Kan geldi ama acı falan yok?

Bugün mast yaparken arkadan eski rimelimi soktum. Daha önce eski sevgilimle anal yapmıştık o zaman hiç bişey olmamıştı ama bugün kan geldi korktum bir şey olmuş mudur?


0|0
4|14

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 13

  • Anal bölgede kılcal damarlar çok yoğun, yüzeyel ve hassastır. Herşeyi g. tünüze sokmayın. Bunların tedavisi zor ve zahmetlidir. Hasta açısından da konforsuz bir durumdur.

    0|0
    0|0
  • Olmaz olmaz... en fazla rectumu biraz zorlamissindir... neticede rimel ne kadar buyuk olabilir ki... bir dahakine kayganlastirici kullan sorun olmaz..

    0|0
    0|0
  • arkadan birsey olmaz zedelenmistir

    0|0
    0|0
  • Neden rimel soktun ki yani gerek var mıydı?

    0|0
    0|0
  • İlk defa duyuyorum analdan kan geldiğini

    0|0
    0|0
  • Yıttırmışsın

    0|0
    0|0
  • Çok sokmuşsun demek ki

    0|0
    0|0
  • Bişey olmadı. Kontrol ederim ben

    0|0
    0|0
  • dikkatli ol panpa.. öyle herşeyi sokma :) bir de istiyorsan sanal dene :)

    0|0
    0|0
  • Kayganlastırıcı bişi sürmediysen zedelemiş olabilirsin

    0|0
    0|0
  • Rimel ne?

    0|0
    0|0
  • Uzun zamandır ilk defa yaptıysan normaldir korkma :) rimel yerine daha düzgün birşey kullan ve bolca kayganlaştır kremleyip kolay olur ve zevk almanı sağlar. Kendini iyice gevşet ve salatalık ya da parfüm şisesini girişinden sokmaya başla devamı kolay olur.

    0|0
    0|0
  • soktuğun şey tahriş etmiştir penis gibi olmaz sokma başka şeyler söyle yardıma geleyim :))))

    0|0
    0|0
    • tabi canım hemen ararım seni :D

    • Hepsini Göster
    • hıı tabi tabi :))

    • eline geçeni sokacağına adam gibi penis sunuyorum sana yinede yaranamıyorum ya :))

Kızlar Ne Diyor 4

  • Basürsündür belki

    0|0
    0|0
    • Ondan önce hiç böyle bir şikayetim yoktu bir kere oldu sadece. Onu akıl edebilecek seviyede sağlık bilgim var teşekkürler

    • O zaman kaygan değilken yaptıysan tahriş olmuştur ondandır canım, ama basür dedim diye kırdıysam özür dilerim , bu herkeste olabilecek sorun sonuçta kabızlıktan dolayı aklıma ilk o geldi ama inşallah iyi bir şeydir.

  • Eski Rimel mi? 😂😂😂

    0|0
    0|0
  • Doktor seni muayene edecek ve sana "maskara olmuşsun" diyecek !!!

    0|0
    0|0
  • Tahriş etmişsin

    0|0
    0|0
Yükleniyor...