Islamda eşcinsellik günah mıdır?

ben günah olmadığını sanıyorum, bilen varmı bunu?

...

  • Günah
    55% (6)84% (21)75% (27)Oy Ver
  • Günah değil
    45% (5)16% (4)25% (9)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim

0|0
8|9

En İyi Kız Görüşü

  • eşcinsellik kişinin seçtiği bişey değil bence,bi tür hormonsal bozukluk bu drumunda kişi ne yapsın üzülüyorum ben..günahmı değilmi ona biz karar veremeyiz

    2|1
    1|4
    • Allah insana AKIL vermis

    • kimse keyfinden eşcinsel olmaz empati yapmak lazım bu yüzden hiç bi eşcinseli dışlamam günahsada Allah la kulu arasında bana laf düşermi? düşmez..biz kendi günahlarımıza bakalım öyle değilmi sayın çok bilen arkadaşlar!

Kızlar Ne Diyor 7

  • Insanin icinden gelen yaratilistan olan bisey neden gunah ? Kuranda da gunah diye bisey yazmiyo. Bi kiz nasil bi erkekle olmak istiyosa bi kadinla da ister. Bu gayet dogal.

    0|0
    0|0
  • Gunah. Ama kendime engel olamiyorum. Gunah degilse su dakka gider...

    0|0
    0|0
  • ks uyeleri gunah degil diyo :D gunah degildir ozaman ahahah

    0|0
    0|0
  • İslamda flört etmek, el ele tutuşmak, evlenmeden önce öpüşme-cinsel ilişki, bir erkeğin ve kızın baş başa kalması günah olduğu gibi eşcinsel ilişkide günahtır. Ama ben hiçbir dine inanmıyorum.

    0|0
    0|1
    • Boş teneke gibisin yani...

    • Hepsini Göster
    • O mucizeleri söylesene bir?

    • mucize değil tam olarak henuz bilinmeyen şeyler. mesela insan vucudunun hücrelerden oluşması. bunu 10.yy da ilk defa ibn-i sina söylüyor, geçmişte söyleyen yok bildiğim kadarıyla.

  • günah değildir

    0|1
    1|4
  • günah değildir bunu kimse seçemezs sonuçta

    0|1
    1|5
    • cehennemde yerin hazir Böyle söyleyerek, kendi işlediği suçu Allaha yüklemek çok çirkindir.

  • günah olmadığını sanıyorum nedir ya. tabiki günah

    2|3
    1|0

Erkekler Ne Diyor 9

  • doğuştan meyilli olabilirsin, ama eşcinsel yaşamak seçimdir.

    büyük günah olduğundan eminim

    1|3
    0|0
  • Tabi ki günah. Kaç kavim sırf bu eşcinsellik yüzünden helak olmuştur

    1|2
    0|1
  • Lut kavmi yaz google amcaya görürsün arkadaşım. islam da eşcinselliğe yer yok.

    1|2
    0|0
  • link hemen uçak biletini alsın fetvacı arakdaşlar hadi hayırlı yolculuklar ...

    0|0
    0|2
  • Kendi yazdığın soruya kendin cevap yazma..Yok öyle bir şey...peygamberimiz Hz. Muhammed evlenin ve çoğalın diyor...Bu ne demek ?

    0|0
    0|0
  • Yaratılış esastır. Sapan duygular tedavi ile yaratılışa uygun hale getirilir...Yani günahtır

    1|1
    0|0
  • Cok büyük günahtir, sadece bu yüzden helak olan kavim vardir, Endenozyadaki beyinsizlerin ne dedigi umrumda degil, kuranda yazanlara bakarim.

    0|0
    0|0
  • Lut kavminin hikayesini oku anlarsın..

    0|0
    0|0
  • Eşcinsellik İslamdinince de büyük bir günah olarak kabul ediliyor.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...