Vajinal fitil kanama yapar mı?

Arkadaşlar mantar tedavisi için doktorum neo-penotran vajinal fitil verdi ve krem verdi. Akıntı, kaşıntı geçti ama son fitili yerleştirdikten sonra ertesi gün kasıklarımda sanki adet sancısına benzer bir ağrı oluştu. Normale dönen fizyolojik akıntıda da biraz kan gördüm. Sizce neden olmuş olabilir? Doktorumu aradım kapalı telefonu.


0|0
2|3

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • yan etki yapmış , korkma tedavi bitince geçer

    1|0
    0|0
    • Korktum bir an vajina içinde yara falan mı var diye de gerçi bakmıştı ultrasonla falan yoktu

    • Hepsini Göster
    • Yok canım bırakmam teşekkür ederim :)

    • rica ederim :)

Erkekler Ne Diyor 2

  • belki adet kanaması başlayacak tır

    0|0
    0|0
  • Bakire değilsin o zaman adet kanı falandır

    0|0
    0|0
    • Yok adetim biteli 1 hafta oldu

Kızlar Ne Diyor 1

  • evet yapabilir diye biliyorum

    0|0
    0|0
Yükleniyor...