Kızlık zarı nerdedir bozulması bu kadar mı basit ya?

yanii yırtılmasıı kolay mıı bu kadar yırtılınca nasıl anlaşılıyor misall penis haricinde nasıl bozulur merakımdan soruyorum sadece bakireyim habi bu zarrınn penisle bozulması nasıl oluyoo bozulduğu nasıl anlaşılıyo kızlar bozuldu demiş yırtıldığını nasıl anlıyolar kii ben de bunu anlamadım


0|0
5|19

En İyi Erkek Görüşü

  • Eğitimde bu konulardaki eksiklik maalesef çok fazla. Ve çoğu kişi tecrübe edinmeden kulaktan duyma, ordan burdan araklamalar ile bu konular hakkında yalan/yanlış bir çok fikre sahip oluyor... Sormuş olmanız güzel, ama cevaplara biraz göz attımda ne kadarda bilinçli (!) bi' nesle sahibiz...

    Cevap olarak bir kaç kelam: Kişiden kişiye ve vajina yapına bağlı olarak değişik tipte zar oluşumları mevcut. Sanıldığı gibi girişi kapatan bir zar değildir. Kılcal damarlarla örülü zarımsı dokudur. Tamamen kapalı değildir (nadiren kapalı olanları mevcut). Kapalı olması durumunda "adet kanaması" sonucu kanın dışarıya akmasını engeller. Genel olarak görülen Vajinanın 3-4 cm kadar içersinde hilalimsi ve ortasında delik-delikler bulunan bir yapı. Deliğin büyüklüğüne göre (esneklik) kazanır. Kimi kadında bu deliğin büyüklüğü fazladır, penisin rahatça girebileceği kadar. Bu sayede "yırtılma" gerçekleşmeyebilir, doğumda yırtılma görülebilmesinin nedenidir. Diğer bir gerçek, (rakamı tam hatırlamıyorum) ama 1000-2000 kadından birisinde bu zarın oluşmadan doğduğu. Kılcal damarların çokluğuna bağlı olarak kanama miktarı değişir. O esnada bir miktar acı/sızı hissedilmesi de doğaldır. Hurafe ve çevreden edinilen eksik-yanlış bilgiler ile kendinizi korkutmayın...

    7|0
    1|0
    • valla ben çok korkuyoom çünküü küçükken bisiklete dee çok binip düştüüm çok zıplardım da hoplardım daa noldu bilmiyom kimisi kolay bozulur kimisi zor demiş kimisi 1 cm kimisi daha derinde biz kime inanalım

    • Bu konunun usmanları, jinekolog yada bir kadın-doğum uzmanı ile görüşebilirsiniz

En İyi Kız Görüşü

  • 0-3 yaş arası mikrop bebeğin mikrop kapmaması için var olan bir zar. ilerki yaşlarda ihtiyaç kalmadığı için kurur ve dlik deşik olur. son kalan kalıntılar da ilk cinsel ilişkide kopar. ama bazı kızlarda buna bile kalmadan kend kendine kurur ve düşer. bebekken çok faydalı ama büyüdükten sonra işe hiçbir faydası olmayan lüzumsuz bişey

    9|2
    2|1

Erkekler Ne Diyor 18

  • kızlık zarı vajina girişinde iç dudakların devamında 1,5-2 cm içte olur. değişik tiplerdedir. herhangi bir cismin girişi ile bu zar yırtılır. zarın tipine göre kanama kiminde 1-2 damla kiminde biraz azla gelir.

    aşırı kanadı şöyle oldu böyle oldulra inanarak kendini korkutma. kimi abartıyor kimiinde de hatalı bir birleşme sonucu oluyor. yani aşırı ağrı aşırı kanama hatalı birleşmeden olur.

    aşırı korku ve yıllarca duyulan ağrı kanama hikayeleri kızda korku endişe yaratıyor. erkek de anlayışsız ve bilgisiz olursa olay vahim sonuçlara çıkıyor. kız heyecan ve korkudan kendini sevişmeye veremediğinden vajinada nemlenme olmuyor. erkekte anlayışla yaklaşmayınca penisi kuru vajinaya zorla sokmaya kalkınca sadece zar yırtılmakla kalmıyor vajina kanalında da tahribat oluyor. hissedilen ağrı zarın yırtılma ağrısı değil beraberinde kanal ağrısıdır. dolayısı ile zar harici devamında da yırtılma olabilyor kanama artıyor.

    normalde düzgün sevişilirse, sakin olunursa vajina nemlenirse, yada nemlenmesede bir jel yada kremle kayganlaşma sağlanırsa zarın yırtılması çimbik ağrısı kadar hafif kanama da 1-2 damla olur.

    sevişirken kazara zarını yırttıran kızların buradaki sorularından dikkat edersen hiç biri yırtıldığından haberi yok. yani ağrı falan olmamış. sadece külotunda gördüğü bir iki damla kandan farkediyor. bu ne demektir. sevişmeye odaklanırsan vajinan nemlenirse ne ağrı ne aşırı kanama olmaz

    0|0
    0|0
    • bir 2 damla kan nasıl oluyo yaa

    • Hepsini Göster
    • resimde görülüyor ya. yere otur sırtını bir yere yasla bacaklarını ayır ve karnına doğru çek. karşına ayna koy. dudaklardan dışa doğru elinle aç. görürsün.

    • sana bir de zar tipleri resmi kouyorum

      link

      link

  • Kızlık zarı ile duyduğun efsanelerle kafanı meşgul etme derim boşuna.Abartı hepsi çünkü.Bilenden açıklama alman en doğrusu.

    0|0
    0|0
  • Tuhaf yaaa.. daha çok erkekler cevap vermişler...Ne iş..?

    0|0
    0|0
  • Çok şekilde bozulabilir. Aerobik sırasında, ata, bisiklete binerken, sert bir şekilde yere oturduğunda vb.

    Kan gelmeyebilir, ağrı olmayabilir.

    0|0
    0|0
    • hadi yaa o zaman biz de mi korkaloıım benim küçükken yaptıklarımı kimse yapmadıı çook düştüm bisikletten atlıyoduumm

    • Ayrıca, zarın esnek olabilir, girişte acı ya da kan gelmeyebilir. Yani gösterge değil.

    • vallaa ben çok korktum şimdi bu kadar basit bozuluyosa yandık desenee

  • dikkat dikkat haydar amcan konuşuyor: evladım kızlık zarı denen haşim çocok vajina girişinin hemen 3 cm ilerisinde bulunur. buzara baskı uygulanırsa yırtılır oldukça şeffaftır ve naziktir yırtıldığını bir avuç dolusu kan geldiğinde anlarsın bazısı esnek olur yırtılmaz.hayırlı işler bol ...ler kafana takılan soruları bana mesaj at.

    0|0
    1|1
    • sende sallamışsın ya. bir avuç kan diye kızı korkutma

    • kaç avu geliyoo benn küçükken çok oyun oynardım yaa bisiklet felan aerobik diyen de var üstelik kimisi bir cm kimisi çok derinde demiş biz kme inanalım üstelik bi damla diyen de var

  • kokulacak bir şey yok çok basit . bir itimlik hareket bak bak kuşa bak derler ya onun gibi olduda bitti maşallah . :D

    0|0
    0|0
  • link sana en etkili açıklama.

    1|0
    0|0
  • kızlık zarı vajinanın yaklaşık 7-8 cm içindedir.yırtılması kolay bişey değildir.hatta defalarca ilişkiye giripte kızlık zarının esnekliğinden ( bazı kişilerde) dolayı yırtılmadığı görülmektedir.bu cevapta yeterli değilse köşeyi dönünce sağda bi yerdedir.bulamazsan 100 mt git birine sor :)

    0|0
    3|0
  • gerçekte kendine sahıp ol dürüsol bence

    0|0
    0|0
    • arkadaşım ben merakımdan soruyorumm ne yanii her soru soran bozduruyo muu tövbe yaa

    • o ben sizi suçlamadımki neden alındınız

  • bozulduğu nasıl anlaşılır

    eaaa

    yürürken orandan garç gurç diye sesler çıkmaya başlar ilk belirti budur

    0|0
    0|0
  • kızlık zarının bozulduğunun denemen için penisi tekerlere kadar al kesin anlarsın tarife gerek yok bunun için :)

    0|0
    0|0
  • Nıye korkuyorsun kı mılyonlarca ınsan evlenıyor yada evlılık dışı ılışkı ıçerısınde baksana doğal bışe o kadar kasmana gerek yok ne olacaksa olacak zaten ;)

    0|0
    1|0
  • yırtıldığını kan gelirse, tabi ilişki sonucunda anlarsın zaten, bunu sende hissedersin karşındaki erkekte hisseder.. sonuç bu..

    0|0
    1|0
    • iyi de nasıl hissediliyor kanın miktarı nasıl fazla mı

    • Hepsini Göster
    • en az kaç en çok kaç

    • yani az çok olarak nitelendirirsen en 5 damla, en fazla regl olmuş gibi düşün..

  • kızlık zarı vajina girişinde iç dudakların devamında 1,5-2 cm içte olur.

    0|0
    0|0
  • Evet basittir ya maalesef

    0|0
    0|0
  • ıcıne sok kalın bısey gör nasıl bozuluyor :D

    0|0
    1|2
    • yook arkadaşıım yanii çook mu ağrı oluyoo mantığı nee

    • ilk ağrı oluyor tabi daha sonra girdikce zevk alırsın hep gırsın ıstersn D:

  • Nasıl anlayatım bilmem ki =) Hani böyle dkotr iğne yapar ya onun gibi bir şey =)

    0|0
    0|0
    • iğnee fena ağrır yaa

    • Merak etme burada zevkte var :)

  • kızlık zarının bozulması kolaydır bozulduğu zaman bir daha düzelmez bozulunca bir miktar kan akar hepsi bu

    2|0
    0|0
    • birmiktar derken

    • kan miktarı senin kızlık zarına bağlı

Kızlar Ne Diyor 4

  • =/ herhangi bir cisim içeri 3-4cm girerse genelde yırtılır ve kan gelir. kan kiminde çok kiminde az gelir ama anlarsın. anladın?

    0|0
    0|0
    • yook valla yırtıln biri cevap verse daha iyi olur şimdi ben çok bisiklete binerdim kii burda aerobik at bisiklet diyen varr 50 kez dşüp bindim korkmaya başladım bi cm geridedir diyolar

    • ben işte sana söylüyorum o kadar kolay değil o.

    • zarın yırtımı kolay değil yanii ben aynayla baktıım bi delik var vajinadaa yuvarlak o ne öyle yaa anlamadım

  • 4 cmden sonrası girerse bozulur çok dayanklı değildir

    0|0
    0|0
    • bi de bu zar aynayla görülüyo muu nasıl merak ettim kendim göremezmiyiimm

    • görürsün aynayla ben görüyyorum

  • keşke kolay bozulabilen bir şey olsada ama zamanında tabi, olması gerektiği süreçde, eşinizle. Sırf o anın korkusndan şu an evlenelim dese eşim vazgeçerdim:)

    0|0
    1|0
    • nası çook mu acıdıı ve kan miktarı çook muyduu

    • Hepsini Göster
    • sanmıyorum anlayamazsın.Sorun etme ya doktora git.anlat durumunu.ne çekiniyorsun?

    • aynayla bakan oluyomuşş yaa aileme bi dee anlatamam yaa çekemem onşların sorgulamalarınıı sadece merak ediyorum kızlık zarına baktırcam dediğinde herkes farklı algılıyoo hasas bi konu

  • Kan gelioo canısıı

    0|0
    2|0
    • çook mu geliyo bu kann yaaa

    • Hepsini Göster
    • kaç damla rengi nee

    • bi de bu zar aynayla görülüyo muu nasıl merak ettim kendim göremezmiyiimm

Yükleniyor...