Kapat

Kizlik zari yirtilmasi?

Yaklasik 3 sene once erkek arkadasimla iliskiye girmistim. Ama penisi kucuktu yani boy olarakta kucuktu genislik olarakta. Eve gittigimde camasirimda kilcal damar kanamis gibi pembemsi cubuk kanamalar vardi 1 2 tane. bir daha zaten iliskim olmadi. Simdi benim kizlk zarim yirtilmis mi zedelenmis mi?


0|0
7|19

En İyi Erkek Görüşü

  • yırtılmada sanırım daha fazla bir kan olması gerek. zorlamadan dolayı kılcal damarlarda zedelenmiş olabilir. ama bunun en doğru net yanıtını bir jinekolog verecektir.

    0|0
    0|0
    • Bende oyle dusunuyorum. Aynada bakiyorum pek anllamiyorum zaten regl olucam heralde kanamam oluyor kan geldikce delik genisliyor. Bide baktigimda yirtik gibi degilde su resme benzer birseydi

    • Hepsini Göster
    • Tamam tesekkur ederim

    • rica ederim...

En İyi Kız Görüşü

  • Zedelenmiş olabilir, genişledikçe kan gelir bidaha diye düşünüyorum ama bir doktora git

    1|0
    0|0
    • Insallah oyledir

    • Hepsini Göster
    • Cok tesekkur ederim😘😘😘😘

    • 😘😘😘😘

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 18

  • Evet sen artik bakire degilsin.. kovayla gelmez.. ayrica millet onu parmagiyla bile yirtabiliyor.. ilk andada cikmistir zatende siliginiz pecetede kalmistir onlar

    0|0
    0|0
    • Ama dedigim gibi cok ufakti. Evli arkadaslarimdan oyle kan gelmemis daha cokmus benimki gorulmeyecek kadr azdi

    • Arkadaslariniz ve siz farklisiiz, siz yuzde 99 bakire degilsiniz

  • Parçalanmış resmen.

    1|0
    0|0
  • yırtılmış da madem bakire değilsin neden daha sonra kimseyle seks yapmadın ?

    1|0
    0|0
    • Sanane yahu

    • Hepsini Göster
    • Dogru soyluyosunuz. Bunlari asmadikca hala yerimizde sayiyor olucaz

    • ayrıca senin evliliğe daha uzun yılların var her önüne gelenle sanki eksikliymişsin gibi sanki o seni almazsa açıkta kalacakmışsın gibi aciz gibi evlilik hayalleri kurmayı da bırak.

  • Muayene olman gerekli kesin bilgi için.

    0|0
    0|0
  • Acayip yirtilmis oyle boyle degil

    0|0
    0|0
  • Küçük olabilir ama 2 cm ilerideki zari parçalayacak kadar vardır yinede 😀😀

    0|0
    0|0
  • yırtılmıştır muhtemelen. ama biyolojik olarak yırtılmamış olsa bile bakire değilsin zaten.

    0|0
    0|0
    • Orayi karistirma

    • Hepsini Göster
    • Bilemiyorum yani tek temennim olmasi. Baska bir secenek yok cunku.. tesekkur ederim acmak istedigim seyler degil pek.

    • üzerinden uzun süre geçmiş. çok düşünüp sıkma canını. olan olmuş neticede.

  • ne önemi var?

    0|0
    0|0
  • yırtılmıştır çok ileride değil zaten kızlık zarı. sevgilinin penisi 1 cm değildir heralde

    0|0
    0|0
  • erkek arkadaşın olabilir miyim? :)

    0|0
    0|0
    • Ne alaka 😄

    • bana da verirsin diye düşündüm :) ama benim ki 3 sene önceki sevgilin gibi küçük değil :)

  • tek yolu görmekten geçer görmen lazım

    0|0
    0|0
    • Nasil anlicam

    • anlamak zor dikkatli bakmak gerekir çok kişiye yardım ettim bu konuda aslında

  • malesef yırtılmıs

    0|0
    0|0
  • Doktora gitmelisin canim. Baska türlü ogrenemezsin.

    0|0
    0|0
    • Ailemin duymamasi gerek

    • Hepsini Göster
    • Peki tesekkurler

    • Rica ederim canim ne demek

  • Küçük derken detaylı bilmek lqzim ama zedelenmis bence

    0|0
    0|0
    • Ya nasil diyim simdi girdiginde aci hissettim sonra tekrar oldu bir kac gun sonra. Yine aci hissettim. Ama kanamam olmadi daha sonra zaten ilkinde de ben hic istememistim daha dogrusu hic bir zman istememistim. Ama oldu sonuc olarak. Iki kere oldu ilkinde kilcal damar gibi kanama oldu. Ikincisinde de aci hissettm

    • Hepsini Göster
    • Burdan yardim edebilirsinjz

    • Burdan olmaz dedim ama sana

  • Hamilesin.

    0|0
    0|0
  • Bence senin zarın yırtılmış yani bakir değilsin penis parmak kadar olsa bile içeri dirdimi bozulmuştur zaten kızlık kanaması anca okadar olur bir iki damla

    0|0
    0|0
    • Damla bile degildiki ama benim. Elinizi kedi tirmalar ya aynen o sekildeydi kanama bile degildi. Zaten penis kucuktu yani.

    • Hepsini Göster
    • Icerisi gozukmuyor cok yaninsonra da regl oldum galiba kanamam var şu an hic anlasilmiyor. Boyle pek gozukmuyor ama kenarlarda bisey var gibi tam anlayamiyorumki

    • Ozaman reglin bittikten sonra daha detaylı bakarsın olmadı resmini çek başka resimle karşılaştır

  • Gitse ne olacak gitmese ne olacak varsa hala bakire diyemi yutturcan kendini dicem zaten gitmiş

    0|0
    0|0
  • Küçük penisli binlerce adam eşini bozuyor

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 6

  • kızlık zarı giriştedir zaten. yırtılmıştır.

    0|1
    0|0
    • Ama kanamam yok denecek kadardi. Evli arkadaslarin kanamasi cokmus

    • Hepsini Göster
    • Umarim.. cok tesekkur ederim sag olun

    • rica ederim.

  • Bozulmuştur o kan yogunlugu renk filan tamamen kişisel beli olmaz

    0|0
    0|0
  • Bozulmuş

    0|0
    0|0
    • http://i.hizliresim.com/XLXYo0.jpg kanama bu sekildeydi ama hatta daha axik rengi

    • Hepsini Göster
    • Peki o zaman deneyeyim bir tesekkurler canim

    • Rca ederm

  • Zedelenmiş bence

    1|0
    0|0
    • Nerden anladiniz inaallah oyledir :/ http://i.hizliresim.com/XLXYo0.jpg kanama bu sekildeydi ayrica hatta cizgiler daha ince ve acik renkteydi

    • Hepsini Göster
    • Evet hissettim. Girmeye calistiginda da girdiginde de. Ikincisinde de

    • Yazdim

  • Yirtilmis. . benim de öyle olmuştu kan bile değildi. Dedigin tarzdaydi lekelenme gibi.. ama bekaretim bozulmuştu.

    0|0
    0|0
    • Nerden ogrendin peki?

    • Hepsini Göster
    • Bir de sen de azcık olur böyle kanama. . başkasında oluk oluk kan da gelebilir. . değişir kişiden kişiye. . emin olmak için git bir kadın doğumcu ya.

    • Gidecegim tabii de bakalim hayirlisi insallah :/

  • Bence yırtıldı ama bir doktırdan kesin cevap alabilirsin.

    0|1
    0|0
Yükleniyor...