Arkadaşlık tamam ama....Sevgililik???

Sister lar brother lar arkadaşlık olunca bayanlarla çok samimi,

uzun süreli arkadaşlıklar kurabiliyorum.Örneğin sevgilisinden ayrılan yada bişeye canı sıkılan gelip bana derdini anlatıyor içini döküyor.Pek derman olamasamda iyi bi dinleyici olduğumu söylüyolar.Bu yüzden çoğu zaman aranan biri olabiliyorum.

Ama ne zaman ki çift sevgili olmaya beraber olmaya gelince bi türlü beceremiyorum.

Hep arkadaşlıkta kalıyorum.

Anlamadım gitti?!...Gay im desem oda değil :D


0|1
3|3

En İyi Kız Görüşü

  • sana mı kalmış dert dinlemek :D kızlar seni sadece kanka olarak görür böyle devm edersen

    0|0
    0|0
    • kıyamıyorum nerde üzgün bi karşı cins görsem napam yani

    • Hepsini Göster
    • belki de heran bissürü sinyal gönderiyolardır ama bende biraz odunluk olduğu için anlamıyo da olabilirim

      bu da muhtemel :D şimdi düşününce

    • evet oda olablr :D

Kızlar Ne Diyor 2

  • yaaaa bu derdin aynısı yeminle bende var.. sinirlerim bozuluyo artık.. arkadaş buna bi çare bulmak lazım :)

    0|0
    0|0
    • bi ara öyle bi oldu ki eski kız arkadaşım her gün okuldan çıkınca kim ne dedi ne yaptı ne giydi ne söyledi bunları anlatıyodu acaba benden mı kaynaklanıyo

  • Sana arkadaş gözüyle baktıkları için sevgili olarak düşünemiyorlardır

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 3

  • arkadaşı sevgiliye dönüştürmek zenciyi beyaza dönüştürmekten zor.

    0|0
    0|0
  • Kardeşlerim yazmak çok mu zor lan?

    0|0
    0|0
  • Arkadaşça çok sıcak yaklaşma nasıl başlarsan öyle gider genelde.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...