Arkadaşlar cevap lütfen?

Sadece sordugum soruya cevap verırsenız sevinirim. Adetli iken beraber oldum ıcıne bosaldım. Ertesi gün hap aldım ella bilenınız vardır belki içirdim. Hapı içtikden 1 gün sonra tekrar bırlıkte olduk adetı bıtmıstı kaza sonucu tekrar bosaldım fakat hap almadım yan etkısı olur felan diye. Gebelik riski varmıdır yoksa hapın etkısı devam eder mi teşekkürler.

Güncellemeler:
Şu gereksız yorum yapanları anlamıyorum. arkadasım belirttim soruma cevap ver yahu he ben adetlıydım beyın ozurlu ler ya

0|0
2|2

En İyi Kız Görüşü

  • Adetliyken hamile kalmak zaten zor. parcalanan bir yumurta soz konusu. Yeni uretilmeye baslanan yumurtada yeterli olgunlukta degil. Ertesi gun haplari cinsel iliskiden oncr atilfiginda hic bir koruyuculugu yoktur yani ikinci iliskiyi korumaz. Yalniz hem adetli olmak hep onceki gun atilan ertesi gun hapindan dolayi vucutta hormanlar pik yaptigindan hamile kalacaginizi sanmiyorum. Sakin cok sık ertesi gun hapi atmayin ciddi yan etkiler var. Bir sornraki adetiniz muhtemelen gec gelicek. Siz yinede iki hafta sonra bir test yaptirin. ve dogum kontrol hapina baslayn

    0|0
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Erkek halinle nasıl adet oldun?

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • beceremiyorsanz yapmayn şunu

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 1

  • Valla sen mi adetliydin birader 😅

    0|0
    0|0
Yükleniyor...