Lezbiyen p*rn*su izleyen var mı?

lezbiyen p*rn*su izleyen var mı yoksa sadece ben miyim? lezlere karşı çok ilgim var, seksi kadın görsem etkilenmem ama iki lez gördümmü kendimi kaybediyorum. sizce normal mi bu? yoksa hasta mıyım?


0|0
10|11

En İyi Kız Görüşü

  • Ben de seviyorum. Bence en güzeli:) Hasta da değilsin ayrıca:)

    0|2
    0|1

En İyi Erkek Görüşü

  • lez p*rnoları en çekici olanlarındandır,kadın vücudu oldukça estetik değilmi...

    0|1
    0|1
    • ben sadece onu izliyorum. erkek penisi giren hiç bir p*rn* izlemedim

    • Evet kadın vücudu heteroseksüel bir erkeğe göre çok estetiktir. Ama lütfen genelleme yapmayın.

    • evet kadın vucudu varken neden penis izleyesin

Kızlar Ne Diyor 9

  • Senden başka yok sen lezbiyensin asdfghjk

    0|3
    2|0
    • afferin sana. bütün kızlar gizli bi sen açıkça yazmışsın helal olsun

  • lezbiyen p*rnoları ikiye ayrılı bir kadınlar için çekilen iki erkekler için çekilen.. dildo vs kullanıyolarsa o erkekler için alet edevat kullanmıyolarsa ( benim terchim) kadınlar içindir

    cevap evet izlerim :P

    1|4
    0|0
    • ben kadın için olanları seviyorum ve izliyorum. aşırı hem de

    • kısaca özetlemek için genelleme yaptım izlerken anlarsın aşk tutku var mı yoksa sevişmek için mi sevişiyolar

    • takma aletler olunca sevmiyorum, parmak olsun

  • En sevdigim yia!

    1|4
    0|1
  • Lezler bile izlemiyor onları. Bir tek sensin. Sırf senin için çevriliyor lez p*rnoları.

    2|1
    0|1
  • normal,erkeklerin çoğu lezbiyenleri seviyor zaten.

    0|1
    0|0
  • Çoooook hastasın hatta öyle ki gidici bile olabilirsin :D

    0|3
    0|0
    • :/ off ya

    • Şaka şaka beni de öpüşen lezler tahrik ediyor merak etme :D ikimiz de hasta degiliz yani

    • bence gerçek aşkı temsil ediyorlar, çok güzel ya off canım çekti, şöyle çıplak gözle görebilseydim

  • İlzlemekten hoşlandığın p*rno türü sadece yetişkin insanları barındırıyorsa normalsindir. Yani sorunun cevabı evet normalsin, hasta değilsin.

    0|2
    0|0
    • yetişkin derken, sadece lez izliyorum. yaşlı kadınları sevmiyorum, zaten öyleleri çok az

    • Demek istediğim eğer çocuk, hayvan p*rnosu izlemekten hoşlansaydın anormal olurdun. Çünkü bunlar yetişkin insan değil anladın? Heteroseksüel,gay, lezbiyen, grup vs. oynayanlar yetişkinse hepsini izlemek normaldir.

    • evet dediğiniz gibi, o zaman normalım :)

  • bende izliyorum ama daha çok gayleri izlemeyi seviyorum

    1|2
    1|4
  • ben varımm :D

    0|1
    0|1
    • hele şükür buldum birini :)

    • Hepsini Göster
    • Lezbi ilişkide forever parmak +1

    • evet ya parmak durduğu yerde takmaya ne gerek var

Erkekler Ne Diyor 10

  • kızlardan biri masum ve utangacsa , diger kadın ise daha baskınsa güzel oluyor. Yoksa sıradan mal gib iki kadının sevismesini gosteren p*rnolar cok yapay...

    0|1
    0|0
  • erkekler gay p.rnosu izlese sapık iğrenç olur ,yemediği laf kalmaz.kızlar lez p*rnosu izliyorum diyorlar,kimsenin sesi cıkmıyor

    1|1
    0|0
    • abi lezler candır. şunu unutma, lezbiyenlikte şöyle bi laf vardır: her kadın bir erkekten başka mutlaka başka bir kadın sever

    • Hepsini Göster
    • eşitte olmaz.en cok beni sevsin.yoo yalnız kalmam rahatım o konuda :)

    • bütün kadınlar öyledir o yüzden yanlız dedim

  • Normal birşey sıkıntı yok ;) bende izliyorum

    0|2
    0|0
  • Lezin tadı başka, niye hasta olasın dostum? =D Birbirlerini şevkle öpüp sürtüşmeleri için bile değer.

    0|1
    0|0
    • hasta o yüzden sordum ki, çoğu insan başka kategorilere merak gösteriyor, lez hiç lastlamadım, ve ben çok aşırı izliyorum. sadece lez!

    • İlk lez filmi izlediğim anı hatırlıyorum da, ilk p*rno izlerken bile o kadar heyecanlanmamıştım. Aşırı tahrik edici gelmişti hatta, hala hatırlarım bak. =)

    • hiç bir şey iki kadının öpüşmesi kadar zevk veremez bana

  • Bende izlerim :D

    0|1
    0|0
  • Yoğun bakıma alırlar seni yarın bigün.

    0|1
    0|0
    • ya öyle demiyorum, yani, dikkatimi çekti hiç lezbiyen kategorisine ilgi yok o yüzden

  • Kadınlara karşı bir ilgin yoksa, erkeklerden hoşlanıyorsan hasta değilsin.

    0|0
    0|1
  • En sevdiğim ve tercih ettiğim p.rno dur hep izlerim

    0|1
    0|0
    • süper ya, yanlız olduğumu sanmıştım :)

  • Normal bence.Hasta değilsin.

    0|1
    0|0
    • yani, sadece lez izliyorum. başka hiç bi şey yok

  • sadece senin için hazıranıyo onca lez porn zaten

    0|1
    0|0
Yükleniyor...