Ereksiyon olamıyorum, normal bir durum mu?

Ben 1 haftadır kaş gevşetici ilaç kullanıyorum ama kullandığım günden beri ereksiyon sorunuyla karşı karşıyayım normal bir durum mu?


0|0
0|7

En İyi Erkek Görüşü

  • kesnlıkle normal. butun kaslar gevsemiş. en çok kas barındıran organda cinsel organ oldugu için sorun yasaman normal. ve karsılıgında da moralının bozulması normal. ama geçiçi bir durum diye dusunuyorm

    0|0
    0|0
    • cinsel organın yapısı kas değildir

      dön tekrar oku :D

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Erkekler Ne Diyor 6

  • "kası gevşet" diye ileti yollanan beyne "ama dukayı rahat bırak" deyince anlayacak bir beyin yapımız yok kardeşim.

    bir de "bunu neden yapamadığını düşün" dersen, eziyet etmiş olursun beynine.

    bir süre rahat ol, takılma. geçmiş olsun.

    0|0
    0|0
  • tabiki normal. sonuçta ilaç kullanıyorsun. Ama ilacı bıraktıktan sonra devam ederse bu durum o zman iş değişir :)

    1|0
    0|1
  • hatun var mı hatun :) hatun yoksa ereksiyona gerekte yok :)

    1|1
    0|2
  • doktorla konuş o daha iyi bilir.

    0|0
    0|0
  • bazı ilaçların yan etkisi olabilmekte...ne ilacı verdiler.?

    0|0
    0|0
  • rahat ol..ilhtiyaç duymadığın sürece ilaç kullanma...allah korusun bu sefer hiç tık olmaz.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...