Durduk yere mezi gelmesi?

Arkadaşlar, durduk yere mezi (zevk suyu-ilk su- ya da adı her ne zıkkımsa) geliyor :( Yani böyle saçma he birşey görmedim, gündüz olursa abdest tazelemek zorundayım ama gece olursa sorun yok, durduk yere ıslanıyor ya, var mı bunun bir çözümü; öyle açık saçık şeylere bakma da söz konusu değil. Hatta özellikle sakınıyorum ama durum ortada... Nedir sizin tecrübeleriniz? Teşekkürler...


0|0
0|5

En İyi Erkek Görüşü

  • zevk suyu veya mezzinin gelmesi normal sorun yok abdest almana gerek yok onun için ama meni gelirse işte o zaman abdest almak zorundasın

    0|1
    0|0
    • Mezi yani ilk akıntı normal namaz abdestini bozuyor malesef :(

    • Hepsini Göster
    • Çok aydınlatıcı oldu bu, ben cevabımı aldım eyvallah hocam :) Hakikaten rahatladım, demekki buna da bir kolaylık sağlanmış, abdestimi bben hep tazelerim ama oluyorsa da günah ya da abdest tekrarı gerekmezmiş

    • aynen öyle bende önceden okumuştum biliyordum söylüyecektim ama yine de belki yanılırım diye söylemedim internetten bir bakıyım sana link atıyım öyle bak dedim

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Erkekler Ne Diyor 4

  • bu farkında olmadığında sidiklede geliyor ,, bu gayet normal bir durum ,, caresi bir şekilde boşalman gerek eğer inanıyorsan tez evlen , yoksa mast yapman gerekcek buda günah biliyorsun ,,,

    0|1
    0|0
    • Abi yapamıyorum ya... Bide doktorluğum ben; vücut normalden fazla üretiyor :( daha işimi alamadim ki ya; aday adayi da yok... Doktor da evlen dio acilen

    • Hepsini Göster
    • kardeşim saçma konuşma libidon düşerse cinsiyetin değişir bidaha bulamazsın ,, senin anlaşılan işinde yok avaresin ondan beyninde o tarafa gidiyor ,, kendine iş bul onunla ilgilen hallolur

    • Tüm gün dersteyim abi; kpss dersanesi... kalan zamanda da ders veriyorum, aslinda ilgisi yok. Calistigim donemlerde de ayni malesef; ilginiz icin tesekkur ederim :)

  • menidir o mezi olsaydı yerinde duramazdın

    0|1
    0|0
    • Mezi = zevk suyu... meni=sperm

  • Hastalık kapmış olabilirsin bel soğukluğu

    0|1
    0|0
    • Bakirim abi ya... Görmedim bile, bırak o hastalığı...

    • Hepsini Göster
    • Ozaman Allaha sığın bol bol tesbih çek Allah de içinden

    • Yapıyorum abi :( İnşallah zamanla daha iyi olacak... Allah razı olsun

  • Gayet normaldir cunku bosalma soz konusu olmayinca vucut icindeki meniyi disariya atar

    0|1
    0|0
    • Zaten hormonal dengesizlik var bende, aşırı istek ve üretim :(

Yükleniyor...