Kapat

Penisim çok kalın?

Arkadaşlar 19 yaşındayım penisim neredeyse bilegim kadar. Abartmiyorum kimse birlikte olmak istemiyor. Iliskiye girmeden once 2 defa felan boşaliyorum iliski sirasinda tam erekte olmasin diye. Bunun bir çözümü yok mu?


0|0
4|6

En İyi Kız Görüşü

  • ya nevarmış bunda, vajina alışıyor biyerden sonra ona zaten. evlenince eşin alışacağından sorun olmaz.

    0|4
    0|1

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Kızlar Ne Diyor 3

Erkekler Ne Diyor 6

  • Git berberw alabulus yaptir..

    Ne çaresi olacak..

    0|0
    0|0
  • yanlardan aldir donerciler yapiyo ozel ucretle

    0|1
    0|0
  • Aynı sorunu yaşıyoruz dostum

    0|0
    0|0
    • Millet hemen yalan diyor. Kimse başına gelmeden amlamaz kardeşim

  • Benimkide kafası hariç 30 cm ben napıcam 😞 yakısıklı kaslıyım ama kızlar görünce yapmak istemiyor 😒😒

    0|0
    0|0
  • bişey olmaz bak tecrübeliler demiş alışıyor diye :D

    0|0
    0|0
  • Arkadaşın yalanını mikin

    0|1
    0|0
Yükleniyor...