Cinsellik amaçlı birliktelikler?

Merhaba arkadaşlar ben bakirim ve yakışıklı biriyim ama sosyal olacak imkanlar yok iş güç ve şehir merkezinde değilim stres yapıyorum bu durumdan.
Bir kadının kölesi olmak istiyorum böyle evlilik falan uğraşamam mesela bir kadın gözüyle beni adam etsin diğer kızlara hitabet davranış gibi ve param da yok
Ne yapmam gerekiyor?


0|0
2|2

En İyi Kız Görüşü

  • La bırak kölelikmis git adam akıllı evlen Karina itaat et m k

    0|1
    0|0
    • Kölelik derken gel deyince gelip vakit geçirmek işte onun dışında en mahremimi açtığım en derin yaralarımı gösterebildiğim biri olsun eğer hayatına duygusal anlamda biri girerse ayrılabildiğimiz falan

    • Dost hayatı ıstiyon bakirsin bak günaha girme çok b. ktan bir düşünce kendine gel la

En İyi Erkek Görüşü

  • la yeri git çöplüğüne fakir... o kızlar senle nasıl uğraşsın para lazım onlara o da sende yok... sen evlen kendini karına ada... boş ver olm... itle köpekle ne uğraşacaksın... bu yolda harcanan çok adam tanıdım... bu işe girdinmi çıkamazsın

    1|0
    0|0
    • Harcanma derken bu işten çıkamama derken onu anlamadım ki

    • yani kardeş gittikçe gidiyor bu şeyler... ancak işin içine girersen anlarsın dönen pislikleri... boşver bu tür işleri...

    • Örnek ver hiç bir şey anlamadım

Kızlar Ne Diyor 1

  • bu devirde para bir ihtiyaç ama

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 1

  • hem paran yok hem bakirsin hem köle olmak istiyosun
    evlilik felan uğrasamazsın
    be tarrağam sen nearıyon

    0|0
    0|0
Yükleniyor...