Bekaret neden önemli?

anlamıyorum şu erkekler neden bir zara bakar ve kızlar neden bekaretimizi korumak zorundayız ör ingilterede bakireye kötü gözle bakarlarken türkiyede neden bu kadar önemli

Güncellemeler:
ingilterede yaşarken biz bakire kızlara kötü gözle bakardık ama türkiyede namus meselesi olmuş bu saçma
peki türkiyede namusla ilgili başka birşey var mı yazarmısınız
20 yaşındayım 8.sınıfa kadar türkiyedeydim sonra ingiltereye geçtim

0|0
7|45

En İyi Kız Görüşü

  • canım sen burdakilere bakma sonuna kadar destekliyorum seni ne demek istediğinide anlıyorum hakllısın ve bu tamamen kızların suçu toplum baskısına karşı duramayıp kendilerine mal muamelesi yaptırıyorlar

    5|1
    5|5
    • evet çok doğru ingilterede yok en mantıklısı sensin

    • Hepsini Göster
    • benım kımsenın vucuda karısmak gıbı bır hakkım yok avrupaya ozenmeye devam edın o zaman ne namus ne seref kalmaz devam...

    • ben ingilterede yaşıyorum zaten

Erkekler Ne Diyor 45

  • Açık net konuşucam, ergenlik dönemini ingilterede yaşaman seın bu konulardaki fikrini değiştirmiş.Bak güzel kardeşim sana işin mantığını anlatıcam,Bizler dinimize göre yaşayan insanlarız, Aslında haklısın o küçücük zar hiçbişey şahsen bende evleneceğim insanın önce İNSAN olmasına bakarım zar önemli değil.Lakinnnnn bir toplumun düzenını kadınlar sağlar aslında kadınlar toplumda aşırı çok önemlidir o toplumun bütün sosyal dengesi onlar üzerine kuruludur.Evlilik ve aile ise yeni neslin çekirdeğidir.Bu nedenle bütün bu düzen çorap ipliği gibi birbirini getirir.Şimdi düşün sen kızlığı önemsiz bir ortamda her kız tabi kendi doğal istekleri ile birçok kişiyle yatar kendini de kimseye bağlı hissetmez, böyle bir kadın evlendiğinde erkeğiyle mutlu olmak ister ki eğer olamazsa bekarlık dönemlerindeki yattığı erkekleri düşünerek aldatma yoluna gidebilir.Sex bir evlilikte çok ama çok önemlidir.Neden bir kızın bütün bu önemli duyguları sevdiği ve evlendiği bir adamla yaşaması kötü olsun aksine bu onları daha mutlu ve birbirine bağlı yapar.Aslında bunlar ahlaki sınırlardır.Sen Namus nedir namus kavramını hiç düşündün mü? Namus kadındır.Namus sahiplenmektir-Namus benımsemek ve paylaşmamaktır zerre kadar..

    Aslında doğu ile batı yüzyıllar boyu sosyal yapı olarak hiçbir zaman birbiri ile aynı olmamıştır, örneğin ki islamdan önce türk kültüründe de kızlık önemli ve namus ön plandaydı bu bir sosyal düzenın kendisiydi.Fakat batı kültüründe bunlara yer yok bu nedenledir ki sosyal yapılarında her zaman aksaklıklar cıkıyor... Türkiye bu konuda iyi mi kesinlikle mükemmel değil ama olması gerektiği gibi.Erkeklerın çoğu cahil ülkemizde bu nedenle kadınlara gerçekten haklıslık yapılıyor her konuda evet bu doğru.Bazı şeyler düzeltilmeli ki bu da eğitimle olucaktır.Lakin eğitimli olmak kızlık zarı önemsiz anlamına gelmez.. Benım gözümde 1 erkekle beraber olmuş ve bakireliği kaybetmiş bir kızla birçok erkekle beraber olmuş kız arasında çok büyük bir fark vardır.Çünkü utanma ve kişisel sınırları ortadan kaldırmış bir kadının samimiyetine inanmam hiçbir zaman tıpkı bu birçok kadınla yatan erkeğin samimiyetsizliği gibidir. Sen düşüncelerinde düz mantıktan çıkmalısın senın pencerenden düşündüğümde haklısın ama öyle değil işte.Bizler batı kültürününün insanları değiliz.Ki o batı kültürünün tarhini ve ortaçağ geçmişini otur elinde internet var git araştır..Güneş doğudan doğar unutma.Neden bu dünyadasın hiç düşündün mü yaşam amacın sex mi? Yada o bedenını herkese sunmak sence doğru mu? Ben erkek halimle bile önüme gelenle sex yapmdım bugüne kadar bunun zarla alakası yok ahlaki değerlerdir? Ki sen ahlaki değerler umrumda değil dini bir bakış açım yok neden yaşadığımda umrumda değil diyorsan zarı dert etme ? Herşeyin bir nedeni vardır unutma o zarında bir varoluş nedeni var? Çünkü kadınlar sosyal düzenın sahpleridir basit düşünürsen basit yaşarsın Geniş düşün bütünü görmeye çalış? Ben zar herşeydir demiyorum ama sahip çıkılmalıdır elinden geldiğince Saf ve tertemiz bi su damlası gbi

    1|2
    0|1
    • sende haklısın

    • Hepsini Göster
    • porchuk/// bak kardeşim bizler insanız hayvan değiliz olaylara ihtiyac gözüyle bakıyorsan o senın sorunun herşey ihtiyaç değildir insanlar duygusal varlıklardır bende ona paralel olarak bizi insan yapan o değerlerden bahsettim.Senın bahsettiğin insan değil hayvandır.Çünkü hayvanlar duygularıyla değil ihtiyaçlarına paralel yaşarlar.Ben senın hayatını almayım sen yaşa.Senın yarın kızın olduğunda 15 yaşnda iken ihtiyacım var baba sex yapcam ben dediğinde daha iyi anlarsın benı.

    • bilmem

  • asıl saçma olan sensin. sen müslüman değil misin ? bizim dinimizde evlilik dışı ilişki yasaktır en büyük günahlardandır ve ahlaki kurallarımızda da yeri büyüktür. onlar kendini çağdaş zanneden aciz zavallılar namus bilmezler. kim ister karısının daha önce milletin zevk aleti olarak kullanılmış olmasını üstünden geçen kişi sayısının belli olmamasını. Allah sana sıkıntı olsn diye değil edebini adabını bil namusunu koru diye öyle bi sınır koymuş zar vermiş. keşke erkeklerde de olsaydı ama bu sadece kızlar çin değil erkekler için de geçerli önüne geln kızla yatan erkek de erkeğin o.rospusudur. kimse bi o.rospuyla evlemek istemez. ben de öyle. evlendiğim kadının kerhanedeki kadınedena farkı olsn dimi.

    4|3
    3|0
  • Burası İngiltere değil, orası da Türkiye değil. Önce bunu alglayabilmen gerekiyor. Orada bakire kızı rahatsız, sağlıksız, hastalıklı olarak görüyor olması, buradaki bakire kızın saf, temiz, kirletilmemiş/kirlenmemiş mantığıyla nasıl uyuşmuyorsa, KÜLTÜR denilen ve bir Toplumu, zümreyi, halkı, temsil eden ve onu O yapan değerlerin örtüşmemesi de doğaldır. "Geri kalmış" demişsin, bırak biz "geri" kalalım kendi doğrularımızla yaşayalım ve bir İNGİLİZ olmayalım. Sen neye inanıyor ve yaşıyorsan öyle ol ve yaşa.

    1|0
    0|0
  • Türkiye geri kalmış bir ülke de ondan, Cinsellik gelişmiş bütün ülkelerde kadın-erkek herkesin doğal bir ihtiyacı olarak görülürken (AFRİKA'DA BİLE!) Türkiye ve geri kalmış diğer bir kaç Arap ve İslam ülkesinde durum budur, Müslümanlığın da çok büyük etkisi var tabi bu durumda,

    Bence de bakirelik çok saçma bir şey ama, gel de bunu topluma anlat... Zaten anlayabilecek olsalar Türkiye gelişmiş bir ülke olurdu, Adamlar Marsa neredeyse insan gönderecekken, biz hala araba yapabilir miyiz onu konuşuyor olmazdık şimdi...

    2|1
    1|2
    • evet ben ingilteredeyken kızlar bakirelik kavramı yoktu

    • Hepsini Göster
    • ah tabi biraz paran olucak ara sokağa fazla takılmazsan hem insanları sıcak hemde adamlar batmamak için 1 dolara bile 5-6 parça şey alıyorsun

    • Bu arada şunu da söyleyeyim, bu bekaret olayını internette ki sitelerde yazan insanlara bakarak ta bütün herkesi öyle sanma, burada yazanlar asosyal oldukları için (hepsi değil) böyle takıntıları var, internetle alakası olmayan sosyal ve modern olan bir grup insan da var, yani bize göre insanlar da var ama o ortamları bulmak lazım, yani o kadar umutsuz olma yine de :)

  • aslında hindistan gibi uzak doğu ülkelerinde belli bir yaşa gelen kızın bekaretinide bozarlarmış..

    bizdeki sünnet ve merasimi gibi yani...

    bizdeki mantık marketten ambalajlı ürüsn satın alma mantığı...

    kutunun içindeki belkide dışarıdakindende daha kötü ama sadece ambalajlı olması kişinin egosunu tatmin etmeye yetiyor...

    4|1
    0|0
  • Kuzum namus dedıgın şey bır zar değil... Ahlaktır , edeptır, utanmadır.. gozlerden sakınmadır...

    İkincisi başkaları yada dığer ulkeler bızı ılgılendırmez herkezın kulturu farklıdır

    üçüncüsü Bizi biz yapan değerler böyle düşüncelerle yıkılıyor yavaş yavaşş dördü söylemeye gerek yok

    4|1
    0|0
  • niye ben bakirim evlendiğim kızın bakire olmasıın isterimki bu evliliği ilklerde tatmak olur en doğrusu bu bana göre

    1|2
    1|0
  • İngilterede sözde asiller zavallı sömürgesindeki ülkelerde düzenlenen düğün gecelerini basar önce bekaretini alırmış yeni evlenmiş kızların, ahlaki çöküntülük o zamandan sürüp gidiyor,sen oranın ekmeğini fazla yemişsinde ondan Türkiyenin mayası sağlam hala istisnalar olsada böyle.

    1|1
    0|0
  • bu bir tercihtir bekarette senn tercihindir.ister verrsin ister vermezsin .örf adet bilmem ne bunların hepsi sacmalık . yaa siz ne yapıyorsunuz nasıl bir denge var anlamıyorum. acık konusuyorum ewlendiğim kadının bekaretinin olup olmaması umrumda degil.bana durust olması saten en buyuk bekarettir bence

    4|0
    1|1
  • benim için önemli değil diye defalarca söyledim ben burada, genelde de yadırgadılar beni. ben bu işi daha önce yaptıysam benim evleneceğim kadında çok normal bir şekilde yapmış olma lüksüne sahiptir, benim için önemli olan bacakların arasından akacak iki damla kan değildir... ne bakireler biliyorum ben arkalarından, ellerinden, ağızlarından penis düşürmeyip ben bakireyim diye evlenen... önemli olan ruhundaki bekaret...

    1|0
    0|0
  • sana gelen hediyeyi senden başkasının açtığı oldu mu?

    3|3
    1|1
  • hertürlü tezat bi soru bizde bekaret namustur örnek verdiğin ingiltere de bakire deyince ailesi bile telaşa kapılıyo bi sorunmu var diye bizde diğer yönden bakınca erkek her haltı yemek ister iş evliliğe gelincede eline el değmemiş hatun ararlar buda ayrı bi tezatlık naslki her kadını namuslu namussuz diye ayırmak saöçmalıksa erkekleride hepsi zar peşinde diye ayırmak bence saçmalık

    0|0
    0|0
    • evet ingilteredeyken biz liste yapardık bakire kızlar ezilirdi ben 8. sınıfa kadar türkiyede okuduğum için biraz biliyorum ama lise eğitimimi orda aldım şimdi burdayım ama çok geri kalmış burası

    • Hepsini Göster
    • her yönden bi sordun ortalık karıştı :) herkesin kendi düşüncesi bişey diyemiyoruz

    • :D

  • kızım sen ıngılteredemı buyudun? yanı soyle dıyorsun gençlıgımde her onume gelene verim verim. sonrada evlenınce kocan kabul etsın senı. şayet ben asla kabul etmem benım evlenecegım kız en az benım kdar temız olmalı ıkıncı el olmamalı. allah c.c kadınlarda kızlık zarını neden yaratmıstır hıc dusundunmu bence bır araştır bakalım

    0|1
    0|0
    • evet adet olamayan kız mikrop kapmasın diye

    • Hepsini Göster
    • teşekkürler

    • rıca ederım

  • Bu bir tercihtir ingilizlerle takılırsın ozaman olur biter, turkiye de de sallamayanlar var niye bu kadar dert ettin ki. Ayrıca insanların tercihlerine de saygı duy , bazı insanlar evlenene kadar beraber olmak istemiyorlar kimseyle bu da onların tercihi.

    1|1
    0|0
    • ama ailem türk yani bende türküm ama gençliğim ingilterede geçti ve bende kendimiingiliz sayar oldum

    • yani? ingilizler saygısız diğer insanları aşağılıyor yukardan bakıyorlar sadece kendi doğrularını kabul ediyorlar diye sen de mi öyle olcaksın? herkes aynı şekilde düşünecek davranacak olsaydı biz insan olmazdık koyun sürüsü olurduk.

    • olabilr

  • yaşam tarzı farkları uzun uzun anlatmak istemiyorum neyse ama mesela ailen bile oranın kültürünü almış burada bi kız yaşadıgı zaman bile ailesinden gizler seninkiler takmıyor sanırım ve bunun türkiyesiyle falan alakası yok yurt dısında tanıdıklarımda var onlardada gayet önemli

    0|1
    0|0
    • yo ailem bakira sanıyo beni ailem için önemli bu işler

    • Hepsini Göster
    • tam anlamadım yorumunu neyse boşver ama ben ve benım gibilr aslında yaşanmışlıklara degil arkasından söylenen yalanlara kızıyoruz esasında

    • hım anladım

  • bakir erkekler bakire kızları bulsun bakir olmayan erkekler çarşaflı kapalı el değmemiş saf kız aramamaktan vazgeçsin kısacası bu bence

    2|0
    0|0
  • bir bayanın evlendiyine en güzel hediyesi bekaretidir

    sen çok meraklısın bozdurmaya galiba

    neden zamanı geldiyinde bozdursan ne kaybedersin söylermisin

    herkesin tercihi ben asla kabul etmem canımm

    bekareti korumayan hangi namusu koruycak anlamadım

    1|0
    2|0
  • İyiki ingiltereye geçmişsin , ingilizler müslüman olmadıklarından olsa gerek

    2|1
    0|0
    • yo bende müslümanım

    • Hepsini Göster
    • Sana bir tavsiye git kuran'ın türkcesini baştan sona bir oku sonra kafana takılanları bir bilene sor

      ama gercek bir bilene örn: Cevat AKŞİT olabilir veya bilinen bir alim sakın buralarda sorma bilene sor çünkü bilmedigin çok konu var buralarda aklın karışabilir her daim aklı başında yaşı kemale ermiş bir bilenle bu konuları konuşman en doğrusudur.)

    • teşekkürler

  • örf ve adetlerimiz ve geleneklerimiz artı sen Türk değilmisin

    1|2
    1|0
    • ben türküm ama ingilterede büyüdüm ailem türkiyede yşadı ama ben ingiliz kültürü öğrendim

    • Hepsini Göster
    • ben orada eğitim adım türk kültürünü 14 yaşımdan sonra unuttum

    • tamam kafana göre takıl

  • yaa bizim üni sınıfta 2-3 erkek ilişki yaşamamışdı sonrası hep bizden di

    benim anlamadığım kendileri bakire değil ama bakire kızla evlenmek istemeleri

    1|0
    1|0
  • kişilik ve büyüdüğün çevreyle ilgili. ben takmıyorum ama mesela takanlara saygı gösteriyorum. kimle ilişkim olcaksa tek tek anlatırım kendi yaptıklarımı o da anlatır dinler daha fazla etkilemeye çalışırım mesela;) medeni olmaya çalışıyorum yeterince

    0|0
    1|0
    • evet biliyorum çevreyle alakalı ama ben ingilterede büyüdüğüm için buranın adetleri sıkıntılı

    • Hepsini Göster
    • yok hayır

    • neyine hayır konuşucaz işte bu konuda rahat birisin sözde. kafadan hikaye yazıp soru soruyonuz demekki

  • türkiyede evlenip aile kurmak daha kutsal bir kurum olduğundan olabilir mi?

    ben şahsen kaç kişinin altından geçmiş bir kızın gelipde benim çocuklarımın anası olmasını istemem.

    1|0
    1|1
    • İngiltere de kutsal değil çünkü, yada Japonya'da Evlilik bir tek Türkiye'de kutsal, Bu arada sen nasıl evlenmeden önce cinsel ihtyaçlarını giderebiliyorsun, kadın giderebilir, niye "erkeklerin altında kalmış" gibi saçma sapan bir bakış açısı var ki, oda insan o da ihtiyaçlarını gideriyor...

    • husssooo husso cinsellik bir ihtiyaç değildir zevk için yapılan bişeydir

  • İngiltere'de siz kimdiniz ki kötü gözle bakıyorsunuz herkes kendi gözünden yadırgamadan baksın

    1|0
    0|0
  • Biz Türkler dünyanın neresinde olursak olalım at-avrat-silah 3 lüsüne büyük önem veririz.

    0|2
    1|0
  • bekarete bakmıyorum bakamam mutluluğuğa ve keyif almaya bakıyorum ...

    2|0
    1|0


  • ingilterede isen sanane bu ülkenin kültürü?

    sen kimsin ki bu ülkenin kültürünü eleştirecek cüreti kendinde buluyorsun?

    git onlar gibi yaşamaya devam et sen.

    0|1
    3|1
  • sanane bak ben hiç merak ediyomuyum sende etme bence

    1|0
    0|0
  • Evlenmeden yatmaya çok meraklısan git yat

    1|0
    2|0
  • kadın türkiye de 3.sınıf canlıdır. seks yapmaya hakkı yoktur gözüyle bakarlar malesef :(

    1|0
    1|1
  • yedim ben size afiyetolsun diyosun bide zırt pırt guncelleme artık

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    15

Kızlar Ne Diyor 6

  • Cunki biz muslimaniz, Allah inaniyoruz, gunah oldunu hepimiz farkindayiz

    0|8
    2|0
    • Seni tebrik ediyorum böyle düşündüğün içim

    • ben ateistim mesela bence bunun dinle alakası yok bencede olmamalı ateist dostlarıma ıyı kapak olur sanırım :)

    • Musluman değilsin ve din ile neyin alakalı oldugunu anlatıyon nesin ozaman waffen

  • bu tür soruları genelde dinini gerçek anlamda bilmeyen,yaşamayan kişiler soruyor.

    yaşınız oldukça küçük ve özgürlüğü nedense beğendiğiniz insanlarla birlikte olabilmek olarak algılıyorsunuz.

    eğer müslümansanız şunu söyleyebilirim,dinimizce zina büyük günahlardandır ve Türkiye müslüman bir ülke olduğu için buna oldukça dikkat edilir.

    erkek veya kadın farketmez ilk ilişkiyi insan eşiyle yaşamak ister..en azından ben öyle düşünüyorum..

    ingiltere veya diğer avrupa ülkelerinin aile yapısı ile Türkiyenin ki farklıdır.olmak zorundadır çünkü müslümanız..

    medeniyet veya modernlik cinsellikle olmuyor..sizin beğendiğiniz hayat standartları yüksek bu ülkeler bu yükselişi yatmakla elde etmediler.

    1|1
    0|0
  • orası ingiltere gelişmiş bir ülke,ve biz başka ülkelere özenmemeliyiz ha namus meselesi yapmamız kötü olabilir ben çok önemsemiyorum açıkçası ama farkındaysan türk-islam ülkesiyiz ve dinimiz bekarete önem verdiği için bizde vermeliyiz ama zaten bekaret kavramının kaybolduğunu bu sitede yazılanlar sayesinde anladım ileriki yıllarda dindar kavramı da yok olacak zaten ondan sonrasını da ölünce açıklarsınız bakire olmayanların cehenneme gideceğini kimse ima edemez öyle bşe yokta zaten ama en güzeli ve en temizi bu bence.

    0|0
    0|0
  • ingilteresini almanyasını bilmem bekaret çok gereksiz bişey cinsellik çok doğal bir ihtiyaçtır ama türkiyede ayıp diye kodlanıyor daha küçükken öyle devam ediyor

    3|1
    3|8
    • evet bende ona takıldım

    • eksileyen yobaz gerisi örümcek beyinli zihinlere selam olsun... anladınız siz

    • ben anladım

  • bakirelik benim için o kadar onemlı degıl dedıgın gıbı sırf turkıyede kı yasam tarzı yuzunden erkekler bu kadar onemsıyo cok basıt bı laf olcak ama erkeklerın bırsuru kızla yatıpda evlencegı kızı bakıre beklemesı cok sacma cınsellık bır ıhtıyactır sonucta ne kadar kendını uzak tutarsan tut şu an bakıreyım evet ama on sevısme ve oralda dahıl yaptım sevgılımı cok sevıyorum ve bunu onunla yasadıgım ıcın pısman degılım

    0|0
    0|0
    • çok saolkeşke herkes senin gibi olsa

    • Hepsini Göster
    • baya tutucu ben öyle her önüne gelenle yatsın kızlar demiyorum ingiletere de falan fazla abartılı ama bu kadar da önemsenmemeli

    • yani

  • ya nasıl ınsanlarsınız neden önemlıymıs lafa bak ılerde cocuk falan yapmayın yazık ya kım ıster böyle bır anneyı...Türkiye müslüman bı ülke bunun bal gıbı farkındasın

    1|10
    4|1
    • farkındayım ama ben bu kavramdan yoksun büyüdüm türkiyeye dönünce garip geldi

    • Hepsini Göster
    • Bacım benım yazıyada bak.. Mılletın ışı bıttı bırde burdan tırtıklıyolar ne yapsınlar :)

    • sana katılıyorum gizli arkadaş..

      erkekler bakir değil ama bakir kız arıyolar düşüncesine gelince,her koyun kendi bacağından asılır...dinimiz zinayı yasakladığı halde bu yaşanıyorsa kadın veya erkek farketmez günahının bedelini kendisi öder..bize kalan önce dinimizin gereğini yaşamak yani helalin olmadan birliktelik yaşamamak..kendimize bu konuda ne kadar sahip olursak karşımıza rabbim aynı karakterde birini çıkaracaktır..ayrıca TOLUNAY arkadaş ağzına sağlık.

Yükleniyor...