banyo yapmadan bile külod değiştiren bir insanım. Öyle birşey olsa nedenini bilir sormam demi

    • Ne bileyim, başka neden olur ki, muhtemelen mantar veya enfeksiyon olabilir

  • Isin zor

    0|0
    0|0
  • Yanık kokusu dur o :)

    0|0
    0|0
  • Azgınlık başa bela :))))

    0|0
    0|0
  • Allah akıl fikir versin. sorduğun soruya bak

    0|0
    0|0
    • Sence banyodan 1 saat sonra normal mi? Öğremciyiz doktora da gidemiyoruz

  • Birazdan jinekolog arkadaşlar mantar veya iltihap olduğunu yazarlar

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • akıntıdır. üşütme de olur böyle şeyler

    1|0
    0|0
  • idrar yaptin mi sonra yani temizledin mi iyice. buna ragmen geliyorsa doktora git normalde oyle kokmaz

    0|0
    0|0
  • Olabilir, iyi temizlememişsindir. Bunda takılcak ne var git bir daha duşa gir rahatsız oluyorsan?

    1|0
    0|0
  • akıntı

    0|0
    0|0
Yükleniyor...