Bu yaşta bekaret hala önemli mi?

26 yaşım var, bakireyim.. tek sevgilim vardı onunla sevişiyorduk ama ilişkiye girmedik. güzelim çekiciyim ve bir sürü teklif eden erkekler var ama hem dini açısından günaha girmek istemiyordum hem de ilişkiye girdiğim adamın da ilk ve tek olduğunu isitoyrdum. kocam için bu yaşımda bekaret hala önemli olacak mı?

Güncellemeler:
sevişiyorduk cümleden çıkarttım çünkü yalnış anlıyorsunuz. Asıl soruma dikkat lütfen

1|1
6|51

En İyi Erkek Görüşü

  • neyin kafasını yaşıyo bu yeni nesil ya .devir değişti diye bekaretimizi mi vermemiz lazm illa. ben 22 yaşında bi gencim ve bunun böyle olması gerektiğini düşünüyorum bana geri kafalı diyenlerin de beyinden yoksun olduğunu düşünürüm. devir değişti diye evleneceğim kadının üstünden geçenin haddi hesabı belli olmayacak diye bişey yok. he ben genişim rahatım evlendiğim kadın zamanında kaç kişinin altına girmiş kaç kişi düdüklemiş kaç kişinin zevk aleti olmş önemli değil diyen varsa buyursun alsın o zevk aletlerinden bir tane ama ben bakir bir erkek olarak bakire bir kızla evlenmek isterim. ben erkek olduğum halde kendimi tutabilmişsem karşımdakinin bayan olarak da hayli hayli tutmuş olması lazm kendini. sana da tavsiyem evlenmeden ilişkiye falan girme pişman olursun...

    4|1
    1|0
    • pişman olurum o kesin de fikrin için sağol

Erkekler Ne Diyor 50

  • güzel düşünüyorsun tebrik ederim!

    eğer önemli görüyor ve önemsiyorsan senin için karşındaki yani eşin ilk olacaksa onun içinde ilk olmayı istemek aslında hakkın da bence :) ve ayrıca mantıklı ve güzel uyumlu ahenkli bir denklem!yani olması gereken beklenen ve istenilende bu olmalı!

    mesela ben çok düşünürüm benim ilk olanı yine ilk olacak olanla yaşamayı!

    gayette mantıklı ve ideal gelir!

    burada çok laf yersin çok azar işitirsin çok şey söylenir ama ben seni anlıyorum ve ne demek istediğini de ve niçin böyle düşündüğünü de :)çünkü damdan düşenin halinden damda düşen anlar:)

    bence düşüncen güzel!

    1|0
    1|0
    • destek için teşekkürler gerçekten

    • Hepsini Göster
    • yani popüler değil yüreksel düşüncemdi :)

      bu arada aynı bakıyor ve aynı düşünüyoruz!

      buralarda pek bu şekilde yüksek derecede aynı düşünce ve bakış açılarına pek denk gelinmiyor!

      tanışmaya ne dersin?yani en azından tanışmaya çalışalım bir yola girmiş oluruz böylelikle burası vesilesi ile!

      ne dersin?

    • evlenmeyi düşünüyor musun?

  • Ben insanın kişiliğine ve izlediği yola önem veririm bekaret yada benden önce ne yaşadığına bakmam sonuçta herkes hayatı yaşayarak öğreniyor ama bazı sosyaküktürel eksiklerden ve eğitim özellikle kendini eğitememiş insanlarda bu arayış gözlemlenmekte helhasılı %80 i için önemli değil geri kalan 20 si için önemli anladığım kadarı ile cinsel açıdan artık bir deneyim yaşamak istiyorsun o sebeple soruyorsun günümüzde bekaretin pek bir önemi yok anlıyacağın ama dini boyutta bakacak olursak kendi bekaretini kendin bozmanın zararı yok ama bir erkek ile bunu denemen zinaya girer orassıda senin ile Allah arasında ona bişey diyemem :)

    1|0
    0|0
  • kesinlikle önemli. sen bakma çağdaşlık ayağından "bu çağda bekaret mi olur" diyenlere. bu yaşa kadar korumuşsun, devam et. belki yarın karşına evlenmek isteyeceğin adam çıkacak ve türk erkeklerinin %90'ı gibi bekaret onun için de çok önemli olacak. devam et, kendini bozma.

    2|1
    1|0
    • çıkarsa... çıkmazsa da bakire ölürüm galiba( önceden hep o hikayelere inanıyordum, yaşım 30 gelirse artık bi önemi yok gibi

    • öyle deme. bakire ölmezsin merak etme. imtihan dünyası. sabretmek lazım. ben erkek olarak 26 yaşıma kadar dayandım ki azgın halimle. sen de dayan sonuç güzel olacak senin için emin ol.

  • İlk Önce güzel bir davranış ve düşünce içerisindesin... Nasılsa bir çok erkek bekaretı bozulmamış kız ıstıyorsa bır çok kızda hıç ılışkıye gırmemış bır erkek ıstemekte hakle ;) Herkez ılk ve son olmak ıster bır omur boyu eşıne aıt olmak ıster bu yaşa kadar gelmışsın bundan sonrada sabret derım umarım hayırlı bır talıp gelır sende mutlu olur evlenırsınız canım :)

    2|1
    1|0
  • Kafana göre güvenebileceğin birini bulup yoluna devam etsene, istiyosan onunla evlen istiyosan biraz daha bekle ama boş kalma, bu hem senin ruhuna da iyi gelir ancak şartları unutma dürüst güvenilir ve mümkünse aşık olabileceğin onun da sana aşık olabileceği birini teklif edenlerden değerlendir.. Mezara mı götürecen :)

    2|0
    0|1
  • kişiden kişiye göre değişir bence bu ama coğu erkek o yaşa gelmiş bi kızın hiç bişey yaşamadığına inanmaz zaten bakire olmamasınada pek şaşırmaz

    2|1
    1|0
    • son zamanlar öyle düşünmey başladm 25 kadar güzel sonra komik(

    • =)) ya artık yaşadığımız çağda bu gayet normal yani herkes bi şekilde yaşıyo bunu sonucta zevk almanın nesi kötü demi ama =))

  • önemli olacak ve sen özel olacaksın şahsen ben evlendiğimde bkire bir kızla evlenmek isterim çünkü ben onun ilki olurken oda benim ilkim olur

    1|0
    1|0
  • Sanki bu soruyu daha önce gördüm gibi. Bence 26 ya kadar sakladıysan kocanada saklarsın ha gayret.

    2|0
    1|0
  • açık ve net söylüyorum,zamanında yapmıştır bir cahillik olmuştur,benim için sorun değil yani yeterki gönüller bir olsun sevsin anlayışlı olsun

    2|1
    0|1
  • elbette önemli olacak

    1|1
    1|0
  • Önemi çok büyük bir erkek için.. Takmam falan diyenler kudurmuş olanlar onları samimi bulmuyorum :) Öpüşüp koklaşması sorun değil herkez birşeyler yaşamasa olmaz zaten.. ayrıca şuda var geçmişini sorgulayamaz karşındaki buna hakkı olmaz.. Bakir olman güzel 5dklık zevk icin çok şey kaybediyor insan.. pişman olanlar etrafta çok forumdada bi ton var zaten :)

    1|0
    1|0
  • evlilik yapmamış bir insanın bakir/bakire olması öncelikle kendi için önemli bir değer diye düşünüyorum. ben de bakirim karşımdaki insandan da bu konuda böyle düşünmesini beklerim. evlenip boşanana saygım var ama sevişmek filan yakışmıyor diyorum :(

    1|0
    1|0
    • ben de hemfikirim. bunun için bu kadar bekledim, ama doktorlarını diyeceği farklı malesef

    • tam anlayamadım galiba, hemfikirsen doktorun diyeceğine ihtiyacın olmuyor zaten?

  • Bu yaşta daha çok önemli. Adamın güvenin tam kazanmış olursun. Bu yaşa kadar kendini bana saklamış vs.

    1|1
    1|0
  • arabayı galeriden çıkardığın anda 2.el olur.ben yavaş sürdüm hızlı sürdüm desende 2.el olur.bayanda ha sevişmiş ha içine girmiş sonuçta ikiside aynı şey.ama unutma her şeyin bir alıcısı vardır.bu ayrıntılara takılma hayata 1 kere geldim ve asla bir daha bugün olmayacak.ama unutma hayat senin yaşam senin beden senin nasıl istiyorsan öyle yaşamak senin hakkın ve asla kimse buna müdahale edemez.

    1|0
    1|1
  • Seviştikten sonra kusura bakmada bir önemi yok benim için o zarın.İster olsun ister olmasın.Biz zara bakıp yargılamıyoruz.

    Ah ah kimse anlamadı beni bi sen anladın onda da yanlış anladın.

    1|0
    1|0
  • Daha önce evlilik yapmadıysanız, sanıyorum 30'larınızda da olsanız bekleyen bekleyecektir öyle olmanızı..

    Önem vermeyen için zaten bir önemi yok..

    2|0
    1|0
  • 40 yaşına bile gelsen bunu kafasına takacak denyolar maalesef var..

    2|0
    0|1
  • madem daha önce seviştin hala neden bekaretten bahsediyosun bekaret dediğin 3 5 milim zardan mı ibaret

    2|2
    1|0
    • adamın dibiya konusuyorr +1

    • değil. ama vucuduma dokunmak ve içine girmek orgazm olmak farkı var

  • önemli..yaş ile alakası yok...

    2|1
    1|0
  • olacak her zaman önemli olacak bu toplumun kuralları gereği olacak.

    1|1
    1|0
  • önemli tabiki ,ne güzel bu yaşa kadar kendine hakim olmuşun biraz daha dayan :)

    1|1
    1|0
  • başlıktaki soruna cevap veriyorum.

    bekaretin sadece zardan ibaret olduğunu düşünen olduğu sürece bu devirde önemli kalır tabi. nasıl bi zihniyet anlamıyorum bütün herşeyi o zara bağlayanları. bana göre bekaret denen şey bacak arasında aranmamalı kafada aranmalı

    1|0
    0|1
    • bacak arasında yoksa kafada olabilir mi sence

    • her insan zamanında hata yapar. yaptığı hatalar yüzünden ön yargıyla yaklaşmak birine yanlıştır. hata yapmıştır yanlış birini sevmiştir sonunda da bakireliği gitmiştir.

      ya da şöyleleri var bakire olup da diğer yerlerden neler neler yapanlar.

      şimdi ikincisi gibi olcağına ilk dediğim gibi olması yalan söylememesi her zaman daha önemli

  • nasıl ilk olucak adam sevişmişsin sen:))

    2|1
    1|0
  • cinsellik yaşamak yetmiyormu ille bi yerler delinmesimi lazım

    0|1
    2|0
  • bekaret herzaman erkek için önemlidir, kendini aşmış tabularını kaldırmışsa sorun etmez bunu ama tutucu ise ki yazından seninde tutucu olduğunu hissediyorum, evlilik öncesi oral ve anal seks yapılabilir diye düşünüyorum

    0|0
    3|0
  • dini açıdan sevişmek de günah evlenmeden sevişemezsin o yüzden sen dini açıdan hiç düşünme

    2|0
    1|0
  • evet önemli ..

    2|0
    1|0
  • Şu bu devirde önem veren kaldımı diyen denyolar sen hangi ülkede hangi dine mensupsun onu da yaz bari.Tabi ki önemli.Sen bakireyim diyosun ama yine de birşeyler yapmışsın.Bakireliği sadece bir zarın yırtılması olarak biliyorsan yanlış biliyorsun.

    1|0
    1|0
  • bence beynen bakire değilsin...

    yapacağını yapmışsın...sadece şeklen ve tıbben bakiresin...

    isterkende önce aynaya bak ne görüyorsan onu isteme hakkın var...

    senin bakire olmana önem verecekmi sorusuna ise;

    erkekten erkeğe değişir diyorum..

    kimi önem verir kimide önem vermez..

    bu kısmet işi...

    1|0
    0|0
    • aynaya bakınca bi kadın ve anne görmek istiyorum. öpüşmemiş sevişmemiş yaşamamış evde oturan 26yaşlı kızı değil

    • Hepsini Göster
    • farklı dilde konuşuyoruz anlamadın

    • sen yazdıklarını oku sonra yaz...neticede biz olayın şahidi değiliz..senin yazdıklarına nacizane yorumlar yapıyoruz..tabiki burda amacımız seni hırpalamak değil..sadece samimi bir ortamda sohbet ediyoruz..basitcesi bu...

  • bu devirde hala buna önem verenler kaldı mı ya

    1|0
    1|2
  • Erkekler Devam
    20

Kızlar Ne Diyor 6

  • Yiyişip de bekaret sorgulamak saçma canım..

    5|6
    2|0
  • Bakir istemediğin sürece önemsiz kişi kendi gibi yaşayanıda düşünenide mevcut bulabilir

    4|0
    0|1
  • 26 yaşta dahil , hiç bir yaşta bekaret önemli değil.

    Ama bazı man kafalar var nesli tükenmekte olan 40 yaşında da olsan "neden bakire değilsin?" der.
    Bu devirde tartıştığımız konuya bak !

    #İntiharSebebi

    0|0
    0|1
  • sen çoktan günaha girmişsin

    1|3
    3|1
  • 28 yasımdayım bakireyım evet bekaret bencede önemli

    4|3
    1|0
    • bunu duymak ne güzel, tek değilmişim)

    • mesele zar meselesi değil kocanla ilkini yaşamak ilerde çocuguna layık bir anne olmak işte bu yüzden evlenmeden asla bir kız bekaretini kaybetmemeli..

  • belki olmaz ama bekaretin olursa onun hediyesi olursun

    1|1
    1|0
Yükleniyor...