"Evlenince oral yaptırmam, dudağımdan başka bir yerimi öptürmem, penisime dokundurmam"

"penisime dokundurmak istemem ama çok istersen dokundururum, vajinasına anca çok isterse dokunurum, oral yaptırmam, yapmam iğrenc birşey, göğüsü emmeyi hiç düşünmedim ama istersen denerim bir" uzun lafın kısası bu adamın cinsellikten hiç haberi yok; sevgilim aynen bunları söyledi çok üzüldüm, onunla cinsellikle ilgili kurduğum hayallerim yıkıldı.

oysaki ben cinselliği sınırsız yaşamayı istiyorum, ona penisini öpsem naparsın diyince 'senin su içtiğin bardaktan içmem, tüm gün geceye kadar eve gelmem, küserim' üzücü değilmi bu? bazı şeyleri yaşadıktan sonra farklı düşünücektir, cinselliğe çok soğuk bu neden ola bilir? p'rno izlerken oral yapılan sahneleri sardırıyormuş.

beni mutlu ediceni sanmıyorum, siz ne dersiniz? sevgilime oral yaptıra bilir miyim? yapmamakta çok kararlı, nasıl becericem ben bu işi, herşey yoluna gider mi dersiniz? evlilikte cinsellik önemlidir sonuçta,


0|0
9|46

En İyi Erkek Görüşü

  • Sana tavsiyem hemen şimdi şuan öyle sevgiliye yol ver ayol ne o o bir tam malmış niye yaşıyormuş veya neden kendine sevgili yapmışki o gitsin gay barlarda eğlensin kadın baldır kadın kaymaktır kadın gül ve çiçektir kadın baş tacıdır kadını yaratta önce ALLAH ve ona çok bambaşka bir güzellik ve sorumluluk verdi onun için sana tavsiyem yol yakınken sen bu işten vaz geç canım

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 45

  • çok ta kafa takacak yorum yapmamış .her insanın alışkanlıkları vardır .yaşam da her kezin iğrendiği veya tiksinmesine neden olan olaylar olmuştur .bende ailemde kim olursa olsun onun bardağı ilr su iömem mesela örnek olarak .

    ama sevgiliniz çok ta kuralcı değil .sizi yinede düşünmüş bazı istekleriniz karşısında .oral yaptırmama isteği birazda kızın zerafetini bozar .; ve sizi nasıl bir insan kişiliğinizle benimseniş ise sizi o durumda görmek istememesinden kaylaklanıyo bence .bende düşündüm bir ara .sevgilimi oral yaparken görmek aklıma yatmayan bir konu .

    emin olun yatakta her şey farklı olacak .sizi kırmayacak .zevk almak istediğinizi söyleyin .

    sevgiliniz anladığım kadarı ile çok centilmen ve nazik davranan biri .size karşı .yanıldığımıda sanmıyorum .

    2|1
    0|0
  • Ozaman telepati yoluyla ilişkiye girelim deseydin ne bu çok fazla okumuş inek tayfasındanmı entellektüel havalar felan Allahım yarabbim ya :D

    0|0
    1|0
  • Cinsellikte bu kadar geri planda durulmaz ben karşı tarafı çıldırtmak için neler yapıyorum hatta bir yerden sonra sen nasıl istersin diye soruyorum bile :) bu biraz cinselliği kısıtlamış ama oral yapmasan da olur sadece bu göğüs kısmı filan çok saçma geldi bir erkek karşı cinsin göğüsü üzerinde çalışmaz mı yuh yani, bence sevgilin biraz edepli, bende ilk başlarda oral yaptırdığımda ağzı sonradan tuhaf gelirdi ama zamanla çok açıldım sende sevgilinle birlikte olmaya başladıktan sonra ayarını kademe kademe yükseltirsin ama fazla uçurma sonra dur durak bilmez.

    0|0
    0|0
  • link

    1990dan beri süregelen sorun :(

    0|0
    2|0
  • Bu adam hasta olduğun zaman evede gelmez mikrop kapıcak diye sen o adamı yavaştan yolla uzak diyarlara :)) tamamen zıt 2 karaktersiniz mutlu olma imkanınız yok yaşadıklarımdan aldığım tek bir ders varsa eğer 2 insanın mutluluğu birbirlerine uyumu ile ölçülür ne kadar uyum okadar mutluluk..

    0|0
    0|0
  • Merhaba

    sen o adama hiç bişey yaptıramazsın kurusa bakmak ama gerizekalı bir arkdaş cinselik konusunda bende böyle kafada bi adamın seni mutlu edebileceğini sanmıyorum renksiz ve heyacansız ilişkiden öteye gidemez seni bile soğutur.

    istediklerin anormal bişi yok o bildiğin öküz

    0|0
    1|0
  • cinselliği bir kenara bırak mikroplarla kafayı bozmuş seninki görmüyormusun senin içtiğin bardaktan su içmem diyor! ne diye öpüşücek o zaman midesi bulanır at çöpe gitsin çekilmez hayat onunla.

    0|0
    0|0
  • Fena durum. Evliliğiniz televizyonda dizi izlerken son bulacak. Heyecan arayışınız mahkemede de sona erebilir.

    0|1
    0|0
  • ilginç imiş.

    1|0
    0|0
  • geçmiş olsuuuuun.. harbiden geçmiş olsun artık ayıkla pirincin taşını durumundasın..

    0|0
    0|0
  • en azından aldatma riski yok :))

    1|2
    0|0
  • recycle bin

    0|0
    1|0
  • Yok artik ya neden boyle uyusan kizlar beni bulmaz rabbim :) bende istedigin hersey mevcut oral delisiyim saatlerde nefssiz :)

    0|0
    0|0
  • kusura bakmada seninki de bildiğin kazmaymış. izlediği filmlerin kalitesini artırsın hala eski alman filmlerini mi izliyor ne yapıyor. wicked pictures'e geçsin.

    0|0
    0|0
  • Bunu diyen bir erkekmi.

    0|0
    0|0
  • yaa evlılıgın temel tasıdır yaa şeytan dıyoku çal agızına iki tane ( kardeşim sende nerden bulduysan oyle kalas adamı helal valla cok mu aradın ? )

    0|1
    0|0
  • evlenirsen onu aldatacaksın

    0|1
    0|0
  • tabiki sen haklısın ama o arkadaş senn istediğin çizgiye gelirmi bilmem çünkü senin isteklerin insanın içinden gelen şeylerdir gelmiyosa yapacak bişe yok.burda tabi neden içinden gelmiyor diye bi soru var ki bunn cevabı şudur ya kızları karşı fazla arzulu değil libidosu düşük yada sana karşı isteği az. her ikiside hayal kırıklığı

    0|0
    0|0
  • İşte hiç kimse aradığını bulamıyor. Hep iki taraftan birisi oyunu bozuyor.

    0|1
    0|0
  • yuh anasını satayım ne yazmışla

    0|0
    0|0
  • O ne ya saman balyası gibi :D

    1|0
    0|0
  • oyle bır dunya yok erkek bayanın ruhunada tenınede dokunmasını bılmelı

    0|1
    0|1
  • o nasıl erkek yahu ?

    0|0
    0|0
  • tadına bi baksa ,bidaha asla bırakmaz

    0|1
    0|0
  • Nasıl bişimiş len o sen sal onu o annesinin dizinin dibinde otursun öle

    0|0
    0|0
  • bence cinselliğe soğuk bakan biriyle evlenme yada birlikte bir danışmana gidip sağlıklı düşünmesini sağla...

    0|0
    0|0
  • Usturuplu seks...

    0|0
    0|0
  • Marangoz Yaşar abinin tel numarasını vereyim o keresteyi bi yonttur...

    Böyle bişi varmı ya!

    0|0
    0|0
  • ruh hastası o zaman o. geceleri bankaların önüne çıkar bi zaman sonra

    0|1
    0|0
  • bu adamla işin zor..başkasını bul...

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    15

Kızlar Ne Diyor 9

  • P*rnoda ne izliyor bu merak ettim ağlıyormu yoksa?

    2|3
    0|1
  • bakir sanırım. yada daha önce oral yaptırmamış. oral yaptırmanın tadına bi kere bakan erkek köpeği oluyor genelde. tüm bu saydıkları hariç yapcağını şey seks olmaz. ışığı kapat, yorganın altında misyoner pozisyonunda git gel. eee ne anladın o işten? bence sen ufaktan alıştır onu. yoksa koy kapıya :P

    0|0
    0|1
  • Sevgilin senden gizli hormon takviyesi yaptırmış olabilir.

    Tepkisini ölçmek için "o halde cinsel azgınlığımı başka bedenlerde bastırmalıyım" de. Kışkırtmayı dene.

    0|1
    0|1
  • kendini seviyorsan ve bir gram aklın varsa bu adamla evlenme.

    0|2
    0|1
  • Sıkıcı ve kırıcı.

    0|3
    0|1
  • unut sen fantezilerini,bu adam bir garip!

    0|1
    0|1
  • ya ne desemki canım , evlenemden bunları konuşmak bile doğru değil.. belki iktidarsızlık sorunu vardır , bakirlerde görülür genelde iş bilmezlikten kaynaklanıyor seviyorsan ve güveniyorsna sorun olmaz beraber yaşaya yaşaya öğrenirsiniz , benim eşimde öyleydi zamanla düzelir sorun yoksa

    0|0
    0|0
  • çok aradınmı onu evlendiğinzde bide arkadaş gibi yaşarsınız sonra bi erkek bulur ikinizi becertir böle bi olay duydumda realde :S

    0|2
    1|1
  • bende oral yapmam penise dokunmam münasip yerine ağzımı sürmem !

    1|1
    3|2
    • münasip yerime ağzını sürdürmem

Yükleniyor...