Aids bulaşmışmıdır?

Ben bundan 1 sene önce kadar hayat kadınıyla ilişkiye girdim ama ilişki sırasında kondom kullandık oral yaparken kullanmadı şimdi sizce geçmişmidir bilgisi olan var mı


0|0
0|10

En İyi Erkek Görüşü

  • hiv bulaştıktan 3-5 hafta içinde akut hiv enfeksiyonu denen bir şey geçirirsin. Gribin 10 misli hali gibi düşün evde yatarak atlatamazsın hastaneye gidersin illaki. Hastaların %80i bu aşamayı yaşıyor, yani böyle bir şey yaşamadıysan büyük ihtimal hiv pozitif değilsindir. Ama genede git test yaptır anonim yaptırabiliyorsun testi 150 lira fake isim ver yeter adres telefon vs hukuken alamazlar. Bunun dışında oral seksle hivin geçmesi için partnerin ağzında kanayan yara olması lazım hiv tükürükte yok çünkü. Umarım bu olaydan ders alırsın ve toplumdaki hiv pozitiflilere yardımcı olursun bundan sonra

    0|0
    0|0
    • arkadaş iyice açıklamış :D

    • Hepsini Göster
    • hıvlılara yardım edersin demişsin ne yapıcam ki

    • Pozitif yaşam derneğine bağışta falan bulun ne bilem mk

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Erkekler Ne Diyor 9

  • Tükrükle bulaşmaz.

    0|0
    0|0
  • Cok dusuk ihtimal bir hastalik bulasmasi. Hastanede test yaptir icin rahat edecekse.

    0|0
    0|0
  • Kondom var ise virüsten korunmuşsunuzdur. Oral ilişkide de tükürük salgısında yok denecek kadar az bulunan hiv vericiye bulaşmaz. Ancak partnerinizin ağzında kanamalı bir yara var ise risk vardır.

    0|0
    0|0
  • 1 sene evvel yaptın ve şimdi sruyorsun, bu süre zarfına kadar'da birşey olmadı?

    garip.

    0|0
    0|0
  • Midem bulandirici hayat kadinina gitmeyiniz teklikeliiii

    0|0
    0|0
  • gecmez oo hastalık tukuruk olan hıçbir yerde yaşamaz ancak ilişkiynen gecer :)

    0|0
    0|0
  • Yok. .

    0|0
    0|0
  • intaniye enfeksiyon hastalıkları uzmanı git kan testi yaptır

    0|0
    0|0
    • ELISA (Anti-HIV) testi yaptır negatif ise hiv aids deyilisin

  • Bir şey olmaz

    0|0
    0|0
Yükleniyor...