Kız arkadaşım çift cinsiyetliymiş?

Arkadaslar kız arkadaşım çift cinsiyetli oldugunu soyledi sesi falan cok ince yzuu cok guzel puruzsuz gogusleride iri duruyodu ama ben ona asigim nolursa olsun birakamam ama ne gibi sorunlar bizi bekliyodur sizce


0|0
9|8

En İyi Kız Görüşü

En İyi Erkek Görüşü

  • birbirinizi mikersiniz artık

    4|2
    1|0
    • Oha oyle bisey istermi be

    • Hepsini Göster
    • Ama oyle boyle degil ya cok asigim usta öl desin öleyim kimseye soylemezse belki bir ihtimal ama kestirmek sart galiba

    • topmusun olum ya bir git :)

Kızlar Ne Diyor 8

  • Ameliyat olsun.

    0|0
    0|0
  • Testikulerfeminizasyon?

    0|0
    0|0
    • Ne...

    • Hepsini Göster
    • Hermoafrodizm insanlarda dış genitallerde değil iç genitallerde olabilir yavrucum git kız arkadaşına sor inanmıyorsan

    • Nasil yani

  • Çift derken nasıl çift lezmi yoksa iki organımı var

    0|0
    0|0
  • travesti falanmı oluyor çift cinsiyet nedir

    0|0
    0|1
    • Hem disi hem erkek organi var demek

    • Hepsini Göster
    • istemiyrsa senide hayatnda istemiyordr hem şansını denemiş olrsun

    • Ben ondan ayrilamam deli gibi seviyorum

  • çift cinsiyetli ne demek erkek organıda var mı?

    0|0
    0|0
    • Evet

    • Hepsini Göster
    • Erkekle ayri kadinla ayrimi sevisiyor diyosun benim kiz arkadasim oyle biri degil

    • evet öyle düşündüm tabii sen daha iyi tanırsın

  • Çift cinsiyet derken erkek gibi mi hissediyor

    0|0
    0|0
    • Hayir erkek organida var disi organida

    • Araştırdım hem penisi hem vajinası olan mış ilk kez duydum. seviyorsan gerçekten sorun etme.

  • O nasil oluyo?

    0|0
    0|0
    • Vajina ve penis ayni anda oluyo

    • Hepsini Göster
    • Ya normal kiz iste cokta tatli yani manken gibi

    • Pipisi var ama

  • Bilemiyorum ameliyatla halledilebilir trol mü bilmiyorum ama ben ciddi ciddi yazdim bak goruyosun :)

    0|0
    0|0
    • Iste ben ameliyat konusunu nasil acacam

Erkekler Ne Diyor 7

  • Tıp ne diyor ona bak sen bu konuda? Mutlaka o da gitmiştir doktorlara ve bir fikri, yol haritası vardır. Aşıksan sorun olmamalı.

    0|0
    0|0
  • Göğüslerden nereye geldin ya :D

    0|0
    0|0
    • Ya kardes iste anlatmak istedigim hic belli olmuyodu oyle oldugu

    • Hepsini Göster
    • Aaa. Cebine koysaydın hemen.

    • Ciddi soyluyorum inanmadim ilk basta etegin altindan elini sok bulduklarina sasircaksin dedi yarim kilo testis vardi

  • kopar şeyini :)))

    0|0
    0|1
  • olabilir, ameliyat ile düzelir. hangi cinsi tercih ediyorsa o olur.

    0|0
    0|0
  • Çift cinsiyet nasıl oluyor knt ben bilmiyorum

    0|0
    0|0
    • Ya simdi penis ve vajina ayni anda oluyo demek

    • Yok be oğlum öyle şey olur mu biyolojik olarak saçma degilmi

    • Aslinda var hermafrodit insan diye arastirirsan bulursun bir iki ornegini mutasyon oluyomus

  • Çocuk yapmak zorunda değilseniz oda seni seviyorsa ortada bir malafat yoksa sevebilirsin bence

    0|0
    1|0
  • Birbirinizi yaparsiniz artik

    1|0
    1|0
    • Kardes ciddi bisey diyoz sacmalamayin lutfen

Yükleniyor...