Kızlaarrr? ya da bilen herkes! acil cevap verin?

arkadaşlar ben kistlerden dolayı doğum kontrol hapı kullandım ama ilaç bitmeden 6. gün içerisinde bırakmak zorunda kaldım. bıraktıktan 4 gün sonra kanama gördüm. adet şeklinde, sancılı ve ağrılı! fakat o ay içerisinde olmam gereken tarihte adet olmadım. sizce gördüğüm 4 günlük adet sürecinemi giriyor? yardım edin :(


0|0
2|3

En İyi Erkek Görüşü

  • İlacın adi ne?

    Ya da prospektusunu okusana.

    1|0
    0|0
    • gynella draje 21

    • Hepsini Göster
    • baya oluyor adet olduktan sonrada yaşadım. fakat hiç hamileleğine karşı birşey yok, ve korunduk

    • Korunduysan neden soruyorsun hamile miyim diye?

En İyi Kız Görüşü

  • O orayi bende yasadim ilaci kulanmadigin icin oluyor o canim

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 2

  • Bu sorunun cevabı jinekologda mutlaka gitmelisin başka bir kanama olabilir.

    0|0
    0|0
  • Adet günlerin değişmiş olabilir ilaç yüzünden gelecek adeti bekle

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • Evet canm adet olmussun :)

    0|0
    0|0
Yükleniyor...