Adetliyken mast. günah mi?

Normalde pek yapmam ama hastalanınca bir istek geliyo yapsam dusta günah olur mu?


0|0
2|13

En İyi Erkek Görüşü

  • normalde de günah aslında ama nefsini köreltmemek için yapabilirsin.

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Günah değil merak etme.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 12

  • Cehennemde kaziga oturturlar diye biliyorum

    0|0
    1|0
  • Adetli iken yapmasan daha güzel olur sanki. Sağlık açısından zararlı olabilir arkadaşım :)

    0|0
    0|0
  • Yapmasan daha iyi

    0|0
    0|0
  • Islemedigin tek günah adet donemindeki masturbasyon sanki...

    0|0
    0|0
  • Cidden bu kadar mastürbasyon düşkünü müsünüz

    0|0
    0|0
    • Normalde degilim iste ama o an bir istek oluyo

    • Bütün kizlar mastürbasyon ile ilgili soru soruyorlar hiç inandırıcı gelmiyor bana ama

  • hyr ya yok öyle bişey

    0|0
    0|0
  • sence akılımı mast yapmak ben duruken

    0|0
    0|0
  • sıktırın gıdın surda amak sahtekarları

    0|0
    0|0
  • imama sorunuz

    0|0
    0|0
  • yap gitsin ya rahatlarsın

    0|0
    0|0
  • Kendi kendini tatmin etmek zaten günah

    0|0
    0|0
    • bende öyle biliyodum ama kimse degil diyo

    • Hepsini Göster
    • adetliyim olum ya

    • Şimdi mi dedik :)

  • anal masturbasyon yapabilirsin.

    0|0
    0|1

Kızlar Ne Diyor 1

  • Adetli iken cünüpsün zaten gusul tutmaz
    O yüzden o gunlerde yapabilirsin

    0|0
    0|0
Yükleniyor...