Sesinin duymak istedim dedim bir şey olmadığı sürece arama beni dedi.

Merhaba 6 senedir tanıdığım bi kız arkadaşım vardı.. 5 aydır beraberiz biz bu kızla.. ilk sevgili olduğumuz gece bana bakire olmadığını söylemişti ben onu bedeni için istememiştim kabul ettim problemde etmedim hiç yüzüne vurmadım bi kere bile . arakadaşken görüştğümüzde bel altı muhabbet bile istemezken başka arkadaşlarıyla facebookta bi rüsü bel altı muhabbet yapmış .. onalrı yakaldım senden önceydi hepsi ve geyik muhabetti dedi. peki dedim hatta o gece bednen iğreniyomusun dedi hayır dedim yine elini sıkı sıkı tuttum sarıldım yine kapadım olayı .. yine hiç bişey demedim yüzüne vurmadım .. daha sonra bi gün habersiz bara gittim tesdüf arkadaşları ordaymış söylemişler inkar ettim gitmedim dedim yalan söyledim ayrıldık.. daha sonra barıştık ailesi beni istemiyodu zorla yeniden barışıtğımızı kabullendirdik .. Arkadaşları sürekli ayrılammız için baskı yaptı .. olmadı ayrılamdık .. Kaza yaptım benim adıma kazayı üstlendi boş senede imza attı maddi manevi yanımda oldu .. ama geçen gün ikinci bi facebookum vardı onu görmüş evet benim hesabım ama şifresini bilmiyom dedim çok önce açmıştım onu dedim . cumartesi günü yakaladı konuşmalardan bi kız arkadaşımla konuşmları gördü öyle bel altı cinse l yada askıntılık bi konuşma yoktu sıradan napıyosun ne ediyosun nasıl gidiyo sohbetiydi .. aldattın beni dedi yalan söyledin bana 2 nciye dedi şimdi yine görüşmek istemiyo tiksiniyomuş benden :( telefonlarımı açmadı hiç .. dün gece kapısınn önüne gittim soğukta bekledim söyledim çıkmıycam git üşütüceksin dedi .. sen çıkana kadar seni görene kadar gitmiycem dedim.. soğukta beklemeye devam ettim gitmiycektimde o çıkana kadar .. üzüyüosun beni çıkmıycam dedi bekleme dedi ısrarla ama 1 saat sonra çıktı tamam çıktım gördün beni dedi şimdi eve git yoksa bidaha hiç ulaşamazsın bana dedi .. bende tamam dedim ve gittim ... sabha aradım napıyosun dedim iyi ne oldu dedi yok bişey sesinin duymak istedim dedim bişey olmadığı sürece arama beni dedi. kapattı yüzüme .. mesaj attım neo yüzüme kapatıyosun uzun konuşmuycaktım akşam görüşelimmi diycektim bide sesinin duymak istemitim dedim gönderdim .. cevap gelmedi ... ne ypaayım siz cevap verin ama lütfen aynı durumu siz yaşadığını düşünerek söyleyin :( (( Eğer sormak istediğiniz bi yer varsa söylerim eksik kafanıza takılan biyer varsa .. )

Güncellemeler:
mesela bir çok giyim eşyaı bende laptopu bende kredi kartı bende benimde kimliğim ve ehliyetim onda ama geri al bunları eşyalarımı geri ver falanda demedi ... hee birde yakaladığı gece birdaha böyle bişeyi sezersem direk ayrılırım söylemem bile sessizce giderim haberin olsun demişti... ve dün gece yine oğukta beklerken üzülüyorum bekleme üşüyosun dedi neden üzlülüyosun dedim merhametliyim ondan diye cevap verdi ...

0|0
3|4

En İyi Kız Görüşü

  • Eğer ikinizin hatalarını kıyaslayacak olursak o en azından her şeyini açık açık söylemiş, sen araya yalan katmışsın. Yalan söylemek yerine doğruyu söyleseydin olaylar bu kadar büyümezdi biliyorsun değil mi? Seninle yepyeni bir başlangıç yapmış anladığım kadarıyla, eskileri yüzüne vurmamakla en doğrusunu yapmışsın zaten. Biraz daha burnunun sürtmesini istiyor olabilir.

    0|0
    0|0
    • gerçekten böylemi düşünüyosun ? :) sence bekleyeeyimmi biraz daha yoksa bişeyler yapayım mı senin fikrinle ? gerçekten kötü hissediyom kendimi yemeden içmeden kesildim aklıma kötü kötü şeyler geliyo

    • Elinden gelen her şeyi yap onun için. Ama böyle davranmaya devam ederse elini ayağını çek. Kaçan kovalanır hesabı bu kez sen kaçmaya başla ki o kovalasın.

Kızlar Ne Diyor 2

  • oğlum kız bakire olmadığını sölylemiş sana daha ne halt yiyon sen . ve de bi ilişkide yalan olursa ne kadar seversen sev asla yürümez o ilişki. ikisindede hata sende. boşver yalvarmada. o bulur.

    0|1
    0|0
    • iksindede hata bende ? nasıl yani anlamadım ? Her şey iki bacak arasında mı bitiyo ? bence insanın ruhu bakire olsun... geçmişte yaptığı şeylerle ne bileyim yaaa :( oofffff

    • benim düşüncem öyle değil işte. sen sevdiğin bi kızla evlenmek istediiğn bi kızla öyle bi hatayı nasıl kabul edersin. bana gre çok yanlış yani. ben erkek olsam ne kadar seversem seveyim yine de kabu etmem böyle bişeyi. evet ikisindede hata sende. yanlış anlama bacak arası falan da karıştırma öyle bişeyl demedim. bencede offfff çık çıkabilirsen işin içinden. ayriyeten başka facede kızla konuşmalar falan.. kız orda haklı

  • ben olsam kızın yerinde bir daha senin yuzune bile bakmazdım. madem seviyorsun neden yalan soyluyorsun. yalan soyledin madem niye inkar ediyorsun. gereksiz işler bunlar.

    0|0
    0|0
    • oda zazten öyle yapıyo ... ben napıcak diye sormadım ne yaparsam barışırız diye soruyorum ...

Erkekler Ne Diyor 4

  • kardeşim o kadar üzme kendini herşey olcağına varır hem sen de kendi açından bi değerlendir olayları kız kaçmıyo ya. biz erkeklerin en büyük sıkıntısı bu olayları değerlendirmeden ne istiyosak onu hemen istiyoz ama kızlar çok net bi şekilde tavırlarını koyup kararlarını veriyolar ki bu süre zarfında can çeken yine SEN oluyosun dostum, rahat ol, soğukta kalma üşütürsün ok.

    0|0
    0|0
    • ooofff sağol hacı :sıkı giyinirim totoyu kollarım merak etme sen :) peki bi önerin bişeyin yokmu ?

    • şimdilik yok. yani kendini bu kadar üzme şimdilik. hem ne sanki ayrı bi fb hesabın var diye hiç bi kız senden ayrılmaz onun aklında başka nedenleri vardır bu bahane olmuştur. sinirinin geçmesini bekle.

  • Güzel hikaye, iyi film olur bundan

    0|0
    0|0
    • hocam be makara yapmayı bırakta cidden ne düşünüyosun ? yardım edin diye yazıdm film yapın diye değil ...

  • işin zor hacım, ama kızı kaybetme bence uğraş didin ..

    0|0
    0|0
    • nasıl uğraşayım pahalı hediye sevmiyo .. çiçek böcek sevmiyo değişik bişey kız ... raock - metal takılıyo ...

    • hacım hediye ile olacak bir şey değil bence kıza güven aşılayacak bir şey yapman lazım

    • yok işte nasıl bişey nasıl bişey bulamıyorum .. aklıma gidip istetmek geldi işan vs. falan ama hatunu dışarı çıkarıp bunu anlatıcak yada alışveriş yüzük vs. yapıcak kadar vaktini bile alamıyom çıkmıyo görmek istemiyomuş beni tiksiniyomuş ...

  • Başka bir Erkek sevdiğine sahip olmuş, hiç mi zoruna gitmedi? Nasıl erkeksin sen?

    0|0
    0|0
    • yok hiç zoruma gitmedi ... erkeklikle alakası ne ? bu görüştür anlatmak istediğim şey.. kız bakire olup ilk gecesini benle yaşadıktan sonra ben yokken gidip ona buna vericeğine bakire olmasın sadece bana ait olsun kafidir benim için... yani insanın kendi değil ruhu o* olmasın kardeşim ... burda herkes sıkıntısını dertlerini yazıyo bi yardımı olur diye açıklıkla yazdım paylaştım sizle " Nasıl erkeksin sen" diye bi cümel kurmanda kendinden büyüğüne çok ukalaca...

    • Özür dilerim kardeşim kendimittutamadım ama kusura bakma, haklısın aslında. Ama bilmiyorum ben co acıdım daha doğrusu okurken bile çok zoruma gitti ya, bilmiyorum, belki sadece bende öyledir. Saygısızlık yaptıysam tekrar Özür dilerim

Yükleniyor...