Erken boşalma ve düzensiz seks hayatım?

Arkadaşlar bir sevgilim ve yeni fenomen olan bir fuckbudyyim yok, ssürekli mast yani, buda erken boşalma sebep oldu zannedersem, erken boşalma sorunumu Nasıl çözebilirim?


0|0
15

En İyi Kız Görüşü

En İyi Erkek Görüşü

  • Erken boşalmadan bahsedebilmek için 6 ay en az 2 kez haftalık ilişki yaşaman gerekli.

    0|1
    0|0

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan En İyi Görüş seçilmiş, ancak hala görüşünü paylaşarak katkıda bulunabilirsin.

Erkekler Ne Diyor 4

  • Mast erken boşaltır zaten reelde çok çok çok daha geç boşalıyorsun ama. Hatta reelde mast yapmadan boşalamıyorsun bile diyebilirim. Ama cidden çok mast yapınca aynı zevki almıyorsun buda tatminsizliğe itiyor bokk gibi bir durum cidden

    0|1
    0|0
  • bir ilişkiye başlayıp rutinleştirerek kardeşim

    0|1
    0|0
  • geçmiş olsun

    0|1
    0|0
  • Kardeş 4 tekniği var onun merak etme

    0|0
    0|0
Yükleniyor...