Erkekler ask yerine cinsellik mi tercih eder?

Ben bosanmis bir bayanim, bakire evlendim ve gecinemedik bosandim. Bosanali 5 sene olacak ve hic kimseyle cinsellik yasamadim. Günahindan korktugum icinde yasamak istemedim. Bu aralar etrafimda ki erkekler veya arkadaslarim kanka, kardes dedigim erkekler cinsellik pesinde mis gibi geliyor. Yanlis erkekler ile takiliyorsun diyeceksiniz ama her yerde buna karsilasiyorum. Gercek ask veya sevgi yerine millet ciddiyet degil cinsellik teklif ediyor :( Seven insan cinsel iliski yasarmis birde bosanmis olmami hafife aliyor ne olacak diyorlar, tamamda bir taraf yasamak istemiyorsa o kisiden uzaklasilir yada ikna etmeye calisilir. Birde sonra düzgün kiz yok derler evlenecek kiz kalmadi derler. Niye insanlar böyle, düzgün insanla tanisamiyacak gibiyim.

Güncellemeler:
Beni ailem görücü usulü evlendirdi, bir ay evli kaldim evlendigim kisi dövmeye kalkip bicakla üstüme yürüyünce bosanma karari aldim. cocuk yok. ve ben bakireligimi 23 yasima kadar korudum ve dahada korurdum cünkü benim icin önemli bir durumdu yani beyindede tabiki. bosandigimdan beri birilerine dul oldugumu söylemek istemiyorum ama bunun saklamanin anlami yok ama iste ciddi olan insanlar bunu ögrenince birden bire degisiyor. her erkek öyle demiyorum haddime düsmez.

0|1
7|45

En İyi Kız Görüşü

  • onları anlamak zor.. Hayırlılarıyla karşılaştırsn Allah..

    1|1
    0|0
    • Kardeş doğru diyorsun da.. Bunu demek için insanını kendisinin de hayırlı kul olması lazım.

      Yani kızlara bakıyorsun, aşgarı bilmem neresinden bozuk, sonra gelmiş hayırlısı diyorlar.

      Facebookta arkadaşımın bir arkadaşı vardı; kadın resmen Fahişe, ama arada bir yorumlarında Hayırlı İnsanlardan bhasediyor.. Böyle tezatlık yani.

    • Hepsini Göster
    • hayr herkes içindir kardeş..ister 50 yıllık kaşar ol. onun Allah ı yok mu..yani her haltı yiyen de hayrlısını isteyebilir.yaratan da böyle diyo siz hayrlısını isteyin diyo.

      şimdi senin dediğin şu noktaya varıyo : ya Allah böyle demiş ama gelin siz beni dinleyin,bu şarta sahipseniz hayr isteyin diyosun.olmaz öyle şey..

    • bu 3 oldu rocco sağol :D

Erkekler Ne Diyor 45

  • Simdi toplumumuz malasef bosandim deyince bir kadina özelikle bakis acisi degisiyor.Bu aci ama gercek bir durum.

    Ama bana göre bosandiktan sonra bekardir bayan erkek fark etmez.Ve insanlarin iliskilerinde onlarin medeni durumu asla etkin olmamali.

    Günümüzde bircok sizin durumunuzda olan bayanlar var.Ve baslarina gelen durumlar yüzünden erkeklere bile güvenemeyip yanlizliga mahkum etmislerdir.

    Bence gercek seven birisi icin cinsellik en son siradadir.Ancak sevgiyi aski cinsellik ile birlikte görmeye basladi insanlar internetin zararlari.

    Ancak gercek sevginin hala var oldugunu ve sizide gercekten siz oldugunuz icin seven birisinin karsiniza cikicagina inaniyorum.Dilerim size hayallerinizdeki gibi bir erkek karsiniza cikar ve mutlu olursunuz.

    1|0
    0|0
  • Kadın bu devirde akıllı olacak bir bakışta erkeği gözünden tanıyabilecek evet erkeklerin hepsi çakal ama aralarında iyilerde var seninle aşk gerçek aşk yaşamak ister ama sen onu göremezsin o yüzden çevrene dikkat edeceksin kurduğun arkadaşlıklara bakacaksın kimin niyeti nedir bakacaksın, belli eder erkekler niyetini dürüst insan belli olur tanımasını bilene tabi akıllı ol düzgün insanlarla samimiyet kur, iki tatlı söze tav olma senden hoşlanan temiz insan kendini belli eder herşeyi iyi niyetlidir zaten yarım saat konuşursan anlarsın zaten erkeği gözlerinden akıllı ol arkadaşım

    0|1
    0|0
  • haklısın bakire bi kızı kandırmak, ikna etmekten se hazır ilişki yaşamız bakire olmayan bi bayan daha kolay olur hani çünkü bakirelik, başına kalma derdi yok bayan içinde rahat bi durum diye düşünürler o yüzden sana o yönde geliyolar. illaki vardır emin ol şans mı dersin, kader mi denk gelir mutlaka ümidini yitirme

    0|0
    0|0
  • Nerede, ne şekilde yaşadığınızı bilmeyerekten bu mesajı genelleme yaparak yazıyorum.

    Öncelikle, hayatınızın sizin hayatınız olduğunu, insanların ne söyleyeceği, ne edeceği gibi şeyleri düşünerek kendinize hayatınızı zehir etmeyin. Çünkü gün sonundan herkes evine dönüyor ve siz yine kendi hayatınızla baş başa kalıyorsunuz.

    Bekaret sorunu olmayan kadın avına çıkan erkek müsveddeleri de oluyor malesef. Yani tek amacı cinsellik olup bu uğurda her türlü sahtekarlığı yapabilecek tipler demek istiyorum. Onun dışında sizinle olan ilgisinin ne ile alakalı olduğunu gösteren bir erkek en azından dürüsttür.

    Şunu unutmamalısınız: Hayatın amacı evlenmek değil. ÇEvredeki insanlar evleniyor diye herkes evlenmek mecburiyetinde kendini hissetmemeli.

    Kısacası; çevredeki can sıkıcı insanlar yerine sadece kendi mutluluğunuza odaklanın derim.

    0|0
    0|0
  • biz erkekleri bu hale getiren siz kadınların zamanında attığı kazıklardır. ( genelleme gibi olduysa, istisnalar kaideye bakmasın )

    0|0
    1|0
  • Umutsuzluğa kapılma bence biraz şans sana bu güne kadar iyisi denk gelmemiş ama nesil iyiden iyiye bozuluyor o da bir gerçek o yüzden düzgün insanlar mutlaka var ama nesli tükenmiş link bengal kaplanına benziyor bu durum ;)

    0|0
    0|0
    • Aslında nesli tükenmiş yazısını düzeltiyorum nesli tükenmek üzere iyi korunup bakılmaz ise :)

  • Önce aşk sonra seks kadınlar bunu ister ama bazı erkekler bu önceliği ters çevirir. Farklı ortamlarda bulunman gerek. Dul olduğunu söyleme mesela. Afedersin kızma yanlış anlama ama dul kadınlarla seks yapabilirim diye düşünüyor erkekler. Nasıl olsa bakire değil diye. Yeni tanıştığın kişilere başta bunu söyleme. O zaman niyetini rahatlıkla anlarsın. Arkadaş çevrende öyle birisi yoksa internetten veya sosyal ortamlardan bulabilirsin. Kütüphaneye kimse gitmiyor sanıyorsunuz mesela ama binlerce insan gidiyor. Oradaki insanlar daha sağlıklı düşünüyorlardır. Tanışma yeri olmasa da yan hedef olarak kullanılabilir

    0|0
    0|0
  • BBC kanalı bu konuda bir belgesel hazırlamış izlemeni öneririm : seksin cinsiyeti.

    türk erkeklere gelecek olursak, daha doğrusu bizim gibi baskıcı toplumlarda; erkek her zaman cinsel yönden doyumsuzdur, açtır. hergün 1 kız tavlama imkanı olsa hayır demez, elinde dünya güzeli olsa ondan çirkinini de yanında ister.

    düzgün insanla tanışman dileğiyle...

    1|0
    0|0
  • Bu konuya benzer bir arkadasımız daha soru sormustu. bunun nedeni tamamiyle cıkarlar uzerine kurulu şu anki ilıskiler malesef bir cok erkek gercekten askın sevginın sadece cinsellıkten ibaret oldugunu dusunuyor.

    1|0
    0|0
  • erkekler için potansiyel avsındır

    çok arzulusundur çünkü onlar için ...tadını almışsın artık bırakamazsındır.nasılsa bakirelik gibi bi sıkıntıda yok..iki erkeğin arasında bu muhabbet dönüyosa bu cümleler kurulur mutlak olarak..

    oysa bu beyinsizler bilmez kadın daha sabırlıdır

    hayata yalnız veda eden kadın çoktur bi daha evlenmeden hatta.ama böyle bi erkek arasan bulunmaz.erkek hemen evlenmek ister malesef böyle ( bana göre onursuzca , hala kadının anıları yaşarken ) onursuzca bi durum var.ağırlığını koymak lazım

    1|0
    0|0
  • Ablacım üzülme.

    Dul bayan isen peşinde piçlik için gezen adam çok olur.

    Bir kere bir bayanın "erkek arkadaşı" diye birşeyi olması sakat.

    Hele ki bu durumdaysa...

    Yani sana tavsiyem Allah yolunda git ve o yolda giden birini bul.

    Bu konuda da dua et dua al.

    Selametle.

    1|0
    0|0
  • Maalesef haklısın, çoğu erkek için cinsellik önde geliyor. Ancak belirli yaşa kadar tabi ki, sonrasında evlilik gerek erkek gerekse kadın için kaçınılmaz oluyor. Evlilik kısmında ise kişiler için öncelikler kendliğinden değişiyor, çoğu insan hudutsuz ayrıntılar içinde boğuluyor ve hazin son yaş gelip geçiyor.

    0|0
    0|0
  • kesinlikle katılıyorum arkadaşım afedersin ama herkesin aklı dul s... te ama kendi karısı kızı olsa namus bekçisi olurlar kavatlar

    1|0
    0|0
  • senle alakali bir durum degil sen en iyisini yapmissin nasil olsa bakire degilim diyip o halti yiyen kiz cok hatta bakire gibi takilip zar disinda yapmadigi halt kalmayip namuslu gecinen kizda cok ama tum erkekler bir degildir zinadan korkan sakinan erkeklerde vardir herkesi ayni kefeye koyma sen namusunla yasamaya devam et elbette karsina temiz biri cikar

    0|1
    0|0
  • çoğu erkek malesef düşündüğünüz gibidir,evlenmeyi bekleyemezler,illaki ilişki yaşıya bileceği bir bayan arayışına girerler,çoğuda hedefini tutturuyor tabi,ama sizi bu konudan dolayı içten bir şekilde tebrik ediyorum gerçekten sizin gibisine kolay rastlanmıyor bu devirde,malesef bende henüz bulmuş değilim kısmetimi bekliyorum olursa olur olmaz ise olmaz sorun yok illakide evlenicem diye bir kaidede yok,herşeyin gönlünüzce olması dileğimle:))

    0|0
    0|0
  • cinsellik aşkın bir ifade biçimidir ancak ben birbiri için özel olduklarına inanan kimseler arasında geçmesinden yanayım (evlilikten sonra)

    0|0
    0|0
  • Boşanmis olman bu gozle bakilmanin en buyuk sebebi sanirim dogru insan angeli jolie icin bile kader baksana bradi bulmus baskasiyla oynasmaya kalkmis :) en ideali asik oldugun kadinla sevismektir

    0|0
    0|0
  • İşin zor ya yalnız kalıcaksın erkekler tarafından dışlanıp yada kız kıza takılıcaksın istediğin tarzda adam çok kalmadı

    0|0
    0|0
  • Aşk olursa arkasından cinsellik de gelir ama 1. planda cinsellik varsa orada aşktan falan söz edilemez.. Ayrıca bu sorunun cevabı da kişiden kişiye değişir ama ben aşkı tercih ederim öncelikle cinsellik de zaten kendiliğinden gelir zamanı geldiğinde.

    0|0
    0|0
  • Yanlış bir çevrede yanlış düşünen insanların yanındasın ne yazık ki.Böyle bir yerde istediğin gibi birini bulamazsın.Erkekler aşk yerine cinselliği değil kendi adıma konuşursam halen bakirim ve aşık olduğum bayanla,arzuladığım kişiyle cinselliği yaşamak istiyorum,neden çok özel bir anı rastgele biriyle cinsellik yaşayarak heba edeyim ki?Senin etrafında da işte benim gibi düşünmeyen insanlar var.

    0|0
    0|0
  • Dul bir bayana klasik bakış açısı...

    Özür dilerim ama %80 herkes maalesef seni şu an cinsel ve rahat obje olarak görüyor.

    0|0
    0|0
    • bunda benim ne suçum var ki?

    • Bunu senin değil erkeklerin seni o şekilde düşünenlerin düşünmesi gerekir.

      Senin bi suçun yok bacım.

      Sen doğru bildiğini yap.

  • Önce sevgidir. Onun dışında cinsellik yaşanmaz zaten. Bende bu konuda beni çok çok yanlış anlayan insanla karşılaştım.. Niyetim olmayan birşeyi niyetimmiş gibi hisseden ve bana yansıtan insanlar oldu.. Sen karşında ki insana emin olmadan ters tepki verme bence :(

    0|0
    0|0
  • insanlarımız fırsatcı kimse güzel seyleri hayal edemıyor biz nezaman insan olacaz bnde bilmıyorum...

    1|0
    0|0
  • Olay da burada kopuyor zaten; boşanmış bir kadınsan toplumun kafasında oluşan tabular yıkılmadan gerçek sevgiyi aradığın kişiyi bulman gerçekten de zordur. O yüzden "kankam", "kardeşim" dediğin kişiler artık bu sıfatta olmazlar.

    0|0
    0|0
  • bende senin erkek modelinim benimde 6 yıl oldu ayrılalı her şey tamam ama iş ciddiye binince kaçışmalar bende muhafazakar yapıda biriyim sanırım evde kaldık arkadaşım...

    0|0
    0|0
  • Sabretmelisin vardır karakterli dogru dürüst birileri elbette

    0|0
    0|0
  • Dendiklerinde haklısın ama çevrende her gördüğün kişi senı cınsellık yönünden kullanmak istemez ama uzun bı süre oldu duyorsun boşanalı her insan gibi seninde karşı. Cinsine cinsel duyguların kabarıyor bununda bıraz etkısı var ama genede sen haklısın

    0|0
    0|0
  • Dul bayanlar icin kaliplasmis dusunce sekli ki benim sahsi dusuncem sende isteklerinle onlarin sadece bu yonlerini goruyor olmalisin

    0|0
    0|0
  • eski eşinle barışman en isabetlisi olur bence .affına sığınıyorum ama günümüzde halkımızın çoğu dul bir kadınla sadece cinsellik yaşamak için takılıyor

    0|0
    0|0
  • Aşk yerine cinsellik tercih edilmez. Aşkın içinde cinsellik de vardır çünkü. Yoktur diyen gaz döküp yaksın kendini.

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    15

Kızlar Ne Diyor 6

  • Ne yazık ki kadınlar cinsel bir obje gibi görülüyor! Bir da boşanmış birisiysen her şeyi yapmaya hazırmışsın gibi görüyorlar.Allah kolaylık versin size

    1|1
    0|0
    • Kadınlar cinsel obje gibi görülmüyor; kadınlar kendisini cinsel obje gibi sunuyor..

      Olay bu.

    • Hepsini Göster
    • Genellemem asla, ama çoğullasam yeridir sanırım.

      Ahir zamanda kadınların iffetlisini bulmak çok zor hakikaten.

    • İffetlisini bulan da kıymet bilmiyor ne yazık ki bu devirde.İlla ki oynaşmış olmalı birileriyle daha tecrübeli olur diyenleri de gördüm hoş değil ama gerçek :/

  • evet. günaydın.

    0|1
    0|0
  • eğer sen gerçekten evlenmek istiyorsan arkadaşlarına söyle onlar sana bulurlar merak etme hemen evlen demiyorum tanışırsın görüşürsün

    benim annemin arkadaşı kaç yıl sonra evlendi bu şekilde ve mutlu umudunu kaybetme bence

    0|0
    0|0
  • Zor bir durum. Mümkün oldugunca sakla boşanmış oldugunu. Herkes bilmek zorunda degil. Benim bir kiz arkadasim vardi öyle yapiyordu. Sonra evlendi gitti.

    0|0
    0|0
  • evet bencede erkeklerin hepsi cinsellik peşinde koşar istisnasız onların sevebileceğinede hiçbir zaman inanmadım ayrıca onların kandırma cümleside' seven insan cinsel ilişki yaşarmış' cümlesidir uzak dur böylelerinden kuzum

    0|0
    0|1
  • Okadar haklisinki

    0|0
    0|0
Yükleniyor...