Sizce bu sorun olur mu? lütfen bakın?

benim penisin boyu 13 cm sizce kız tatmın olur mu ne yapmam lazım buyumesı için bir formul var mı kızlar zevk alır mı? lütfen yardım edin


0|0
4|9

En İyi Erkek Görüşü

  • Bak bilerek gizlemeden yaziyorum , sakın takntı yapma , sorunlar sorun oldugu için degil insanlar sorun ettigi icin vardır, rahat olbak keyfine :)

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • Bence kötü

    0|1
    0|0
  • bnce cok ıyı hele normal boyutu ıse super bnce azcıkda kalınsa tadından yenmzeezz bnce olur bıde işleve bak sen gerısını takıntı etme derım

    0|1
    0|0
    • takıntık korkuyordum artık korkmuyorum su anda çok rahatladım sağol

    • Hepsini Göster
    • haaaaa tmmm

    • sence kötü mü yaptım

  • Normal bence

    0|1
    0|0
  • Kaç yasindasın?

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 8

  • Türkiye de penis boyu ortalaması 13-14 santim zaten kanka sıkıntı yok yani :D 11-12 cm'den mi ne küçük olmadıktan sonra sıkıntı olmuyor biz erkeklerde bir penis kıskançlığı olduğundan bir aralar araştırmıştım ama cm boyutları tahminimden çok daha düşük olduğundan için rahatladı :D hiçbir şekilde sıkıntı olmaz yani çok takma

    0|1
    0|0
  • Boyundan cok kalinligi önemli, cok uzun olmasi cok zevk verecegi anlamına gelmez,10 cm bile yeterlidir, sadece bazi pozisyonları uygulamak zor olur, tatmin konusuna gelince bir bayani tatmin etmek icin sadece penisi kullanmak yeterli olmaz, iliski sirasinda dilini dudaklarıni ellerini kullanman gerekir, hatta ses tonunu bile, birde o an bayanin dikkatin dagilmamasi icin guzel kokular kullan ve agiz bakimina dikkat et

    1|1
    0|0
  • En iyi penis pompası saxo bu konuda ciddiyim aralıksız hergun cektir vakumlasin

    0|1
    0|0
  • Kızlar uzun penisten memnun olmuyorlar, canları fazla yanıyormuşmuş. Yemişim; sekste her şey mübah.

    0|1
    0|0
  • cidden küçükmüş.

    0|0
    0|0
  • 18 cm hafif iri ama bir boka yaramıyı hiç bir kız güzlmiş oturacam demedi

    0|0
    0|0
  • Ağırlık bağla aşağı sünsün :D

    0|1
    0|0
  • Sorun olmaz dostum vajina derinligi 9 cm zaten

    0|1
    0|0
    • peki büyümesi için çözüm yok mu böyle kızlara yaklaşmaktan korkuyorum

    • Dostum buyutmek icin sadcee ameliyat var o da çok az buyutuyorlar 2 cm falan. Penis pompalari ve haplari asla deneme daha kötü olur çünkü. Ama emin ol hiçbir kız da boy takıntısı yok. Onemli olan performans yani rahat ol bu konuda.

    • anladım sağol

Yükleniyor...