Arkadaşlar popomun arasındaki kılları nasıl alabilirim daha hiç almadım?

arkadaşlar popomun arasındaki kılları nasıl alabilirim daha hiç almadım? acısız en kolay yöntem ne


0|0
210

En İyi Kız Görüşü

  • Niye alman gerekiyo

    0|0
    0|0
    • doktora gideğim

    • Hepsini Göster
    • olmaz ki ama

    • Takma ya geçmiş olsun

En İyi Erkek Görüşü

  • abıcım sen erkeksın ya :D aldıkca cıkar onlar kıl donmesı yasarsın bak alırlar kalcanın yarsını bırak kalsın oyle

    0|0
    0|0
    • doktora gideceğim ama abi böyle nasıl gideyim

    • Hepsini Göster
    • olmaz neler gordu o doktor :D merak etme :D

    • doğru söylüyorsun

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Kızlar Ne Diyor 1

  • Ağda yap ağda. Anlayın bayanların neler çektiğini. 😄

    0|1
    0|1
    • şu an yurtta nasıl yapıyım

    • Hepsini Göster
    • erkek ya da bayan fark eder mi

    • Yo hayır farketmio. Lapiden var tüy dökücü krem. Onu sorabilirsin mesela ama yine de eczanede çalışana sor yan etkisi olurmu filan die

Erkekler Ne Diyor 9

  • Vücut kıllarını traş eden makinalar var onlar ile kılları kısaltıp biraz ağda ile alabilirsin. tıbbi birşey için gerekliyse bu yöntem daha sağlıklı

    0|0
    0|0
    • doktora gitmem gerekiyor çıban cıktı kıllı gidemem

    • Hepsini Göster
    • peki çok teşekkürler

    • Ben teşekkür ederim geçmiş olsun

  • bundan 1 sonraki adım, gotunu sıktırmek uyarmadı deme..

    1|1
    0|1
    • tıbbi bişey ya saçmalama

    • Hepsini Göster
    • başka birine aldırt ozaman ya.. ne diyim sana

    • o "ya" yazan her cümlede aslında ". a.. m. k" yazıo.. kim değiştirio ya yazdıklarımı

  • Banyo permatiği ile al

    0|0
    0|0
  • yanlış anlama ama almadıysan şuana kadar nasıl taharet aldın

    0|0
    0|0
    • almak mı gerekiyordu

    • Hepsini Göster
    • reis nasıl anlatayım büyügün yaparken egilirsin ya )) öyle egil jiletle al işte neyle alıyosan ama jiletle biliyosun etek traşı oldugunda kaç günde çıkıyosa aynen o şekilde çıkar zaten ikisini aynı anda halledersin

    • peki abi çok teşekkürler

  • burada okumuştum kızlar, lastik eldiven giyip ameliyat eldiveni ya da bulaşım eldiveni giyip yoluyolarmış, eldivenle tutması yolması rahat oluyomuş :)

    0|0
    0|0
  • benim bildigim erkekler almaz?

    0|0
    0|1
  • Neden doktora göstermek zorundasın Anüs ve çecresinde bir lezyon oldugundan mı şüphelenıyorsun

    0|0
    0|0
  • Lazer yaptır.

    0|0
    0|0
  • Almak zorunda değilsin

    0|0
    0|0
    • doktora göstermem lazım ama

Yükleniyor...