Sevdiğiniz kişinin geçmişi sizin için ne kadar önemli?

Birisiyle tanıştınız, hemencecik aşık oldunuz. Birlikteliğiniz var artık ama o kızın/erkeğin geçmişi pek iyi değil. Geçmişinde yaptığı hataları çok fazla. Bekaret meselesinden tutunda, uyuşturucuya kadar belkide. Bu geçmişindeki yaşanmışlıkları ve hataları sizin için ne kadar önemli olurdu?


0|0
3|16

En İyi Kız Görüşü

  • Geçmişinde ben yoktum ki onun. Değiştiremeyeceğim bir şey için kafa yormam ve düşünmem.

    Beni ilgilendirmez.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 16

  • önemli olan sizin su an yaşadıklarınız. Ama aranızdaki gerçek bir sevgi olduğunu anlaman lazım :( ben de aynı şeyi yaşıyorum. Eskiyihatırlayınca huzursuzlaşan bir seviglim var ona inşallah unutturabilirim herşeyi onu seviyorum ama onun beni gerçekten sevdiğini anlayamadım bir türlü. Çünkü bir gün ayrıldığına mail attığını gördüm :( hala bir takım şeyleri ona izza etmeye çalışıyorum çok zor ama çabalıyorum. Tam anlamadım ama hala bana bi kere onu unutmak için senle çıktım demişti. Bekaretini kaybetmiş karakteri çok sağlam birisi ama... Bir kere eskiyi konuştuk anlattı herşeyi ama üztü kapalı anlattı. Hala onu seviyormusun diyorumü. keşke boyle olmasaydı diyor. Ben de " e onu seviyorsan gidebilirsin hala dedim" gitmem dedi

    1|0
    0|0
  • tatlım sana tek birşey söylicem kulağına küpe yap. Bir insanın geçmişi çok önemlidir. Bir gün muhakkak karşına çıkacaktır. örnek vereyim. Bir kurt yavrusunu ne kadar eğitirsen eğit o büğüdüğü zaman başlar mahallenin tavukalrını yemeğe. Çünkü içinde vardır o doğa. Geçmiş insanlarla beraber yaşar.

    1|0
    0|0
  • Verilen cevaplar gayri samimi, gerçek dışı. kadında MAZİ, erkekte İSTİKBAL aranır der atalarımız. Bu itibarla elbette bir kadının geçmişi ÖNEMLİDİR. Önemli değildir diyenlere soruyorum buradan : ' Madem ki önemli değil diyorsunuz, sözkonusu bu kişi, geçmişini gizlemeden başlasın ilişkiye bakalım. Eğer o adam önemsemiyorsa ne ala, ama önemsiyorsa ne yapacaksınız? ' Sana buradan ' Geçmişini önemsiyorsa boşver onu, ondan adam olmaz, bırak vs. ' şeklinde telkinler gelecektir, geliyor. Bunlar fukara avuntusu inan bana. Bu tipler, genelde sevgili bulamayan kıskanç ucubeler oldukları için, ağacın altında bekleyen tilki gibi, karganın ağzından peynir kapma telaşındadırlar. SAKIN! bunlara kanma. Senin iyiliğin için söylüyorum bunları. Senin hoşuna gitmeyecek hakikat, hoşuna gidecek rüyadan güzeldir.

    0|1
    0|0
  • Geçmiş neden önemsiz olsun ki?

    0|0
    0|0
  • Uyuşturucu en önem verdiğim. Bırakmış olsa da bana ters. Bekaret değil ama nasıl bir cinsel hayat yaşadığı benim için önemli. Söylemek istemediklerini zaten söylemez insan da yine de bu mevzuları bilmek isterim.

    0|1
    0|0
  • hiçbir insan yoktur ki geleceği ve yapacağı şeylerle övünsün her insan geçmişi ile övülür hatırlanır... Yeterince acık oldu mu dostum ?

    1|1
    1|0
  • çok önemli neden aylık haftalık değil ömürlük sevgi isterim

    0|0
    0|0
  • Geçmiş geçmişte kaldığı takdirde önemli değil.

    1|0
    0|1
  • Bunları kendisi acık yureklılıkle soyledıyse en basta, belkı devam kararı alabılırım. Ama ben kendım ogrenırsem, o dakıka bıtıtırım ısı.

    0|0
    0|0
  • nasıl oluyormuş o hemencecik aşık olmak :S:S

    1|0
    0|0
  • Çok önemli.

    0|0
    0|0
  • önemlidir bence geçmiş ama bazen önemli oldugu halde görmezden gelebiliyoruz

    0|0
    0|0
  • parçalanmış bir atom taneciği kadar

    0|0
    0|0
  • bırakmışsa o işleri sorun olmaz.

    0|0
    0|1
  • valla önceden olailir falan derdim belki ha bi bok yapmış biride değiim hiç sevgilim olmadı mesela o derece ama apartımda kız odasına elemanı sokup deliş gibi günlerde arkadan verince inlemesinide duyunca tek şey düşündüm lanet olsun o kızlara bok var başlarım hatasına elalemin altında zevkle inlicek sonra benim çocugumun annesi olucak öyle kadınlara genelev yakışır o kadar diyorum gerçi çok fena söverdim ama neyse

    0|0
    0|0
  • ben hayatta kabul etmezdim çünkü çok düşünürüm yani eşim yanımd ayatar huzur içinde uyur bense onun benden önceki hayatı aklıma gelir uykularım kaçar yanlış anlamada evlenem o tipte biri ile daha iyi ben huzuru severim kadın beni düşündür mesin ben ona hayatı yaşatırım

    kabul ederim diyen kişileride görürüm ben bunlar ilerde psikolojik sorun yaşama ihtimali var

    1|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • Gecmısınden bana ne

    0|0
    0|0
  • yüzünü sanüsrlediğin gibi gibi geçmişini de sansürleme ihtiyacı hissediyorsun sanırım.

    geçmişte yaşadıklarını "hata" olarak nitelendiriyorsa o kişiye karşı saygım da azlır. geçmişi de ğil ama geçmişini nası değerlendirdiği daha önemli.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...