Kizlik zarim bozuk mu?

11 yaslarindayken vajinamla oynamistim. Tabi o zamanlar bilmiyordum kizlik zari nedir.. Aklima takiliyordu 1 senedir yeni yeni hatirliyorum. Supheye dustum ve Kendim kizlik zarami gormeyi başardım. Her hangi bir yirtik görünmüyor ama kizlik zarimin deligi genis. Sizce bakire miyim?


0|2
6|9

En İyi Erkek Görüşü

  • Kanama olmamışsa bişey yok.

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Yeter genemi sen bir bitmediniz

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 8

  • bakiresin

    0|0
    0|0
    • O zarin yuvarlak kisimlari tahris olmamis herhangi bir yirtik girinti cikinti yok ama disa dogru acik her bir yanı emin misin cidden cok psikolojim bozuldu..

  • Doktora görün, galiba zar yok.

    0|0
    0|0
  • Yanlış görmüş olma ihtimalin var

    0|0
    0|0
  • iyi baksaydin yirtilmamistir ama cizik falan vardir belki...

    0|0
    0|0
  • zarı bırak senin bir kere psikolojin bozulmuş

    0|0
    0|0
  • Bir şey olmamıştır sert bir cisim girerse bozulur

    0|0
    0|0
    • Parmagimi sokup sokmadigimi hatirlamiyorum.. kizlik zarimin etrafindaki etler disa dogru cikik ama tamamiyle yuvarlak bir yirtik yok. Anlatimima gore bozulmus mudur

    • Hepsini Göster
    • Hatirlamiyorum. Bir yandan soktugumu hatirliyorum ama sadece deligi genis bir yirtik yok

    • Yok ya bozulmamıştır şimdi bir penis 20 santim bozulması için bir parmak o kadar değil

Kızlar Ne Diyor 5

  • Özel kliniğe git.

    0|0
    0|0
  • Sen goremezsin onu yalnis sey gormysun :)

    0|0
    0|0
  • Sorun yok bence

    0|0
    0|0
  • ben de öyle hatta buraya sormuştum yine nasıl baktın ya ben bakamadım hiç

    0|0
    0|0
    • Dizlerini kir vajinanin iki ic dudagini yukari dogru cek orda gordugun delik zaten kizlik zari yakin gosteren bir el aynasi ve telefon flasiyla bakarsan cok net gorursun

    • dizlerimi niye kırıyorum yahu hem ne tarafa doğru anlamadım

    • Yani otur yere dizlerini kendine dogru cek eline bir ayna al oraya gelecek sekildede telefonun flasini ac bir yere sabitle telefonunu. Vajinani dikkatli bir sekilde iki yanindan disa dogru ac en altta gordugun et parcasi

Yükleniyor...