Şimdi gel de sen'i unut...

29 aylık bı beraberliğimiz 14 şubatta sona erdi..Komık dıymı..biliyorum..sen gel 29 ay boyunca bırıne omrunu ada..hayaller planlar..tum gelecegını ona bagla..ve aptalın bıırı sevgılıler gunu dıye bı sacmalık cıkardı dıye,o da yanına gelmedı dıye terket..bı sey anlamadınız bılıyorum bakın anlatayım..

aslında sevgılımle aynı sehırdeyız,ama benım okulun dısarda bu yuzden yurtta kalıyorum..halıyle o yanıma sık sık gelıp gıdıyor ya da ben eve gıttıgımde hafta sonları bulusabılıyorduk..29 aydır beraberdık evet ama ara ara kucuk molalar verdık..ve bu molaları salak ben,nedense hep oyle zamanlara denk getırdım kı..daha hıc bırbırımızın dogum gununu ya da bı sevgılıler gununu kutlayamadık..bu sene hersey yolundaydı..hatta hersey fazla guzeldı..fakat sevgılıler gunu hafta ıcıne denk gelınce olan oldu..benim stajım vardı persembu gunu ve gıtmem gerekıyordu,ama gıtme dese gıtmezdım,gercekten gıtmezdım..gıtme dıyemedı kızarım terslerım dıye korktu..sonra 'tamam madem haftasonu gelırım,2-3 saaat ıcın degmezz' dedı..ve o 'DEĞMEZ' lafı..sanıyeler ıcınde O'nu bende bıtırdı..degmez ne demek ya..neye degmez,kıme degmez bana mı degmez? o lafını asla unutmuycam..normal bı bulusma olsaydı,gercekten sorun etmezdım..ama sevgılıler gunu..ılk sevgılıler gunumuzdu..ve ben delı gıbı bı suru suprızlerle beklıyodum bu gunu 2 haftadır..onca plan onca hayal..ınsanın kursagında kalan hayaller kadar can yakan baska bı acı daha yoktur bence...gelmesı gerekıyodu.gelmeyı erteledı ustune ustun bıde degmez dedı..oyle mı beyfendı dedı ıcımden bı ses..bnde sese uydum ve soyle dedım: hayatımdan cık!

sevgılıler gununde aksam 7 d eburaya geldı,yurdun onunde bekledı aradı yuzlerce mesaj attı..kalkıp camdan dısarı bakmadım bıle.kin değil bendeki,canımı cok yaktı.kırgınlık...öfke belkı de..ama asla kin değil bu..o gun aksam aramaya ve mesajlara devam ettı..ertesı gun hastanede staj gordugum servıse cıcek yolladı cıkısımı bekledı..cıkısta tartıstık 1 saate yakın..cok pısmandı..bense sinirden gülüyordum..ben güldükçe o gülen yüzümden yüz buldu fakat sinirden güldüğümün de farkındaydı..o gunde affetmedım onu.ertesı gunde burda kaldı..yıne geldı yurdun onune cık bulusalım goruselım..kahvaltı yapalım,sınemaya gıdelım..Şansını denedi yani tum gun..Affetmedim..nasıl affedebılırım kı..O canımı yaktı..yuregım ona oylesıne burukken..şimdi ben nasıl ona tekrar sarılabılrıım..elini tutabılırım..yüzünü görmek dahi istemiyorum..şimdi gelse af dilese yine affetmem..ama..

Ama deli gibi özlüyorum..ilk günler öfkenden bişey anlamadım ama..Şimdi çok özlüyorum..haddınden fazla..ayrılık acısını sanırım ılk dafe tadıyorum..ve ..ve bu cok kötü..cunku onun kokusunu cok ozledım..nednsız aglama krızlerı tutuyo ya da gülme krizleri..iyi değilim..onsuz hiç iyi değilim..ben,ben onu özlemeyi tarif edemiyorum..ama siz anlamıssınızdır belkı de..belkı de herkes ayrılıgı bı defa da olsa tattı..ve ben bu acıya yabancıydım..tanıstık sonunda..onsuzluk cok zor..ben ıyı degılım.onu yanımda ıstıyorum,ama affedemıyorum..napıcam ben..

Güncellemeler:
soruma puan da ıstıyorum: )

0|0
6|5

En İyi Kız Görüşü

  • bende affedemiyordum şuçu eski sevgilisiyle konuşmaktı belki sıradan bi konuşmaydı ama benim sabrımı taşırmıştı çünkü bana uyucam dedi sonra kız mesaj atmış konuşmuşlar bna uyumadım diyebilirdi neyse zaten kndide söylemedim ben araştırarak öğrendim bak hatırladım nefret doldum ama aylar sonra yaklaşık 5 ay onu affettim yüreğim affetmedi ama aklım affetti hala o günleri başına kakarım çok mutsuzum eğer onu affettiğinde pişman olacaksan bırak affetme özlemek daha iyi onu temiz sevmek canının yanması ne demek en iyi ben bilirim ondan önceki 2 sevgilim tarafından aldatılmıştım belki bu da aldattı bilmiyorum ama öğrendiğim birşey var canın yana yana olgunlaşıyo insan şimdiki aklım olsaydı onu affetmezdim şimdi o kadar çok mutsuzum ki çıkmıyo ya aklımdan o günler çıkmıyo Allah yardımcın olsun gerçekten çok zor birini affetmek ama geriemkten tüm yüreğinle affetmek...

    1|0
    0|0
    • ama gerçekten tüm yüreğinle affetmek...

    • Hepsini Göster
    • ona karşı çokta kırıcı olma hiç yoktan biraz zaman lazım bana de açık kapıyıda kapatma canım daha büyük kırgınlıklar çıkmasın ortaya

    • deniycem: )

Erkekler Ne Diyor 5

  • Sen hazirligini yap bu ayrilisin donusu yok bilesin gururun kirildimi seversin ama gidersin senin yaptigin gibi AYRILIK bazen birikimle gelir boyle birden kabarir biter.Burda detaylandirilmasi gerekli olan cok ama cok onemli nokta siz birbirinizi seviyorsunuz ama SENIN NE KADAR HASSAS INCE DUSUNCELERE HASSAS OLDUGUNU bilmiyor duvara bakar gibi bakiyor yani...

    Gerisi detay yeni bir hayata baslyacaksin

    saygilarimla

    1|0
    0|0
    • sanırım oyle olucak..hayatımda cok yer ettı..onunla olmayı hala cok ıstıyorum..ve sanıırım bu hıc gecmıycek bı yara..ama donusu yok..

    • Ask gurursuz olamaz ama gurur asksiz olabilir anlayabilene .

  • Dünyadan bi'habersiniz cidden keşke her sevgilinin en büyük sorunu derdi sevgililer günü diye adlandırılan anlamsız diğer günlerden farksız olan o gün gelip gelmemesi olsaydı 29 ayını verdiğin erkeği birgün gelmedi diye silebiliyorsan ben senin aklında ararım birşeyleri veya 1 gün gelmedi diye silmişsen hiç acımadan ben senin sevginden şüphe ederim. Sakın bana yok sevgililer günüydü ya o gün çok önemliydi deme. Ne önemi var derim bana sadece adlandırılan isminden bahsedersin ee derim kalırsın oturduğun yerde .. Sana başka birgünü sevgililer gününden daha özel ve daha güzel yapabilirdi ama değil mi? sen ne yaptın bir çuval inciri berbat ettin... Aslında sana revadır bırak hiç affetme sürün sürün ondan sonra bir kız onun aklına girsin bu sefer sen ona dönmek istediğinde de artık seni diğer kız sayesinde unutmuş olsunda sen o zaman gör bakalım sevgililer günü ne kadar güzelmiş. O günün değersizliğini o zaman anlarsın.

    0|0
    1|0
    • anlamıyorsun sorun sevgılıer gununde gelıp gelmemesı degıldı sadece tartısma burdan basladı..bana 'deger mı' dedi..bn onun ıcın 10 dakıka..bak tam 10 dakıka durabıldım yanına amelıyat oldu dıye burdan kalktım ızmıre gıttım sonra yurdun gırıs saatıne yetısebılmek ıcın 10 dakıka gorup gerı dondum..bunu bı kere olsun ona soylemedım.Değerdi cunku bılıyordum.sımdı o bana deger mı dıye soruyorsa,sorunu onda ararım..

    • Hepsini Göster
    • bu arada sen misin mesaj attığım kişi?

    • evet: )

  • Rahad 15 dk da okudum bi ara wazgeçsem okumasammı dedim ama merak uyandırdı :D herneyse bence sen ona ayıp etmişsin bence geç olmadan barış we sarıl :)

    1|0
    1|0
    • okuduguna sevındım:D

      o bana ayıp ettı,.o gunu bırlıkte gecırmemız gerekıyordu..

    • Hepsini Göster
    • Belli saten basdan söledim sen suçu kendinde aramayı dene biraz bence

    • ben sucun tek tarafta olduguna ınanmıyorum.sımdı yıne aynı konusma gecse aramızd belkı sevgılıler gununden cıkan tartısma yasanmazdı aramızda..ama yıne degmez dese bana..yıne terkederdım onu : )

  • ben 65 ay adadım ne oldu 6 ayda başkasını buldu şimdi kime güvenir insan ?

    2|0
    0|0
    • bı omur de adasan bos ıste..kımseye omurluk gozuyle bakmıcaksın aslında..her an yalnızlıga karsı temkınlı olmak gerek de..kıme soyluyosun ıste..

  • makalen için teşekkürler

    0|0
    1|0

Kızlar Ne Diyor 5

  • özeti yokmu bunun tatlım,keyfim yok okuyamıyorum

    0|0
    3|0
    • duygusuz ınsanların okuyamıycagı bı yazı canım,haklısın.olabilir yani.

    • sende haklısın öyle tabi ondandır

  • insanlar ancak özleyince affedermiş..affedeceksin az kalmış..

    1|0
    1|0
    • affetmıycem..aptal ınadım musade etmıyo ne yazık kı..

  • Ama çok uzun yazmışsın bacım ya bizde insanız di mi :((

    0|0
    2|0
    • bacım kafa yerınde degıl kı zor topladım cumlelerımı..:S

    • Ama okuyamadım yeminle çok zorladım okuyamadım :((

      Bir daha soru açarken böyle peşpeşe yazma aralara paragraf koy boşluk koy insan yoruluyor :D

  • Sen cocugu bi sans vermedikce puan yok sana

    0|0
    1|0
    • kac sans tukettı haberın yok;: )

  • Ohaa yani kizim abartmisin cocuk yalvarmis ayagina kapanmis sen bi deymez dedigi icin bu kadar kizginsin. özluyorsun su bu sne bitirmisin kendi sucun simdide cek. Ver bi sans daha cocuga ayni gun gelmis yanina ertesi gun yine devam etti. Abartmisin bence hak etmedi bu kadarini.

    0|0
    1|0
    • hak etmese neden bu kadar yalvarırdı kı..sen hıc haklı oldugu halde yalvaran bırını gordun mu..suc onundu,o da farkındaydı o yuzden bu yalvarıs yakarıs..

    • Hepsini Göster
    • olmuycam..

    • Buyuk konusma bisey biliyoruzda konsuyoruz :) neyse hayirlisi

Yükleniyor...