Ozel bolgemde kil olmasi gelecekteki esimi rahatsiz eder mi?

Killarimi almayi sevmiyorum canim cok aciyor bu durum esimi rahatsiz edermi


0|0
2|40

En İyi Erkek Görüşü

  • sürekli kokar ama kıl bakteriler için ev konumunda sen rahatsız olmuyo musun ne demek acıyo? jiletle al , tüy dökücü kremle al ama al yani ayıp bee üffff pislik seni :D :D :D :p

    1|1
    1|1

Erkekler Ne Diyor 39

  • eşini bırak da önce seni rahatsız eder. bakterilerden dolayı sürekli enfeksiyonla başbaşa kalırsın.

    hiç bir erkek de senin bu halinle olmak istemez.

    şahsen ben dünya güzeli de olsa kıllı kadınla asla yatmam.

    0|0
    0|0
  • Gelecekteki eşin derken? Şimdiki için fark etmiyor mu?
    Ayrıca " BAKIM " denen bir durum var, hani Hijyen filan, şekil şemal!!!

    0|1
    0|0
  • Kendini nasıl mutlu hissediyorsan öyle davran.

    0|0
    0|1
  • Kılsız olması tercih nedenidir.

    0|0
    0|0
  • Kesinlikle aman aman aman koltuk alti kisa dahi olsa igren makat vajina aman aman gogus uc cevresi aman aman igrencc

    0|0
    1|0
  • eşin olsam rahatsız olurdum

    0|0
    0|0
  • tüyler inasn vücudunda gereklidir.. oradaki tüyler özellikle.. amerikan jinekoloji derneği hamile kadınlara kesinlikle almamaları konusunda uyarıda bulunuyor... düşünelim neden :) kocana gelrisek sorun edeceğini sanmam.. seven sıkınıt yapmaz.

    0|0
    0|0
  • Evet eder. Cımbızla falan mı alıyon gı ne demek acıyor? 1001 türlü yolu var be 😃
    Hamam otundan
    Jilet ordan epilasyona 😜😎😏
    Biz gibi her yerden çıksa napıcaksın 😁😂😃

    0|0
    0|0
  • Zevke göre değişir bazıları çok severken beni soğutuyo, itici geliyo, pürüzsüz, kaymak gibi olmalı :)

    0|0
    0|0
  • Bence eder

    0|0
    0|0
  • Tuy dokucu kremler var deneyebilirsin

    0|0
    0|0
  • Eder.

    0|0
    0|0
  • bak hele kirli kirli dolaşacak sevmiyormuş git kes şunları bende sevmıyorum zorunluluk denen bışey var sakalım on mılyon olsada onlar hep temız olur tıksındırme eşını yazık be adama hergün ormanla yatıp kalkıyor iğrençççç :)

    0|0
    0|0
  • yok ben olmam

    0|0
    0|0
  • 1 cm kadar sorun olmaz yanlız 1cm den yukarısı sorun olur 😊

    0|0
    0|0
  • Cinsellikte hijyen önemlidir, Bilhasa kadınlarda, bu yüzden temiz olmaya özen göstermelisin

    0|0
    0|0
  • Bnece eder o ne iğrenç

    0|0
    0|0
  • VEET VAR Kizim hastamisiniz

    0|0
    0|0
  • Çok değilse etmez ama kıllı da seven var

    0|0
    0|0
  • eşin rahatsız olmasa bile öyle mi gezeceksin?*kokulu kokulu kıllı kıllı?

    0|0
    0|0
  • jiletle alma makasla kısalt sende ben öyle yapıyom çok da rahat valla jilet kaşındırıyo

    0|0
    0|0
  • hayr etmez

    0|0
    0|0
  • kılsızını buldukta

    0|0
    0|0
  • REEL Mİ SANALMI

    0|0
    0|0
  • Eder tabi pisliktur alicaksin agda yapamiyisan trasla en azindan

    0|0
    0|0
  • Eder tabi. Tertemiz olmalı Kaymak gibi. Olmalı

    0|0
    0|0
  • Bence eder

    0|0
    0|0
  • Hicmi almiyosun

    0|0
    0|0
  • kokmasından tiksinmiyorsan seni senin gibi bir keko alırsa sorun yok mk

    0|0
    0|0
  • Benim kil tüy takıntım yok yeter ki hijyen olsun

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    9

Kızlar Ne Diyor 2

  • Üzerine kusar büyük ihtimalle. Rezillik be. Ayrıca temiz ve sağlıklı değil. Kişisel olarak orada çok bakterinin oluşması seni rahatsız etmiyor mu? Ayrıca oral seks in güzelliğini asla bilemeyeceksin

    0|1
    0|0
  • Agda ve lazer diye bir sey var biliyor musun?

    0|0
    0|0
Yükleniyor...