Kizlarin ay basi tam olarak ne oluyor?

Kizlarin ilk ay basi olmadan once cinsel iliskiye girmeleri, veya ilk ay basi olduktan sonra evlendirilmeleri, bu ay basi tam olarak ne oluyor ya anlamadim, bir yardim edin?


0|0
4|5

En İyi Kız Görüşü

  • Nerde yasıyorsun? İstanbul ya da buyuk sehırlerden bırınde degılsın sanırım. Bu sekılde nerde ve kac yasında evlendırılıyor bu kızlar. Regl yanı adet donemı kişiden kişiye değişiklik gösterebılır , kimi 10 yaşında ılk adet olur kımı 14 yaşında. bu durum vucut hormonal degısımler ergenlık ıle baglantılıdır.14 yasındakı bır kız ergenlığe gırmış ama sporcu olabılır ve vucut gec regl dongusunu tamamlıyor olabılır. blımsel yazmıyorum kafan karıscak.
    Buradakı durum , sen bunları nerden? Nerde duymaktasın?

    0|0
    0|0
    • Film izledimde halam geliyor ondan merak ettim

    • Şimdi oldu çok ıyı bır fılmdır 👍🏻

En İyi Erkek Görüşü

  • abi aybaşı denen şey regl yani adet olmaları. hiç adet olmamış bir kızla ilişkiye girmek dinen sübyancılıktır. zaten kanunende yasak (18 yaş sınırı var).

    0|0
    0|0
    • La filmde gordum ne abartionuz

    • sordun cevapladım ne var bunda LOOOO.

Kızlar Ne Diyor 3

  • Regl

    0|0
    0|0
  • Adet olduklari gun

    0|0
    0|0
  • Adet yani

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 4

  • regl duymadın mı hiç? biyoloji dersi görmedin mi

    0|0
    0|0
  • Her ay basini kutluyorlar biz sadece yeniyili kutluyoruz.

    0|0
    0|0
  • ortalığı kan gövdeyi götürüyor hacı :)

    0|0
    0|0
  • Her ay başı maaş alıyorlar işte

    0|0
    0|0
Yükleniyor...