Kızlar acil bir bakın?

Adetin hemen bitmesi için ne yapılabilir yöntemleriniz varmı? Adetliyken ilişkiye girsek bişey olurmu


0|2
5|4

En İyi Erkek Görüşü

  • Tabiatın işleme zamanını değiştirmek gibi bir imkanın olamaz.. Ancak gerekli hijyen kuarallarına erkek arkadaşın iyi uyarsa adetli iken ilişkiye de girilir.

    0|0
    0|1
    • Yuh amina koyyum adetli iken iliski olur mu kanlı kanlı adet kadının bedensel olarak atık dır buda ilişkiye girmek haramdir

    • @erdemerguvenher halde soran haram mı değil mi biliyordur.

    • Yanlış anlatım yapmayın o zaman

En İyi Kız Görüşü

  • bunun için ilaç var ama Kadın doğumun yazması gerekir bana yoğun bakım sürecinde hemşire tarafından verilmişti hemen kesiyo fakat adet döngünü değiştirir yani 2.3 ay gecikmeli olursun etkisi çok büyük arkds söyle beklesin regli döneminde ilişki tıbben ve Dinen sakıncalı senin için rahat olcakmı o şekilde?

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 3

  • Kaçıncı gündesin?

    0|0
    0|0
  • dinen zaten caiz değişl senın ıcıne onemlımı

    0|0
    0|0
  • Double haram :)

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • Tovbe bismillah ne gunlere kaldik ya. Kendiliğindwn biter tatlim sen bitsin deyince olmaz bu isler

    1|1
    0|0
  • Bu kadar azgın olunur mu lan

    0|0
    0|0
  • Haramm

    0|0
    0|0
  • Ben adetim devam etsin diye uğraşıyorum .40 yasinda menepoza girdim

    0|0
    0|0
Yükleniyor...