Kız arkadaşınız bakire olmadığını söylese ne tepki verirdiniz?

kız arkadaşınız bakire olmadığını söyle ne tepki verirdiniz


0|0
4|21

En İyi Erkek Görüşü

  • Önemli olan bu değil... Benden önce başkasını sevmiş ona inanıp güvenmiş ancak onunla yatmıştır sonra o onu terketmiştir bu o kızın suçu olmadığı için benim için sorun yok...zaten bu devirde zor bakire benim düşüncem budur sevgilime gel benimle yat sevişelim demem ama bakireymiş değilmiş bunada bakmam beni sevsin sadık olsun güvensin bu bana yeterli ve birazda dinine bağlı olsun allah'ı tanıması yeter

    2|0
    0|1
    • Teşekkürlerimi Arz Ederim 25-29

    • Hepsini Göster
    • hıım ne istiyorsun peki

    • Kim olduğunu Bilip Aynı İltifatı Almak.. ve burdan Bir selam Gönderebilirmiyim Acun Bey Eksiliyen Arkadaş Erkek Evet Hissediyorum ...BAKİRE kız Arıyorsunuz da Neden Bulduğunuz Bakireyi Bozmaya Çalışıyorsunuz O Zaman !'

Erkekler Ne Diyor 20

  • Hemen pencereleri kapıları kapatır perdeleri çeker yanımda duran abajuru açar yüzüne bakar sen ciddimisin die sorardım :D

    2|2
    1|0
  • sevgiliyken sıkıntı olmadıgını söylerdim doyasıya sevişiridim sürekli ama iş ciddiye binince farklı sebepler uydururdum ailem falan filan şutlardım hatunu bişi yaşamadım ben pek çünki çevremde gece sesler geliyor gayet ve böyle elalemin adamıyla yatmıs onun altında kusura bakmasınlar ama inlemiş kadını ben çocuklarımın annesi yapmam degil yapamam vicdanım el vermez

    2|2
    2|0
    • bende başkalarıyla inlemiş birini çocuklarımın babası yapmam

    • merak etme yaparsın bende eş yaparım hayat bu neleri yediriyor adama kederlendım gene bak sigarayı bıraktım başlicam sayende ya

  • Bu onun sorunu benim değil.

    0|2
    0|0
    • nasıl yani

    • Hepsini Göster
    • Yoo aksine güzel güzel sevişirdik.

      Bak soru şeklinde eksiklik var gibi.. " Kız arkadaşın" demişsin..bütün erkeklerin kız arkadaşlarından istedikleri en önemli şey sevişip tam birr ilişkiye girebilmek. Bakire değilse yarım kalıyor bazı şeyler. Ha ilerisi için ne olur dersen durum değişir... Sen de Sözlün veya Nişanlın diye sormamışsın dimi..

    • ewet

  • teşekkür ederdim. hayatında başarı ve mutluluk dileklerimle, iyiliği için dua ederek ayrılırdım. aşağı ve hafif görmezdim. ayrılma sebebimi de başkalarından gizlerdim sanırım.

    tabi bunu ilişki ilerlemeden söylemesi lazım. bi aşamaya gelinceye kadar beklemeden yani.

    0|0
    0|0
  • Geçmiş olsun derdim. :)

    0|0
    0|0
  • Sevinirim.

    1|0
    0|1
    • neden

    • Kendi yaş aralığımda bakire bir kızla sürekli sinemaya, yemeğe gitmek bir süre sonra sıkar da ondan.

  • sorun etmem ben bunu

    1|2
    0|0
  • "sorduk mu" derim.

    0|1
    0|2
  • evlenmeyi düşünmüyorsam sorun yok...

    0|0
    0|0
  • oyle durumlerda tamamen ılgıyı alakayı keser onunla asla konusmam

    0|0
    0|0
  • sadece arkadaşımsa farketmez ama hayatıma girecekse nokta... bitti

    0|1
    2|1
  • ilk önce nasıl bozulduğunu sorardım. eğer tecavüz ise aşkımı yetirmezdim

    1|0
    1|0
    • kendi isteğiyle yapmış sa peki

    • Hepsini Göster
    • Ya böyle diyorsunda arkadaş bence seviyorsan böyle şeyleri takmassın ha sen bakirelik şartı arayanlardansan seninde bakir olman lazım ozaman aksi taktirde kız sana sorduğunda benden başkası oldumu hayatında beraber oldunmu dediğinde o eğer bakire ise sende oldum diye cevap verdiysen onunda sana*git deme şansı var bu işler tek taraflı olmadığı gibi insanların hayatı bir zar parçasına bağlı değil bağlayanlarda senin gibi muhafazakar geçinenler öyle yani...

    • sen

  • onun ağzını burnunu kırarım

    0|0
    0|1
  • Açık yürekliliğine sağlık, sevişelim mi? derim.

    0|1
    1|1
  • kaç kişiyle yattın? derdim

    0|0
    0|0
  • nasıl devam ediyorsa , öyle devam eder

    0|0
    0|0
  • kız arkadaşım değilde evleneceğim kız bunu bana dese yıkılırım çünkü bende bakirim evleninceye kadar bakir kalacağım!

    2|3
    0|0
    • haklısın sen öyleysen kızda öyle olmalı bakir olmasaydın kesinlikle desteklemezdim

  • ayrılırım ! ayrılırım !

    2|4
    3|0
  • gayet normal bence

    3|0
    0|2
  • bakireliğini kaybettin ve endişelisin?

    2|2
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • bazıları üzülür

    0|0
    0|1
  • bakire oldugum icin bana soguk davranan erkek arkadasim var bu erkekleri anlamiyorum ben hem bakire isterler ama bakireyim diincede canlari sklir bisey yapamioz diye

    2|1
    0|1
  • SEvgiliyse sorun olcağını sanmıyorum evlenmeyi düşünmüyorlarsa erkek tepki vermez sevişebildiği kadar sevişir

    1|1
    0|0
  • erkek için zordur yalan yok , kız için fark etmez doğrusu fazla

    0|0
    0|1
    • fark eder bence. namusunu korumuş insan artı değer olur.

Yükleniyor...