Dini bilgisi iyi olanlar bakabilir mi?

Arkadaşlar ben 18 yaşımdayım. Mast yapmak günah olduğu utanıyorum evde yalnız olsam bile. Bu yüzden bende rüyalanma oluyor. En son bu sabah oldu. Ailemle yaşıyorum bu durum beni utandırıyor. Şimdi soruma gelecek olursak. Rüyalanmamak için haftada bir kere mast yapsam günah olur mu?


0|0
5|6

En İyi Kız Görüşü

  • Olur, rüya görebilirsin zaten mastürbasyon yapmayınca yine de yapmaman lazım.

    0|1
    0|1
    • Senin pe nisin var mı ne biliyorsun

    • Hepsini Göster
    • Yahu rüyalanmasam bile bunu bilmek için mikimin olmasına gerek yok dini bilgisi olan herkes bilir bunu. Kaldı ki dediğin gibi kadınlar da rüyalanabiliyor illa ondan olmasına gerek yok.

    • Kadınlar kolay kolay rüyalanmaz kız arkadaşlarımdan biliyorum ama erkekde farklı durum var o bilemez bunu

En İyi Erkek Görüşü

  • Masturbasyon insanları isteklerini bastırıyor kötü seyler yapmasına engel oluyor abartmandan ihtiyaç halinde yapmanda sakınca yok. kötü seylerden korur seni

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • Buyuk gunahtan kacinmak amaciyla yapilir. Sizde bu keyif degil ihtiyactir yapmama gibi bir luksun yok evet hayal kurdugun icin gunah ama baska kadinlara bakacagina belli araliklarla nefsini korelt.

    0|1
    0|0
  • çok aşırıya gitmedikce günah değil diye biliyorum eğerki çok zor durumdaysan gözünün harama kaymaması için ve başka bir rahatsızlığa sebebiyet vermemesi için ayda 1 defa falan :)

    0|1
    0|1
  • zina yapmakdansa mast yapman lazim idare edebilmen icin arada sirada yapabilrsn yani günah oldugunu duymadim ben hic

    0|1
    0|0
  • Bu senın ihtiyacın cocuğum niye günah olsun yemek yemek gunah mı tuvalet e gitmek günah mı

    0|1
    1|1

Erkekler Ne Diyor 5

  • Günah tabii.
    Ailene söyle evlendirsinler seni. Boşu boşuna yanma

    0|1
    0|0
  • o konu hakkında kesin bir şey söyleyemem. ama yapmamak en güzeli..
    şüphe varsa ondan kaçacaksın der dinimiz.

    0|1
    0|0
  • Rüyada boşalıyorsan sorun yok zaten.

    0|0
    0|0
  • mecbur kalınca mast yapılabilir.

    0|0
    0|0
  • olmaz hemen abdest alacaksın

    0|0
    0|0
Yükleniyor...