Kapat

Orgazm olmak adet söktürür mü?

Arkadaşlar adetim 1 hafta gecikti. Bütün hamilelik belirtileri var ama test yaptırmak istemiyorum ilk önce doğal adet söktürücüleri denicem şimdi orgazm oldum mâlum yer kalbe döndü yine atıyo adet söktürme ihtimali var mı?


0|0
5|8

En İyi Erkek Görüşü

  • Hamile olduğuna bu kadar eminsin yani

    0|0
    0|0
    • bir saattir araştırıyorum belirtileri hep var emin değilim

    • Hepsini Göster
    • Yaptım ama daha şokunu atlatamadım ve söylemicem

    • Negatifmi yoksa

En İyi Kız Görüşü

  • Inşallah hamile değilsindir. Şu mantıkta ki insan ürememeli.

    0|3
    0|1
    • İnşallah sende hiç hamile kalamazsın derdim de senden bir farkım kalmaz o yüzden kes sesini

    • Hepsini Göster
    • Komik misin gece gece :))

    • Hı hı

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 7

  • İnşallah hamilesindir. Anne olacaksın annee. Ne güzel annelik.

    0|0
    1|0
    • Güzel tabi istemiyo değilim

    • Hepsini Göster
    • Tabi ki öyle ama kesin bişey yok şimdilik

    • Kesin olmasada uğraşma dediğim gibi. Bekle sadece. Yaradan çizmiştir o yolu. Yani. demek istediğim eğer hamileysen dediklerimi düşünüp en azından bir çocuğunuz olacağıma şükret.

  • Malum yer Nasi kalbe dondu atiyo

    0|0
    0|0
  • alakası yok

    0|0
    0|0
  • yok canım mast yapmakla adet sokturmenın alakası yok

    0|0
    0|0
  • soruya bak Allahım :D :D

    0|0
    0|0
  • bekle bakalım

    0|0
    0|0
  • Lavabo açıcı mübarek =)

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • Sokturmez o şekil. Adet sokturucu bitki ve ilaclarin cocuk dusurme riski var ayrica gebe olmadigina eminsen kullan , adet ve hamilelik belirtileri cok benziyyor en iyisi test yap. bekarsan veya cocugu istemiyosan haftasi dolmadan doktora git

    0|0
    0|0
  • sanmıyorum onun işe yarayacagını ama bildiğim bir adetsöktürücü var, adacayı 3 4gün içince oluyo genelde

    0|0
    0|0
  • başka bişey denemede düşürürsün bide :/

    0|0
    0|0
  • Evet işe yarar

    0|0
    0|0
Yükleniyor...