Ağda vajinaya zarar verir mi?

Sarkma anlamında falan sormuyorum klitorisin kenarlarında ki tüyleri her zaman ağda ile alıyorum ve yıllardır o bölge çok hassas sürekli kaşınıyor yanıyor ve renk değişikliği oldu ağdadan tahriş mi olmuş acaba?

Güncellemeler:
Ağdadan olabilir mi diye soruyorum yoksa kaşınyı sürekli arkadaşlar yanma var klitoris kenarlarında dudakların iç kısmında ve tahrip renk değişikli beyaz bir renk ve kaşımaktan yara olmuş. Kapalı olunca yanıyor ped kullanamıyorum bacaklarımı birbirine yapışık tutamıyorum sebebi ağda olabilit mi diyorum soru aslında bu

0|0
5|14

En İyi Kız Görüşü

  • Makina veya eldiven denesen anlarsın aslında sorunun ne olduğunu

    1|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 14

  • tabiki vajina yapısını bozan tek şey agdadır sarkma ve vajina yapısı tahrik olur , onun için tavsiye etmem çünki görselligi bozar

    0|0
    0|0
  • Olabilir

    0|0
    0|0
  • vermezzz

    0|0
    0|0
  • kararma genetik olabilir kaşıntı ise tüyler yeni çıkarken batma yapar o yüzden kaşınıyordur

    0|0
    0|0
  • Jinekoloğa git hanım apla, burada cevabını bulamazsın probleminin..

    0|0
    0|0
  • bu yaptığın iyi bişey vajinaya zarar vermez rahat ol kaşıntı olması normal

    0|0
    0|0
    • Ya hayır iyi gibi değil iç kısmından bahsediyorum yıllardır uykularımı bölen bir kaşıntı

    • Hepsini Göster
    • ilişkiye çok sık mı giriyorsun?

    • Ben Bakireyim anlaşılan siz bana yardımcı olamayacaksınız iyi geceler

  • ağda zarar vermez

    0|0
    0|0
  • Doktora git doktora

    0|0
    0|0
  • vaybe ülkemizde nekadar çok jinekolok varmış öğrenmiş olduk :D

    0|0
    0|0
  • Dikkat et ona kararma yapmasın belki ben evlenirim seninle :(

    0|0
    0|0
  • kararma oluyor değilmi o bölgede

    0|0
    0|0
  • Acil doktoraaa

    0|0
    0|0
  • Geçmiş olsun pişik olmasın

    1|0
    0|0
  • Karartıyomuş sadece

    0|0
    0|0
    • Hayır sizin dediğiniz normal ama benimki beyaz ve yaralı gibi

    • Hepsini Göster
    • Kullandım bir faydası olmadı uykularımı kaybettim 3 senedir

    • Kaşıntıyı bilirim benimde bazı zamanlarda bacak aram testislerim kaçınıyo uykumdan uyanıp yırtana kadar kaşıyorum bir duş alıp güzelce kurulayıp ya travazol ya da troyst krem süruyorum iki güne bişey kdlmıyo kaşımaktan kararıyo oralarım

Kızlar Ne Diyor 4

  • agdayla alakasi yoktur sanmiyorm

    0|0
    0|0
  • ya veriyo ya. bembeyaz vajinamı kararttı bir de sarkıtıyo eldiven de aynı karartıyo.

    0|0
    0|0
  • orasi cok hassas tahris olma ihtimalin var arti vajina icerde disarda degil oraya vajina denmiyor

    0|0
    0|0
  • olabilir

    0|0
    0|0
Yükleniyor...